0

ثبات شما عامل اصلی درآمد بالا می باشد

درآمد بالا

یکی از محصولاتی که دارای ثبات بالا در بازار می باشد پارچه محسوب می شود که شما با این محصول می توانید در مدت کوتاهی بهترین کسب و کار را داشته باشید.

پارچه داکرون

همان طور که می دانید پارچه داکرون ابریشمی به دلایل مختلف از محبوبیت بالایی برخوردار است، این پارچه انواع مختلف دارد که هرکدام از این پارچه ها با توجه به جنس، نازکی، میزان کشسانی متفاوت اند، در ادامه به چند ویژگی مشترک پارچه های داکرون می پردازیم:

پارچه داکرون در واقع در بافت خود که به صورت عمودی می باشد از لطافت بسیار زیادی برخوردار است، این نوع پارچه علاوه بر این مزیت، خاصیت کشسانی بالایی دارد که آن را برای دوخت انواع لباس که نیاز به این خاصیت بالا می باشد، به گزینه ی مناسبی تبدیل می کند.

از پارچه داکرون در دوخت انواع لباس مانند مانتو، لباس مجلسی، کلاه و دستکش و جوراب نیز استفاده می شود، البته برای دوخت هرکدام از آنها از پارچه داکرون مخصوص این کار استفاده می شود، به عنوان مثال برای برای دوخت دستکش‌ های زمستانی از پارچه داکرون پنبه ای استفاده می گردد.

پارچه جین ترکمن

پارچه جین ترکمن یک پارچه زبر می باشد، توئیل پنبه ای، اغلب آبی، سنگین ولی ظریف است که برای تولید انواع لباسها قابل استفاده است و مقاومت بسیار بالایی دارد.

انواع مختلف آن در بازار یافت می شود، برای گفتن ویژگیهای اصلی و کلی این پارچه پر طرفدار باید گفت رشته پنبه و توئیل جناقی می باشد، عاری از مواد زائد می باشد، بسیار قوی است و به راحتی سائیده و پاره نمی شود، هوا را عبور می دهد.

تحمل دمای بالا را دارد، طول عمر بالایی دارد، درست است که بارهای اول پوشیدن کمی زبر است اما به مرور زمان نرم می شود، حداقل طول اصلی آن ۲.۷ سانتی متر است، مقدار میکرون ایر آن 4.0 تا 4.5 می باشد.

دامنه شمارش در حالت عادی و معمول در نخهای تار جین ۵۰ تا ۹۰ تکس و نخهای پود ۷۵ تا ۱۲۰ تکس می باشد البته نخهای ریزتر به اندازه ۲۵ تکس در پارچه ها است، از ۱۰۰ درصد نخ پنبه و نخ ابریشم ساخته شده است، در اکثر موارد رنگهایی با طیف رنگی آبی دارد که در آنها نیلی و نیلی چوبی جزء پر طرفدار ترینها هستند.

 

پارچه جین ترکمن

 

پارچه چرم مصنوعی مبلی

یکی از پر رونق ترین بازارها در حیطه ی مبلمان بازار خرید و فروش پارچه چرم مصنوعی مبلی به خصوص چرم مصنوعی است.

جالب است بدانید چرم های طبیعی بسیار آسیب پذیر بوده و مراقبت های خاص لازم دارند در عوض چرم مصنوعی بدون احتیاج به مراقبت ویژه می تواند تمام کارایی ها و جلوی زیبایی چرم طبیعی را ایجاد کند.

برای مبلمان اداری ایران یکی از بهترین انتخاب ها مبلی با چرم مصنوعی است که می تواند جلوه ای لوکس به محیط کاری شما ببخشد.

یک از نکات منفی پارچه های چرم مصنوعی تنفس پذیر پایین این محصول است که در نشتن های طولانی باعث تعرق شده و مانع گردش جریان هوا در مبل می شود.

بهترین انتخاب برای دکوراسیونی لوکس مبلی با چرم گاوی است که می تواند جلوه ی منحصر به فردی به محیط ببخشد قیمت این محصول بسیار بالاتر از مدل های مصنوعی است و به خاطر طبیعی بودن می تواند انرژی بالایی در محیط ایجاد کند.

 

پارچه چرم مصنوعی مبلی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *