0

هر قشری از جامعه می تواند به درآمد میلیونی برسد

باید به این باور رسید که همه ما بر حسب هر میزان تحصیلات و توانایی که دارا میباشیم می توانیم شغای را داشته باشیم که این راه راه بپیماییم به این ترتیب با ماه همراه باشید تا بررسیهای لازم را در رابطه با خوراک دام و طیور به انجام برسانیم.

دان مرغ

وراک دام مثل علوفه، یونجه، ذرت، گندم، جو، کنسانتره، سبوس و غیره و خوراک طیورو دان مرغ هم مانند کنجاله ذرت، دانه مرغ و کنسانتره می باشند.

آمار صادرات جهانی این محصول حدود ۴۶۰ میلیون دلار در جهان است و از این آمار حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار دلار را خاورمیانه وارد می کند، پس ما متوجه می شویم که خاورمیانه بازار بسیار مناسبی برای این محصول می باشد.

کشورهای خاورمیانه که خوراک دام و طیور را به میزان بالایی وارد می‌ کنند شامل کویت، امارات، عربستان، قطر و عمان می باشند. طبق آمار، قطر و عمان بیشترین متقاضیان محصول خوراک دام و طیور هستند و از بین این محصولات علوفه و یونجه بیشترین آمار صادرات از ایران و واردات در این کشورها را دارد.

خوراک دام

قطر و عمان به علت شرایط جغرافیایی که دارند و مرز آبی که بین ایران و این کشورها وجود دارد، تمایل زیادی دارند که خوراک دام خودشان را از کشور ما وارد کنند علاوه بر آن رابطه خوب سیاسی ایران با قطر و عمان این مورد را دو چندان می ‌کند. ما از طریق مرزی که در شهر سریک و بندری که در این شهر وجود دارد می‌ توانیم با این کشورها از طریق دریا ارتباط داشته باشیم و کالای خودمان را برای آنها صادرات کنیم.

این دو کشور به دو علت تمایل دارند که محصول خودشان را از کشور ما خریداری کنند. اولاً به علت روابط مناسب سیاسی ایران با عمان و قطر این دو کشور و تمایل دارند که خرید و واردات خودشان را از کشور ما انجام دهند.

دوم به علت موقعیت مناسب جغرافیایی و مرز آبی که بین ما و این کشورها وجود دارد و این باعث می شود که هزینه های حمل و نقل و زمان رسیدن بار به این کشورها کمتر شود.

دان اردک

کشورهای قطر و عمان کشورهایی هستند که منابع طبیعی نفت و گاز دارند اما زمین های مناسب کشاورزی برای تولید این دان اردک را ندارند و از طرفی هم آب و هوای گرم و خشک آن ها و کمبود آب در این کشورها باعث شده است که نتوانند به تولید خودشان اکتفا کنند پس ناچار هستند که این محصولات را از کشورهای دیگری وارد کنند.

با توجه به اینکه کشورهای قطر و عمان کشورهای ثروتمندی به حساب می ‌آیند اما توانایی تولید این محصولات را ندارند پس موقعیت بسیار مناسبی برای ما است تا محصولات ما خودمان را به این کشورها ارائه کنیم و بتوانیم ارز آوری خوبی برای کشورمان داشته باشیم.

کسانی که در کار تجارت هستند خوب می دانند که مرز مشترک و موقعیت جغرافیایی مناسب بین کشورها، چقدر می تواند گزینه مناسبی برای صادرات به آن کشور ها باشد. امیدوارم که قدر موقعیت مناسبی که داریم را بدانیم و قدم در مسیر تجارت و صادرات بگذاریم، برای اینکه در این مسیر حرکت کنید می توانید روی کمک مشاورین مجموعه آرادبرندینگ حساب کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *