0

کاهش قیمت قفل کتابی ضد سرقت آلمانی در هفته اخیر

قفل کتابی ضد سرقت

از مهمترین وسایلی که به منظور بالا بردن میزان امنیت درب ها استفاده می گردد، قفل کتابی است که این وسیله از تکنولوژی بسیار خوبی برخوردار بوده و در حال حاضر به دلیل نیازی که به آن وجود دارد، خرید و فروش آنها رونق خوبی گرفته است و در سایز بندیها و مدلهای مختلف تولید می گردد و هر کدام از آنها دارای قیمت خاص خود است.

قفل کتابی به علت مزایا و برتریهایی که نسبت به هر قفل دیگر دارد، امروزه بیشتر قابل توجه است، از طرفی این نوع از قفل برای هرگونه درب ساختمانی یا درب وسایل دیگر مانند درب وسایل نقلیه قابل استفاده می باشد، از این رو کاربرد بیشتری داشته و در نتیجه بازار خرید آن هم شلوغ تر است.

قفل های کتابی دارای ظاهری زیبا هستند که برای مشاوره گرفتن برای یک انتخاب دقیق می توانید با آراد برندینگ ارتباط برقرار کنید، همچنین از نظر امنیت به خوبی بر روی آنها کار شده است و کار کردن با آنها نیز راحت می باشد، بنابراین در خصوص آنها می ‌توان گفت که تقریبا تمامی ویژگیهای لازم برای یک قفل خوب را در خود دارند.

این قفلها هرچند نسل جدید تری از قفل را شامل می شوند، اما به خوبی توانسته اند در بازارهای مربوطه جا باز کنند، به شکلی که امروزه تجارت آنها به صورت جهانی انجام می پذیرد و در ردیف مهمترین کالاهای صادراتی قرار گرفته اند.

قیمت قفل کتابی آلمانی

برخی از کشورها در تولید تجهیزات و ابزارآلات شهرت بالاتری دارند به عنوان مثال قفل کتابی آلمانی از جمله نمونه هایی است که مشتری می تواند با خیالی آسوده آن را خریداری کرده و مطمئن باشد برای سالهای طولانی قابلیت استفاده مداوم را دارد.

قفل کتابی طریقه مصرف ساده ای داشته زیرا هم بر روی درب ضد سرقت خانه قابل استفاده بوده و هم برای دربهای آکاردئونی و یا درب مغازه بهترین نتیجه را برجا می گذارد و با وجود عرضه انواع محصولات ایمنی به بازار مانند آژیرهای خطر دزدگیر و یا دوربینهای مدار بسته هنوز هم مشتریان ترجیح می دهند در ابتدا یک قفل کتابی بر روی درب نصب کرده و سپس در صورت تمایل به سراغ دیگر گزینه های مربوط به امنیت ساختمان بروند.

قفل کتابی ضد سرقت

جالب آنکه برخی از این هم فراتر رفته اند و برای ارتقاء امنیت خودروهایشان از مدلی ویژه ای قفل کتابی استفاده می کنند که بر روی پدالها قرار گرفته و به غیر از کلید اصلی هیچ راه دیگری برای باز کردن آن وجود نخواهد داشت که در قیمت قفل کتابی آلمانی نیز تاثیرگذار است، حتما تا به حال بارها دیده اید که کرکره مغازه ها فقط با یک قفل کتابی ایمن سازی شده اند زیرا زبانه این مدل از قفلها خارج از دسترس بوده و عملا شکستن و یا ایجاد خرابی بر روی آن غیرممکن می باشد.

در ادامه می خواهیم به شکل مختصر درمورد ساختار داخلی قفل کتابی توضیحاتی ارائه دهیم و از میله اصلی در داخل قفل شروع خواهیم کرد که توپی یا مغزی را درون آن جاساز کرده اند و در حقیقت همین موضوع دسترسی به مغزی را دشوار می کند.

چندین پین داخل بدنه اصلی قفل قرار دارد که به یک فنر اصلی متصل هستند و هر زمان کلید موجب چرخاندن فنر شود پینها در جایگاه اصلی خود قرار می گیرند که با آزاد شدن فنر می توان قفل را به راحتی باز کرد.

قفل کتابی ضد سرقت

تامین ایمنی خانه و مغازه ها با قفل کتابی ضد سرقت تا حد زیادی امکان پذیر است اما انتخاب این تجهیزات باید اصولی و متناسب با نوع درب باشد تا بیشترین کارآیی و ایمنی را ایجاد کند.

در سالهای نه چندان دور استفاده از قفلهای آویزدار یا گوشواره ای بسیار مرسوم بوده اما با بکارگیری دستگاه برش به راحتی توسط سارقین باز می شدند، همین امر سبب شد تا امروزه نسل جدید قفلهای کتابی جایگزین آنها شود.

جنس بدنه قفلهای ضد سرقت کتابی معمولاً از فولاد ضد زنگ و برنجی است که در برابر عوامل محیطی به خصوص رطوبت و ضربه ناشی از اجسام سنگین مانند دستگاه برش بسیار مقاوم هستند.

قفل کتابی ضد سرقت

از دیگر ویژگیهای این نوع قفل باید به کوتاه بودن سطح زبانه آنها اشاره کنیم که امکان بریدن قفل کتابی ضد سرقت با قیچی و اره آهن بر به حداقل می رسد و از این طریق امکان باز شدن آنها وجود ندارد.

شکل ظاهری قفل کتابی مکعب مستطیل است که این نوع طراحی سبب شده استفاده از آن برای انواع دربهای آکاردئونی کوچک و بزرگ در محل کار و ورودی خانه ها مناسب باشد.

نوع کلیدهایی که برای این نوع قفل استفاده می شود نیز تنوع زیادی دارد که از مهمترین آنها باید به کلید کامپیوتری و مدلهای چهار پر اشاره کنیم که سبب افزایش ایمنی و مقاومت هر چه بیشتر قفلها در هنگام سرقت می شوند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *