0

خرید ورق فولاد فنر ارومیه

یکی از ورقهای فولاد که در سقفهای ساختمان سازی بسیار کاربرد فراوانی دارد و مورد استفاده ساختمان سازان قرار می گیرد می توان به ورق عرشه فولادی اشاره کرد که در شهرهای مختلف مانند کاشان، مشهد و تهران ساخته و تولید می شوند.

این ورقها  دارای شیارهای ذوزنقه ای شکل هستند که می توان به راحتی بر روی سقف ساختمان به کار برد و بهتر است در زمان نصب زیر نظر مهندسین متخصص انجام شود در سایت آراد برندینگ توضیحات کامل تری برای شما عزیزان ارائه شده است.

ورق عرشه فولادی باعث استحکام و مقاومت ساختمان می شود و می تواند از بروز عوامل احتمالی که سبب تخریب ساختمان شود را پیش گیری می کند.

این ورقها در مدلها و جنسهای متفاوت در بازار مشاهده می شوند که می بایست هر کدام دارای کیفیت و مقاومت بالایی باشند. ورقهای عرشه با استفاده از برش گیرها به تیرچه های ساختمان متصل می شوند و به دلیل کشسانی نیازی به قالب گذاری ندارند. برای اطلاعات بیشتر ورق عرشه فولادی تا آخر مقاله همراه ما باشید.

ورقهای فولادی و سیم مفتول از نوع گالوانیزه هستند که با نورد سرد ساخته می شوند و با متصل شدن فلزات محافظت می شوند. ورق عرشه فولادی دارای وزن سبک و مقاومت بالا بوده و سبب شده تا در زمان حمل و جابه جایی و همچنین نصب به راحتی صورت بگیرد.

این ورقها از سال 1939 میلادی وارد عرصه ی ساخت و ساز شدند و با استانداردهای روز دنیا مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفت. همانطور که اشاره کردیم، ورقهای عرشه دارای شیارهای موازی و یکدست می باشند و در زمان برش به صورت عرضی قابل انجام است.

فولاد ورق ارومیه

برای انواع کاربردهای ورقه های فولاد سیاه که در ارومیه نیز تهیه و تولدی می شود می توان به موارد زیر نیز اشاره کرد که اولین مورد آن را در بدنه خودروها و ورق های کف خودرو و لوله های درز دار و انواع پروفیل ها از جمله پروفیل آلومینیوم و در صنایع کشتی سازی و تانکر سازی کاربرد دارد از این رو مورد استفاده در این صنایع است در دومین تولید انواع ورقهای فولادی قصد داریم ورقه های روغنی فولادی را مورد بررسی و تحقیق قرار دهیم این نوع ورقه ها نیز مانند ورقه های فولادی سیاه هیچ ارتباطی به اسم آن ها ندارد و سطح روغنی ندارد بلکه به دلیل صیقلی و براق بودن آن سطح این نوع ورقه ها به ان ورقه های روغنی گفته می شود.

یکی از اهداف تولید این ورقه های روغنی داشتن فولاد ورق ارومیه باضخامت پایین تر و میزان براقیت بالاتر است ابتدا محصول نهایی بیرون آمده از روش نورد سرد را با روشهای اسیدشویی در بخش های مختلف شکل می دهند و ورق را روغن کاری کرده و آن را مجددا کلاف پیچ می کنند.

خرید ورق فولاد فنر

یکی دیگر از ورقهای فولادی که با استفاده از تکنولوژی نورد گرم تولید می شود ورق فنر می باشد، قیمت خرید این محصول کمی بالاتر از سایر ورقها می باشد.

ورق روغنی یکی از انواع نورد سرد می باشد و در جریان آن تولید می شود، این نوع ورق به دلیل آن که مواد اولیه آن حرارت نده است انعطاف پذیر نیست و در برابر شکل پذیری مقاوم است.

به منظور تولید ورقهای گالوانیزه و برخی لوله ها از این نوع ورق استفاده می شود، همچنین در ساخت برخی لوازم خانگی  به دلیل سطح صاف و صیقلی که دارند از ورق روغنی استفاده می شود.

ورق روغنی به سه دسته تقسیم می شوند، ورقهای معمولی که ST آن 12، ورقهای نیمه کششی ST13 دارند و در نهایت ورقهای فوق کشش کهST آن 14 می باشد.

ورق گالوانیزه از ورق روغنی تولید می شود که فرآیند تولید آن طولانی و زمان بر می باشد و در خرید ورق فولاد فنر باید به آن توجه داشته باشید، طی اتفاقاتی که برای فولاد در زمان تشکیل ورق گالوانیزه می افتد روی به عنوان آند و آهن نقش کاتد را می گیرند و در این صورت این ورق هیچ گاه دچار زنگ زدگی نمی شود.

برای ساخت بیلبوردهای تبلیغاتی، لوله های آب، کانال کولر، لوله بخاری و بسیاری از مصارف دیگر از این نوع ورق استفاده می شود.

هزینه نگهداری این ورقهای گالوانیزه بسیار پایین می باشد و همچنین نسبت به سایر روشهای ضد زنگ کردن فولاد نرخ پایین تری دارد، این محصول بین 20 تا 30 سال عمر می کند و پوششی مناسب برای فولاد می باشد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *