0

نصاب دوربین مداربسته در تهران – شرکت چشمان بیدار آریا

نصاب دوربین مداربسته

واقعیت این است که پس از خرید دوربین مداربسته باید به دنبال بهترین نصاب برای نصب دوربین آن نیز باشیم. همانگونه که مدل و نوع دوربین مداربسته بسیار مهم است، انتخاب فردی که اقدامات نصب دوربین مداربسته را انجام می‌دهد نیز حائز اهمیت است. در مورد انتخاب نصاب باید دقت داشته باشید که علاوه بر حرفه‌ای بودن و متخصص بودن در کار خود می‌بایست قابل اعتماد و شناخته شده نیز باشد. پس مهم است که شماره نصاب دوربین مداربسته را از فرد یا شرکت مطمئن دریافت نمایید.

بعد از خرید دوربین مداربسته می‌بایست محل نصب آن‌ها را مشخص کنید. انتخاب محل نصب دوربین مداربسته نیاز به تجربه و دانش کافی در این زمینه دارد و بهترین کار این است که محل نصب را با مشورت از فردی که کار نصب دوربین مداربسته انجام داده و در این زمینه خبره است انتخاب کنید.

ممکن است محلی برای نصب از دید شما مناسب باشد اما نصاب حرفه‌ای به فاکتورهای مختلفی مانند زاویه دید، تسلط دوربین بر فضا، تعداد دوربین مورد نیاز برای هر نقشه، اختفا تا حد امکان و… دقت می‌کند. برای انتخاب بهترین نصاب و دریافت مشاوره و شماره نصاب دوربین مداربسته می‌توانید از شرکت‌ها و سایت های معتبر مانند وب سایت شرکت چشمان بیدار آریا استفاده کنید.

انتخاب نصاب دوربین مداربسته

با توجه به همه گیر شدن اینترنت و امکان استفاده از آن در هر مکان و زمانی، اکنون بسیاری از اماکن، شرکت‌ها، ارگان‌های نظامی و… به فکر استفاده از سیستم‌های نظارت از راه دور مانند دوربین‌های مداربسته افتاده‌اند. در اولین قدم باید بهترین تجهیزات و کارآمدترین آن‌ها متناسب با شرایط و نقشه محیطی که می‌خواهیم تحت پوشش قرار دهیم استفاده نماییم. اما باید بدانید که به همان اندازه که انتخاب دوربین و تجهیزات مهم هستند، انتخاب نصاب نیز اهمیت دارد.

اگر شما از بهترین تجهیزات نیز استفاده کنید اما نصاب نصب دوربین مداربسته مناسبی را انتخاب نکنید، در آخر سیستم نظارتی شما کارایی مناسبی در مواقع بحرانی و حساس نخواهد داشت و چه بسا خسارت‌های جبران‌ناپذیری نیز به دلیل نابلد بودن نصاب متحمل شوید. پس باتوجه به اینکه نصب دوربین مداربسته مهم‌ترین بخش از راه اندازی سیستم نظارتی است، بسیار مهم است که به دنبال شماره نصاب دوربین مداربسته حرفه‌ای باشید تا بتوانید بهترین خروجی را در پایان کار داشته باشید.

نصاب دوربین مداربسته چه خصوصیاتی دارد؟

به صورت کلی هر شخصی که خود را نصاب دوربین مداربسته معرفی می‌کند باید از دانش و مهارت کافی در زمینه جانمایی، نصب و تنظیم دوربین مداربسته برخوردار باشد. همچنین لازم است که نمونه کارهای مشخصی از خود داشته باشد و یا توسط شرکتی معرفی شده باشد تا بتوانید به او اعتماد کنید.

باید قابل اعتماد باشد چرا که دسترسی به رمز دوربین‌های شما را دارد و به نوعی با نقاط کور احتمالی محوطه و قسمت‌هایی که دوربین را در آن نصب می‌کنید آشنایی پیدا می‌کند. پس بهتر است که شماره نصاب دوربین مداربسته را از شرکت های معتبر دریافت نمایید. در حالت کلی از خصوصیات یک نصاب دوربین مداربسته حرفه‌ای و متخصص می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داشتن تسلط و دانش کافی در خصوص تکنولوژی‌های مختلف و به روز در خصوص نصب دوربین مداربسته
  • داشتن تسلط و دانش کافی در خصوص کانفینگ دستگاه مرکزی و دوربین‌های مداربسته و عیب‌یابی آن‌ها
  • داشتن تسلط در انتخاب محل مناسب نصب دوربین مداربسته با کمترین هزینه و بیشترین کارایی
  • کاملا مجهز و با امکانات کافی مورد نیاز در محل نصب دوربین مداربسته حاضر شود
  • اخذ کارت مخصوص نصابان دوربین مداربسته از اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران تجهیزات الکترونیکی
  • معرفی شده توسط شرکت معتبر یا فرد مطمئن

چه سوالاتی را از نصاب دوربین مداربسته بپرسیم؟

همانطور که اشاره کردیم استفاده از نصاب مطمئن و کاربلد به منظور نصب دوربین مداربسته بسیار مهم است. در ادامه سوالاتی که می‌توانید از نصاب بپرسید را با شما مطرح می‌کنیم. یک نصاب ماهر و باسابقه می‌تواند به راحتی به سوالات پاسخ داده و شما را قانع کند.

  • سوال اول: هزینه دوربین مداربسته چقدر است؟

نصاب حرفه‌ای دوربین مداربسته می‌تواند به راحتی مدل‌های مختلف دوربین را که هر کدام ویژگی خاصی دارند را برای شما نام برده و براساس ویژگی‌های آن‌ها قیمت مدل را به شما به صورت حدودی ارائه دهد. یک نصاب حرفه‌ای قیمت بیشتر مدل‌های دوربین مداربسته را دارد. چراکه کاملا وابسته به شغل و حرفه اصلی اوست.

  • سوال دوم: چه کابلی مناسب دوربین مداربسته است؟

از نصاب بخواهید از کابلی استفاده کند که به روز بوده و بتواند نسل‌های بعدی دوربین مداربسته‌ای را که بعدها استفاده خواهید کرد را نیز ساپورت کند. به طور مثال نصاب از دوربین و تجهیزاتی استفاده می‌کند که کابل‌های Cat5 و Cat6 را ساپورت می‌کنند. در اینجا یک نصاب حرفه‌ای باید بداند که استفاده از Cat6 مدت زمان بیشتری توسط شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات نظارتی ساپورت خواهد شد، پس بهتر است از این نوع کابل استفاده کند. همچنین نصاب باید در هنگام نصب دوربین مداربسته کاملا شکل و نقشه کابل‌ها و نوع کابل‌ها را به مشتری خود توضیح دهد.

  • سوال سوم: از چه نوع و چه ظرفیتی از دیسک سخت استفاده کنیم؟

معمولا بعد از نصب تجهیزات و راه اندازی دوربین مداربسته این سوال در ذهن مشتریان وجود دارد که دوربین مداربسته من تا چه زمانی می‌تواند اطلاعات را ذخیره و مجدد نمایش دهد؟ یک نصاب خوب این نکته را کاملا توضیح خواهد داد که میزان و کیفیت ذخیره‌سازی اطلاعات کاملا وابسته به حجم هارد دیسک یا فضای ذخیره سازی سیستم نظارتی شما دارد.

این نکته را مد نظر داشته باشید که استفاده از فضای ذخیره‌سازی و هارد دیسک مناسب بسیار حیاتی است چراکه از عمده فواید نصب دوربین مداربسته توانایی فیلمبرداری و ذخیره مداوم آن است تا در صورت وجود مشکل به سرعت به سراغ اطلاعات ذخیره شده برویم و ریشه‌یابی کنیم. همچنین بسیار مهم است که تجهیزات استفاده شده در سیستم نظارتی مانند دوربین های مداربسته، DVR و.. دارای گارانتی معتبر و شرکتی باشند.

تعمیر دوربین مداربسته

دوربین مداربسته یکی از تجهیزاتی است که احتمال دارد به واسطه نوسان برق دچار خرابی شده و برای رفع آن شما نیاز به یک تعمیرگاه دوربین مداربسته مجهز دارید که بتواند تمامی برندهای دوربین مداربسته را در اسرع وقت و به صورت کاملا تخصصی تعمیر و راه اندازی کند.

بنابراین لازم است که از نصاب دوربین مداربسته خود در خصوص خدمات پس از فروش و محلی که می توان دوربین مداربسته را در آن تعمیر نمود سوال بپرسید ایشان به شما بهترین تعمیرگاه دوربین مداربسته را در شهر خود شما معرفی کند تا در صورت نیاز به ارائه خدمات مورد نیاز برای تعمیر و رفع عیب دوربین مداربسته خود بتوانید به آن تعمیرگاه دوربین مداربسته مراجعه کنید و خدمات فنی مورد نیاز خود را از آنها درخواست کنید.

در شهر تهران بهترین تعمیرگاه دوربین مداربسته ، برای شرکت چشمان بیدار آریا میباشد که با نام تعمیرگاه دوربین آریا در پاساژ امجد واقع در خیابان جمهوری تهران می توانید تمام نیاز های خود را در حوزه تعمیر و رفع عیب دوربین و تمامی سیستم های حفاظتی و نظارتی را از این تعمیرگاه دوربین مداربسته اخذ کنید.

تجهیزات مورد نیاز در هنگام نصب دوربین مداربسته چه تجهیزاتی هستند؟

برای نصب دوربین مداربسته تجهیزات مختلفی لازم است که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

  • ابزارهای عمومی مانند سیم چین، چکش، کاتر، اره، آچار شبکه، انبر سیم لخت کن، انواع پیچ گوشتی و…
  • لوازم مصرفی مانند بست، مته، پیچ و مهره، رولپلاک، چسب برق و..
  • تجهیزات کمکی مانند نردبان و لباس کار مناسب و تجهیزات ایمنی

از چه طریق بهترین نصاب دوربین مداربسته را پیدا کنیم؟

شرکت‌های مختلفی در رابطه با خدمات نصب دوربین مداربسته وجود دارند که می‌توانید از طریق آن‌ها شماره نصاب دوربین مداربسته مطمئن و حرفه‌ای را به دست آورده و هماهنگی‌های لازم جهت خرید و نصب سیستم کامل دوربین مداربسته را انجام دهید. یکی از بهترین شرکت‌ها در این خصوص شرکت چشمان بیدار آریا است که می‌توانید خدمات مختلفی را از طریق وب سایت این شرکت دریافت نمایید.

مجموعه سیستم‌های حفاظتی چشمان بیدار آریا فعالیت خود را از سال ۸۴ در زمینه خدمات پس از فروش انواع دوربین‌های مدار بسته شروع نمود. این برند با برخورداری از تیم تخصصی خود به خوبی توانست به عنوان یکی از برترین تیم‌ها در زمینه تعمیرات دوربین مداربسته نام بگیرد و به صورت انحصاری ضمن ارائه خدمات، گارانتی انواع دوربین‌های مدار بسته را در برند‌های HikVision، Zview، LiLin و …. عهده‌دار شود.

این تیم با استفاده از دانش تخصصی خود و همچنین برخورداری از تجهیزات تخصصی و مدرن توانست یکی کارخانه‌ای را جهت تولید دوربین‌های مدار بسته در کیفیت بالا و مطابق بر مطابق استاندارد‌های IEC و GOST راه‌اندازی نماید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *