0

خرید چراغ قوه پلیسی شوکردار

خرید چراغ قوه پلیسی شوکردار

یکی از ابزار آلاتی که نیاز هر خانه ای است چراغ قوه پلیسی است که نور بسیار زیادی دارد و قیمت آن بسته به ویژگیهای آن تغییر می کند و این چراغ قوه ها همراه با یک کیف پلاستیکی بسیار مقاوم به بازار عرضه شده است و خرید و فروش می شود و این چراغ قوه بسیار پر نور است و با سه عدد باتری لیتیوم یون کار می کند و مدل SR52UT Intimidator این چراغ قوه دارای نور بسیار زیادی است و تا مسافت 800 متر را می تواند روشن کند.

همانطور که گفته شد این چراغ قوه در یک کیف پلاستیکی مقاوم به بازار عرضه می شود و داخل خود کیف شارژر فندکی و کابل شارژ USB و همچنین 3 عدد باتری اضافه و واشر یدک برای ضد آب کردن این چراغ قوه ها وجود دارد.

شما عزیزان می توانید برای خرید انواع مختلفی از این چراغ قوه و چاقو شکاری تاشو به سایت آراد برندینگ مراجعه کرده و با پر کردن فرم مربوط نسبت به ارتباط با کارشناسان فروش ما اقدام کنید و همچنین این اطمینان را به شما خواهیم داد که کارشناسان فروش ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

خرید چراغ قوه پلیسی

ویژگیهای بسیاری را برای چراغ قوه پلیسی در اختیار شما دوستان قرار دادیم و شما عزیزان اکنون با اطلاعات بیشتری می توانید برای خرید چراغ قوه پلیسی و چاقو شکاری اقدام کنید.

یکی دیگر از ویژگیهای بسیار کارآمد چراغ قوه پلیسی تنوع در حالتهای پخش نور این چراغ قوه می باشد و شما دوستان عزیز می توانید از تمام حالتهای این چراغ قوه بهره ببرید به عنوان مثال اگر در جنگل هستید و به نور زیاد نیاز دارید می توانید چراغ قوه را بر روی نور ثابت قوی تنظیم کرده و دید خود را قوی تر کنید و همچنین اگر می خواهید برای کمک نظر افراد دیگری را به خود جلب کنید می توانید حالت چشمک زن این چراغ را روشن کرده و از بقیه ی افرادی در آنجا هستند کمک بگیرید.

خرید چراغ قوه پلیسی

یکی دیگر از ویژگیهایی که این چراغ قوه ها دارند قابلیت زوم کردن است که این ویژگی می تواند به افراد در زوم کردن بر روی یک چیز خاصی کمک کننده باشد.

از مهمترین قابلیتی که این چراغ قوه دارد می توان به این اشاره کرد که این چراغ قوه ها منبع دستی نور بسیار قوی هستند و تا چند صد متر را می توانند روشن کنند و به دلیل مقاومت و استحکام بسیار بالا و قدرت زوم زیاد و همچنین بدنه ضد آب و مقاوم در برابر زنگ زدگی و لامپ وجود لامپ ال ای دی در آن و کیفیت و نور بسیار بالا این چراغ قوه ها بسیار محبوب هستند.

چراغ قوه های پلیسی به دو دسته چراغ قوه پلیسی شارژی و چراغ قوه پلیسی باطری خور تقسیم می شود و یکی از نکات بسیار مهم در استفاده از چراغ پلیسی این است که نباید به طور مستقیم به نور این چراغ نگاه کرد زیرا ممکن است دچار کوری موقت یا ضعیفی و خشکی چشم شوید.

 چراغ قوه پلیسی شوکردار

یکی از ابزار فوق العاده ای که دارای شدت نور و برد بسیار بالایی می باشد و شما تا چند صد متر می توانید محیط اطراف خود را زیر نظر داشته باشید چراغ قوه پلیسی شوکردار با برد بالا می باشد و حتی هزینه تعمیر و زندگی نگهداری آن نسبتا مقرون به صرفه می باشد.

اگر متوجه شدید که چراغ قوه شما روشن نمی شود و نور ضعیفی دارد باید ابتدا نگاهی به باتری آن بیندازید و حتی پورت آن را بررسی کنید یا به احتمال زیاد شارژ آن تمام شده است.

چراغ قوه پلیسی شوکردار

این نوع چراغ قوه ها به دو دسته چراغ قوه های پلیسی باطری خور و چراغ قوه های پلیسی شارژی تقسیم می‌شوند که در چراغهای باتری دار از باتری لیتیومی استفاده می شود و در هنگام استفاده از آنها توجه داشته باشید چون نوردهی بسیار بالایی دارند از تاباندن نور مستقیم آن به چشمها خودداری کنید زیرا باعث آسیب جدی می شود.

در چراغ قوه های پلیسی انواع مختلفی با توجه به میزان روشنایی و برد آن تولید می شوند که می توانید فاصله های بسیار دور را هم مشاهده نمایید و برای کارهایی مانند کمپینگ، کوهنوردی و شکار بسیار مورد استفاده قرار می گیرد که در حال حاضر برند های متنوعی از تکنولوژی پیشرفته تولید می شود و بیشترین رنگ لامپهایی که در این چراغ قوه ها قرار می دهند از نوع زرد و سفید می باشد که نور سفید برای دید در شب و فاصله های بسیار دور مناسب است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *