0

شما هم در کسب و کار اعتبار کسب کنید

تعهد یعنی اعتبار و اعتبار یعنی قدم نهادن در میدانی بدون رغیب. اگر تعهد داشته باشید می توانید به اعتبار در کسب و کار برسید. داشتن اعتبار در هر حوزه ای مانند انواع میوه خشک همچون آلو خشک بخارا طی کردن نیمی از راه رسیدن به موفقیت است.

آلو خشک بخارا

آلو  خشک بخارا درشت دارای خواص و فواید بسیار زیادی برای بدن بوده و این محصول در بازار میوه و خشکبار به صورت عمده مورد معامله قرار می گیرد.

دستیابی به تامین کنندگان اصلی می تواند تاثیرات بسیار زیادی در کاهش قیمت آلو خشک بخارا داشته باشد و اگر شما بتوانید این محصولات را به صورت مستقیم خریداری کنید، کمترین میزان هزینه را پرداخت خواهید کرد و خریدی اقتصادی انجام خواهید داد.

یکی از مهمترین فاکتورهای تاثیرگذار در تعیین قیمت این محصول، نحوه خرید آن است و اگر شما این محصولات را به صورت عمده در فصل برداشت و تولید آلو خریداری کنید، هزینه کمتری را برای خرید متحمل خواهید شد چراکه عرضه آلو بخارا در این فصل بسیار بالا بوده و قیمت آن در بازار کاهش پیدا می‌ کند و بهترین زمان برای خرید عمده و کلی به شمار می‌ رود.

 

آلوچه خشک مراغه

یکی از محصولاتی که بسیار با کیفیت و مرغوب می باشد آلوچه خشک مراغه است. این محصول خوشمزه داری خواص فروان دیگری می باشد، همانطور که در بالا اشاره کردیم آلوچه آلبالو خشک سرشار از فیبر است که به درمان یبوست کمک می کند.

یبوست معمولا در افراد مسن دیده می شود و یک عارضه دردناک برای نوزادان و حتی همه افراد در هرسنی می باشد و سربیتول موجود در این محصول مانند یک ملین رفتار می کند  و از بروز یبوست جلوگیری می کند.

امروزه برای پیدا کردن آلوچه مرغوب مردم دچار مشکل می شوند اما آلوچه خشک اصفهان این نگرانی را بر طرف کرده و بهترین نوع آلوچه خشک را در اختیار مردمان عزیز کشورمان می گذارد.

نا گفته نماند این محصول خوشمزه یکی پر طرفدار ترین و محبوب ترین میوه در بین ایرانیان می باشد زیرا برای کاهش میزان کلسترول خون که چربی موجود در شریانهای شما جمع شده اند به نام پلاک را به وجود آورده اند که باعث تنگ شدن عروق خونی و در نهایت سکته مغزی و قلبی شود.

آلوچه خشک ارگانیک

آلوچه خشک ارگانیک ترش شیرین در سایت و فروشگاه اینترنتی ما در بسته های کوچک و بزرگ برای مشتریان و خریداران آماده و فراهم شده آلوچه های خشک درجه یک کاملا ارگانیک و بهداشتی تهیه شده اند طعم ترش و شیرین در آنها دیده می‌شود.

آلو از طعم شیرین تا ترش می باشد. آلو مصارف بسیار زیادی دارد که علاوه بر استفاده از میوه تازه به صورت خشک شده و یا خرد شده در انواع دسرها، مربا ها و غذاها به کار می رود. علاوه بر گوشت میوه، از آب آلو هم برای تهیه شربت استفاده می شود.

در برخی از کشورها از آلو به عنوان یک وعده غذایی استفاده می کنند. انواع آلو که در ایران وجود دارد شامل: آلو بخارا، آلو طرقبه، آلو شمس و غیره می‌باشد. ۲۰ درصد آلویی که در کشور تولید می‌شود، به صورت تازه مصرف شده و ۲۰ درصد آن خشک و یا به کارخانه‌ها رفته تا از آن محصولات متعددی از جمله : لواشک آلو و غیره و بقیه آن به کشورهای همسایه صادر می شود. درخت آلو ارتفاعش به ۱۲ متر می رسد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *