0

با جعبه به دارایی هایت وسعت ببخش

جعبه مقوایی ساده

چنانچه از وضعیت مالی خوبی برخوردار نمی باشید و می خواهید با فعالیت در حیطه ی یک محصول پر سود همانند جعبه ها از شرایط فعلی رهایی یابید به شما توصیه می کنم هرچه زود تر فعالیت کاری خود را در زمینه ی انواع جعبه ها آغاز کنید و برای آشنایی بیشتر با این کار و نمونه های ی پر فروش آن تا انتهای مطلب با ما باشید.

جعبه مقوایی ساده

می توان گفت جعبه مقوایی ساده محصولاتی هستند که امروزه در بازار از تقاضای بسیار خوبی برخوردار می‌باشد این جعبه ها باید در اندازه های کوچک، بزرگ و متوسط تولید میشود تا مناسب فرایند بسته بندی قرار بگیرند جعبه های مقوایی در صنایع مختلف از جمله صنایع غذایی برای بسته بندی کردن مورد استفاده قرار می گیرند به همین خاطر باید نوع سالم و بهداشتی از آنها به کار گرفته شود.

همچنین دوام خوبی را داشته باشند و برای حمل و نقل بتوانند گزینه مناسبی معرفی شوند جعبه مقوایی بسته بندی در صنعت بسته بندی و حمل و نقل محصولات توانسته است نقش بسیار مهمی داشته باشند اگر به دنبال خرید یک جعبه مقوایی جهت بسته بندی محصولات خود هستید حتماً به سراغ تولیدکنندگان بروید که در زمینه تولید این محصولات فعالیت دارند مراجعه کنید.

جعبه مقوایی آجیل

معمولا در جعبه مقوایی آجیل، نوع مقوا بکار برده شده، مقوای فابریانو می باشد؛ البته نوع دیگری از مقوا هم وجود دارد که خیلی برای این نوع باکس ها استفاده نمی شود باید توجه داشته باشیم کیفیت مواد اولیه که در جعبه های مقوایی استفاده می شود؛ دارای اهمیت بسیاری است.

چوب، فلز و مقوا از رایج ترین هستند؛ البته در قدیم از سنگ هم برای این کار استفاده می شده که امروزه دیگر متداول نیست در نمونه مقوایی مواد اولیه چندانی نیاز نیست؛ مقوا، چسب و گاهی دستگاه شیار زن مورد استفاده قرار می گیرند شکل ظاهری جعبه های مقوایی معمولا گرد، مربع و مستطیل است؛ البته مدل قلب، ستاره و غیره نیز وجود دارد که بیشتر مختص کادو دادن هستند.

جعبه مقوایی آماده

 

 

جعبه مقوایی آماده

جعبه مقوایی آماده یکی از پرکاربرد ترین جعبه ها به دلیل تنوع طرح و مدلبرای زیبا سازی هدیه ها است معمولا برای بسته بندی کالاهایی که حجم و اندازه کم تری دارند می توان از جعبه مقوایی آماده استفاده کرد زیرا این جعبه ها دارای کیفیت و مقاومت خوبی برای حمل و نقل و بسته بندی کالاهای حساس و سبک هستند یکی از مزایای استفاده از جعبه مقوایی این است که از ورود ضربه به محصول در حین حمل جلوگیری می کند.

همچنین جعبه ها می توانند پوشش پلاستیکی سلفونی و یا فاقد آن باشند که جعبه های پوشش دار دارای مقاومت بالاتری در برابر رطوبت دارند جعبه مقوایی کوچک دارای ظرافت و زیبایی خاصی می باشد و به گونه ای طراحی شده است که نظر مخاطب را جلب می کند جعبه را باید با توجه به استحکام مورد نیاز از بین جعبه های تولید شده از مواد بازیافتی و یا مواد مرغوب انتخاب کرد.

جعبه مقوایی آماده

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *