پک زیپ دار (زیپ پک)
یکی از انواع محصولات زیپ پک، پک های زیپ دار کوچک و بزرگ است.به جرات میتوانیم بگوییم پر استفاده ترین و کاربردی ترین پک ها، پک های زیپدار میباشند.این پک های زیپ دار در انواع و اقسام مدلهای مختلف،رنگبندی های مختلف،درحال عرضه به بازار است. همچنین زیپ پک، پک های متنوعی را برای بسته بندی چای، قهوه، سوسیس، غذای حیوانات، بسته بندی خشکبار، آجیل، ماهی و میگو و میوه خشک به بازار عرضه میکند.
چاپ سیلک
همچنین شما می توانید با توجه به نیاز بسته بندی خود طرح دلخواه خود را روی آن چاپ کنید. استفاده از روش چاپ سیلندر مخصوصاً در زمینه بسته بندی به امری کاربردی و منحصر به فرد در صنعت چاپ تبدیل شده است. برای سفارش سیلندر مهم حجم فروش شما دوستان میباشد. اگر در شرایط بازار ایران اوضاع کسب و کار شما مناسب است و به بازار های صادرات فکر میکنید بهترین انتخاب چاپ سیلندر میباشد. مهمترین نکته در فروش محصول ایجاد فضای بصری مناسب میباشد که چاپ سیلندر این امکان را برای شما فراهم میکند.
Packing (بسته بندی) صنعت
چرا که امروزه بسته بندی به عنوان یک صنعت مطرح شده است و گستردگی فراوانی در همه ابعاد زندگی بشر پیدا کرده است.صنعت بسته بندی علم، هنر و فن آوری محافظت از محصول است که طراحی، ارزیابی و در نهایت باعث تولید پاکت بسته بندی می شود.از اقلام مواد غذایی و دارویی گرفته تا کالاهای مصرفی و لوازم خانگی و کالاهای صنعتی و استراتژیک مانند محصولات پتروشیمیایی همه با بسته بندی مرتبط هستند.
خرید پک بسته بندی انواع محصولات
قصد داریم در این مقاله به این موارد اشاره کنیم:
- تاریخچه بسته بندی
- تعریف بسته بندی
- اهداف بسته بندی
- عوامل موثر بر بسته بندی محصول
تاریخچه بسته بندی
تاریخ نشان داده است که در ابتدای تمدن بشری نیازی به بسته بندی مواد غذایی نبود بلکه مردم برای بدست آوردن غذا از محلی به محل دیگر می رفتند تا زمانی که پناهگاه های دائمی برای خود پیدا کردند. این نیاز باعث شد که اولین انواع بسته بندی نظیر کدوهای خشک شده، صدف ها، برگها، پوست حیوانات و دیگر مواد طبیعی مورد استفاده قرار بگیرند.بعنوان مثال برای انتقال آب، شیر، ماست، روغن یا دوغ از پوست حیوانات استفاده میشد و از شاخ حیوانات برای حمل و نقل و ذخیره غذا و محصولات کشاورزی استفاده می کردند.
بطور کلی ظهور انقلاب صنعتی به راستی تحول اساسی در نظام تولید کالایی ایجاد کرد انقلاب صنعتی، جهان را با فوران کالاهای گوناگون صنعتی روبرو کرد. امروزه صنایع بسته بندی تبدیل به یک تکنولوژی قدرتمند شده است.
تعریف بسته بندی
بسته بندی عبارت است از:هنر وعلم آماده سازی مواد برای انبار کردن و در نهایت فروش محصول
اهداف بسته بندی
1.محافظت فیزیکی
- ضربه، لرزش، فشار، حرارت و عدم نفوذپذیری
- مواد پروتئینی، گوشت، مرغ، ماهی، میگو
2. لایه محافظتی
- عدم ورود اکسیژن، بخار آب، گرد و خاک، اشعه ماورابنفش و…
3. اطلاع رسانی
- نحوه انبارش، استفاده از محصول، ترابری را دارا باشد.
در برخی موارد با قوانین بین المللی یا منطقه ای یا انجمنی مانند:
- FDA
- IMDG code
نیز باید مطابقت داشته باشند.
عوامل موثربربسته بندی
- کیفیت مناسب
- محافظت ونگهداری در برابر آسیب های مکانیکی ، آسیب های شیمیایی، اکسیداسیون، فراریت فاسد شدن
- جلوگیری از آسیب های محیطی میکروبی حشرات و حیوانات آلوده
- مشخصات و اطلاعات
- راحتی مصرف کننده
بازاریابی
ایمنی
انواع رنگ بندی زیپ پکهای رنگارنگ
تامین کننده انواع پاکت:
-
پاکت باکس پوچ کرافت 3 لایه
لوکس ترین پاکت در صنعت بسته بندی پاکت باکس پوچ نام دارد این پاکت هم کارایی پاکت زیپ دار را دارد و هم گنجایش پاکت بغل گاست را داراست. همچنین حجم پذیری بالای این پاکتها در فضای انبارش محصول صرفه جویی می نماید.
-
پاکت کرافت پنجره ای
از جمله پاکت های پرفروش در بازار ایران به شمار میرود.جنس خوب ومقاومت بالا و داشتن پنجره برای نمایش محصول،از جمله عوامل پر فروش بودن این پاکت است.
-
کرافت پنجره رنگی
این پاکت علاوه بر جنس خوب و مقاومت بالا، و داشتن پنجره برای نمایش محصول، دارای رنگ بندی انتخابی هم میباشد و مشتریان میتوانند با انتخاب سایز و رنگ مورد نظر پاکت مناسب برای محصول خود را انتخاب نمایند. دارا بودن این ویژگی ها باعث منحصر به فرد بودن و فروش بالای این پاکت شده است.
-
پاکت کرافت یک رو شفاف
پاکت کرافت یک رو شفاف به دلیل شفاف بودن کامل قسمت جلوی پاکت باعث میشود مصرف کننده با خیال راحت تری خریداری کند.این یعنی تضمین کیفیت محصول شما از دید مصرف کننده است.ایستاده بودن پاکت کرافت از مهم ترین ویژگی های پاکت میباشد.
-
پاکت دو رو کرافت
این پاکت دارای گاست (پاشنه) میباشد. بنابراین بعد از پر کردن محصول به صورت ایستاده قرار میگیرد و زیپ با کیفیت این پاکت این امکان را به مصرف کننده میدهد که بعد از خرید محصول به دفعات زیاد از این پاکت استفاده کند و کمک شایانی به محیط زیست کرده باشد.
-
پاکت بغل گاست کرافت پنجره عمودی
پاکت کرافت بغل گاست پنجره عمودی ( پاکت کرافت پنجره دار ) از آن دسته پاکتهای مقرون به صرفه در بازار ایران به شمار میرود. پاکتی با ایستایی خوب و قابلیت نمایش محصول داخل پاکت و تعداد بالا در هرکیلو از این نوع پاکت از جمله مزیتهای این پاکت محسوب میشود.ناگفته نماند که بعد از ریختن محصول داخل پاکت به دستگاه دوخت حرارتی احتیاج دارید تا درب پاکت را پرس کرده وبسته بندی کامل صورت گیرد.
نتیجه گیری از یک بسته بندی ایده آل
- اماده سازی جهت حمل و نقل،توزیع،انبارش فروش و مصرف باشد.
- بسته بندی یک عملیات تجاری پیچیده، پویا، علمی، هنری است.
- در بنیادی ترین شکل خود ،کارکرد های محافظت، نگهداری، حمل و نقل، اطلاع رسانی و فروش را شامل می شود.
- نوعی عملکرد خدماتی است.
- به خودی خود نمی تواند وجود داشته باشد زیرا به یک کالا نیازمند است.
- اگر کالایی وجود نداشته باشد، بسته بندی نیز وجود نخواهد داشت.
نظرات کاربران