0

با این حیوان کوچک ثروتمند می شوید

زالو

طب سنتی از دوران قدیم تا به حال رونق داشته اما در سال های اخیر از طرفداران زیادی برخوردار می باشد.

پرورش زالو برای مصارف مختلف انجام می گیرد که یکی از آن طب سنتی می باشد. شما می توانید با پرورش این حیوان کوچک درآمد بالایی کسب کنید.

زالو طبی

از دیرباز تا کنون این جاندار که از خانواده کرمهای آبزی به شمار می رود، زالو طبی در طب سنتی و اسلامی نقش پر رنگی در بهبود سلامت افراد داشته است. میزان بهره گیری از زالو طبی در سالهای اخیر به طور چشمگیری افزایش یافته است.

در این نوشته به شرح کامل مزیتهای این جاندار در ارتقای سلامت انسان پرداخته و گریزی بر انواع مختلف زالو طبی و کاربردهای آن در زمینه های مختلف خواهیم زد.

استفاده از این جاندار در زمانهای قدیم برای گرفتن خون از افراد صورت می گرفته است. هندوستان و یونان از اولین کشورهایی بودند که زالو طبی را در طب سنتی خود به کار گرفته اند.

حدود 15 سال پیش استفاده از این کرم در صنعت پزشکی به عنوان یکی از فاکتور های مهم در بهبود سلامت بیمار، توسط سازمانهای ذی صلاح در کشورهای ایالات متحده آمریکا و آلمان، به تایید رسید.

زالو طبی صادراتی

قسمتهای مختلفی در کشور روی صادرات قرقاول و زالو طبی صادراتی به روسیه متمرکز شده اند و با قدرت به کار خود در این زمینه ادامه می دهند. هر وقت که صحبت از صادرات به میان می آید به فکر پول و ثروت می افتیم و این تفسیر برای ما پیش می آید که افرادی که در این زمینه کار می کنند بسیار قدرتمند و دارای هوش تجاری و ریسک می باشند.

این افکار تا حدودی درست می باشند زیرا در شرایط خاص افرادی هستند که به دنبال گره گشایی در کار می افتند و محصولات با کیفیتی را که توسط افراد مستعد در کشور تولید می شوند را به سایر کشورها از جمله روسیه صادر می کنند.

مراکز پرورش دهنده ی این محصولات تنها از بهترین نمونه ها برای صادرات استفاده می کنند و به همین دلیل است که مشتریان همیشه به دنبال آنها هستند. در بخش صادرات محصولات ارسالی حکم شناسنامه ی کاری شما می باشند و باید تمام تلاش خود را بکنید تا کیفیت در کار حفظ شود. روسیه به عنوان یک شریک تجاری با ما در تلاش است تا از نمونه های معرفی شده به آن بهترین را انتخاب نماید.

 

زالو طبی

 

زالوی طبی سبز

در طب سنتی یکی از روشهای درمانی رایج و پر استفاده زالو طبی سبز درمانی است، زالوها به لحاظ جانور شناسی کرمهایی هستند که جانوران دیگر را شکارکرده و یا خون آنان را می مکند بنابراین زالوها در دسته جانوران شکارچی قرار می گیرند.

در طب سنتی یکی از روشهای درمانی رایج و پر استفاده زالو درمانی است، زالوها به لحاظ جانور شناسی کرمهایی هستند که جانوران دیگر را شکارکرده و یا خون آنان را می مکند بنابراین زالوها در دسته جانوران شکارچی قرار می گیرند.

زالوی آبهای شیرین: این زالوها در رودخانه های کم عمق و برکه های کم عمق آب شیرین یافته می شوند و شامل گونه های انگلی زالو می باشند، بزاق این زالو طبی سبز حاوی ماده ی بی حس کننده بوده و در پزشکی و طب سنتی با ارزش هستند.

 

زالوی طبی سبز

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *