0

شما از پولدار شدن هیچ چیزی نمی دانید

اکثر افراد فکر می کنند که پولدار شدن در سرمایه گذاری روی ملک و ماشین است اما اینطور نیست، اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید باید بگوییم که شما از پولدار شدن هیچ چیزی نمی دانید چراکه این روش با بالا رفتن تورم جواب می دهد و شما سود می کنید اما اگر در حوزه های پرکاربرد مانند مصالح ساختمانی فعالیت داشته باشید سود بیشتری نصیب شما می شود و برای سود کردن شما، نیازی به بالا رفتن تورم نیست، یکی از این مصالح انواع بتن می باشد که در این مطلب به چند نوع آن می پردازیم.

بتن آماده

یکی از نرم افزار های موجود در بازار برای ثبت فاکتور فروش نرم افزار بتن آماده است. این نرم افزار به صورت تحت وب کار می کند و نسخه های متفاوت آن برای گوشی, تبلت و کامپیوتر در بازار موجود هستند که می توان آن ها را نصب و استفاده کرد.

البته نصب این نرم افزار بر روی دستگاه های متفاوت یک ویژگی فوق العاده است که کار را برای عموم افراد راحت تر می کند. نرم افزار بتن آماده قابلیت های بیشتری نیز دارد که در این قسمت به برخی از این قابلیت ها اشاره می کنیم:

  1. این نرم افزار به شما کمک می کند به راحتی و با زدن تنها یک دکمه فاکتور صادر کنید.
  2. در این نرم افزار شما می توانید کاربران مختلفی را با دسترسی های متنوع تعریف کنید.
  3. صدور آسان و خودکار سند حساب داری با فشوردن تنها یک دکمه
  4. و …

بتن سبک

که مورد توجه معماران و مهندسین ساخت و ساز قرار گرفته و از این رو آن را در مصارف ساختمان به عنوان سازه های سبک به کار می برند. همچنین علاوه بر آن بتن سبک برای ساخت و سازها جنبه اقتصادی بیشتری هم دارد از این رو بتن سبک مورد توجه محققین و مهندسین در حوزه های ساخت و ساز قرار گرفته است.

بتن سبک چیست و چه کاربردی دارد؟ به بتنهایی که در وزنهایی مخصوص بین 300 تا 1850 کیلوگرم ساخته می شود، بتن سبک می گویند. به طور کلی، سه روش تولید و ساخت بتن سبک در صنعت تولدی آن وجود دارد. وزن بتن معمولی در حالت عادی 2400 کیلوگرم است. بتن سبک را می توان یک دست آورد پیشرفته در بخش صنعت بتن برشمرد.

بتن پیش تنیده

ولیکن با توجه به این محدودیتها و محکم کاریهایی که از سوی نهادهای ذیربط شکل می‌گیرد هنوز مهم صورت نگرفته که ما بتوانیم با استفاده از بتن پیش تنیده ساختمان و سازه های بادوام و مقاومی را داشته باشیم صحبتهای من ان جایی صادق می شود که که می بینیم در عموم زلزله ها و رانشهایی که در روی زمین شکل می گیرد.

معولاً این سازه ها مقاومت حتی دو ریشتری هم نداشته و دچار ترک و فرو ریختن می‌شوند یکی از آخرین زلزله های محیطی که در کشور صورت گرفت در سرپل ذهاب بود که دیدیم اصلاً این سازه ها از دوامی که انتظار می‌رفت برخوردار نبوده است.

در خصوص نمونه هایی از بتن پیش تنیده پیش کشیده باید گفت که این مورد فوق العاده در خصوص استحکام انواع سازه ها کاربرد دارد و دیده شده که این مورد در انواع پلهای سیمانی عظیم، بلوک سقفی و همچنین ساختمانها و برجها بزرگ کاربرد مفیدی دارد که فوق العاده در جلو بردن سرعت ساخت و ساز کاملا کاربردی و مفید است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *