0

معرفی بهترین سایت های خرید کتاب اینترنتی

best online book stores

طبق آمار، موفق‌ترین کشورها در همه جنبه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و حتی هنری، کشورهایی با سرانه مطالعه بین 6 تا 7 ساعت در روز هستند. این آمار نشان می‌دهد که برای ارتقای سطح زندگی، در کنار همه تلاش‌های دیگر، نباید مطالعه را کنار گذاشت. این موضوع و مناسبت آن با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی، بهانه‌ای شد تا 5 نمونه از بهترین سایت های خرید کتاب را معرفی کنیم. با توجه به شرایط زندگی مدرن می‌توانید به جای رفتن به بازار کتاب و ساعت‌ها ماندن در ترافیک و شلوغی، به راحتی و با چند کلیک کتاب مورد نظر خود را خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید. همچنین مطالعه کتاب الکترونیک یا گوش دادن به کتاب‌های صوتی در زمان‌های مرده، این تایم را به ساعت طلایی شما تبدیل خواهد کرد. پس با ما همراه باشید تا با بهترین سایت خرید کتاب آنلاین آشنا شوید.

بهترین سایت خرید کتاب الکترونیکی

بهترین سایت خرید کتاب صوتی و الکترونیکی، سایتی است که با رعایت کپی رایت، نسخه قانونی هر کتاب را منتشر کرده و به فروش برساند. همچنین مانند کتاب چاپی، باید بتوان بخشی از آن را به صورت رایگان گوش کرده یا مطالعه نمود.

فیدیبو

سایت فیدیبو در زمینه فروش کتاب صوتی و الکترونیک، مجلات و پادکست بسیار معروف است. در واقع می‌توان این وبسایت را اولین مجموعه فروش eBook یا همان کتاب الکترونیک در ایران به شمار آورد. تصور کنید در ترافیک، پشت چراغ قرمزی طولانی هستید؛ یا در مترو یا اتوبوس از سرکار به خانه برمی‌گردید؛ این زمان، بهترین فرصت برای مطالعه کتابی جذاب و کسب آگاهی است. فیدیبو با داشتن پلیکیشن مخصوص مطالعه برای گوشی‌های هوشمند و همچنین قراردادن فیدیباکس در ایستگاه‌های مترو، این تصور را به واقعیت تبدیل کرده است. همچنین شما با استفاده از کد تخفیف دیجی پلاس می‌توانید اشتراک رایگان فیدی پلاس را نیز دریافت کرده و بدون پرداخت هزینه از مطالعه هزاران جلد کتاب و مجله الکترونیک بهره‌مند شوید. البته امکان خرید کتاب و دسترسی همیشگی به آن نیز وجود دارد. قیمت هر جلد کتاب الکترونیک یا صوتی در اپلیکیشن فیدیبو، 30 تا 50 درصد کمتر از قیمت پشت جلد نسخه چاپی آن است.

Fidibo, best online bookstore

طاقچه

سایت طاقچه در ابتدا فقط در زمینه عرضه کتاب‌های الکترونیکی و شنیداری فعالیت داشت؛ اما مدتی است که مرجع خوبی برای خرید کتب چاپی نیز محسوب می‌شود. بر روی سایت و اپلیکیشن موبایل taaghche.com بیش از 5 هزار جلد کتاب وجود دارد و خرید بیش از 100 هزار تومان، به صورت رایگان ارسال می‌شود. همچنین با سرویسی به نام طاقچه بی‌نهایت، امکان دسترسی به همه آثار ادبی الکترونیک و صوتی به صورت نامحدود وجود دارد. خبر خوب این است که کاربران جدید می‌توانند تا 1 ماه به طور کاملا رایگان از این سرویس برخوردار شوند.
در طاقچه به عنوان بهترین سایت خرید کتاب می‌توانید بخشی از کتاب را به صورت رایگان مطالعه کنید و در صورت تمایل به مطالعه کامل، آن را خریداری نمایید. همچنین امکان دسترسی به نظرات کاربران و اطلاع از کیفیت ترجمه، ویراستاری و چاپ نیز وجود دارد. فقط مراقب باشید که با خواندن نظر سایر کاربران، اسپویل نخورید!

بهترین سایت خرید کتاب چاپی

بهترین سایت خرید کتاب اینترنتی سایتی است که اصالت و کیفیت ترجمه، ویراستاری و چاپ کتاب را تضمین کند. البته بهتر است فقط به این ضمانت توجه نکنید و نظر کاربران و سایر خریداران را نیز بدانید. بنابراین حتما از سایتی خرید نمایید که کاربران زیادی به آن مراجعه کرده و نظرات خود را به اشتراک می‌گذراند. همچنین توصیه می‌کنیم به نماد اعتماد سایت و تاریخ اعتبار آن نیز توجه نمایید. برخی از سایت‌های خرید آنلاین کتاب در کنار کتاب نو، در زمینه فروش کتاب‌های دست دوم نیز فعالیت می‌کنند. بنابراین از این موضوع نیز اطلاع حاصل کرده و مطمئن شوید که چه کتابی با چه تاریخ انتشاری را دریافت خواهید کرد.

شهر کتاب آنلاین

نمی‌شود طرفدار خرید اینترنتی کتاب باشید و نام سایت shahreketabonline.com را نشنیده باشید! این وبسایت بهترین مرجع اینترنتی کتاب به شمار می‌رود و از جدیدترین تا قدیمی‌ترین کتاب‌های بازار ایران و جهان را عرضه می‌کند. شما می‌توانید هر نوع کتاب، نوشت‌افزار، دیسک صوتی و تصویری، نرم‌افزارهای آموزشی، صنایع دستی و کالاهای فرهنگی و سرگرمی را از این وبسایت خریداری کنید. متاسفانه در سایت شهر کتاب آنلاین از تخفیفات همیشگی خبری نیست؛ همچنین کاربران آن ظاهرا از قشر به شدت مشغول جامعه هستند که علاقه‌ای به نظر گذاشتن ندارند. اما در هر حال اگر مدت زیادی است که به دنبال کتابی هستید، اما نمی‌یابید، به احتمال زیاد در شهر کتاب آنلاین آن را پیدا خواهید کرد.

سی بوک

30Book.com یکی دیگر از بهترین سایت های خرید کتاب اینترنتی است. در این فروشگاه آنلاین، علاوه بر اینکه هر کتابی که مد نظرتان باشد را پیدا خواهید کرد، از تخفیفات همیشگی نیز برخوردار خواهید شد. در میان دسته‌بندی های مرتب این سایت می‌توانید هر نوع کتاب عمومی، کمک‌درسی، کودک و نوجوان، زبان اصلی و کالاهای آموزشی و فرهنگی را به آسانی یافته و با یک کلیک، همه ناشران آن را در کنار هم مشاهده کنید. این امکان به شما کمک می‌کند تا مثلا چندین ترجمه از یک کتاب را کنار هم ببینید و با یک نگاه، با یکدیگر مقایسه کنید. علاوه بر این، کاربران می‌توانند پروفایل شخصی خود را ساخته و کتاب‌های خوانده شده تا آن‌هایی را که علاقه دارند بخوانند، به لیست اضافه کنند. فراموش نکنید که پیش از خرید، می‌توانید فایل pdf بخشی از کتاب را به رایگان دانلود کرده و بخوانید.

 

30Book, best online book store

ایران کتاب

آخرین سایت در لیست معرفی بهترین سایت خرید کتاب آنلاین ، IranKetab.ir است. خرید از این فروشگاه، علاوه بر همه امتیازهای قبلی، مزیت دیگری هم دارد. اگر دنبال کتابی جذاب هستید، اما نمی‌دانید چه، می‌توانید در سایت ایران کتاب نام کتاب مورد علاقه خود را وارد کنید و لیستی از کتاب‌های مشابه با آن را دریافت نمایید. با این قابلیت انگار که در کتابفروشی حضور دارید و در حال مشورت گرفتن از فروشندگان هستید. در این سایت همه کتاب‌ها همیشه تخفیف دارند؛ اما به جز این، می‌توانید روی قسمت بسته‌های پیشنهادی در منوی سایت کلیک کرده و در جشنواره فروش از 25% تخفیف بر روی کتاب و سایر محصولات فرهنگی، برخوردار شوید.

جمع بندی

در این مقاله از تاپ کوپن 5 سایت از بهترین سایت های خرید کتاب را بر اساس نظرات کاربران و البته تجربه شخصی به شما معرفی نمودیم. البته تجربه هر فردی می‌تواند متفاوت باشد. پس از شما درخواست داریم در صورت داشتن تجربه خرید از هر یک از سایت‌های بالا، نظر خود را بنویسید. همچنین اگر شما فروشگاه کتاب آنلاین دیگری می‌شناسید، به ما معرفی کنید تا به این لیست اضافه شود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *