0

مهاجرت کاری و تحصیلی در کوتاه ترین زمان با دوره های ویژه تیکا

مهاجرت کاری

تقریباً 3 درصد از جمعیت جهان – حدود 232 میلیون نفر – در کشوری غیر از کشور محل تولدشان زندگی می‌کنند (و عمدتاً به کار و تحصیل مشغول هستند). مهاجرت به سایر کشورها به‌ویژه برای ادامه تحصیل و کار بسیار رواج پیدا کرده است. لازمه مهاجرت به یک کشور دیگر، داشتن یک سری شرایط اولیه است که یادگیری زبان آن کشور نیز جز این شروط است.

هر چه از لحاظ مهارت‌های زبانی در سطح بالاتری باشید، احتمال پذیرش شما در مؤسسات آموزشی و موقعیت‌های شغلی بهتر در کشور موردنظرتان بالاتر خواهد بود. برای رسیدن به سطوح بالا در یادگیری یک زبان، باید در یک مؤسسه معتبر آموزش زبان ثبت‌نام نمایید. آکادمی آموزش آنلاین زبان تیکا، به‌عنوان یکی از بهترین آکادمی‌ها در حوزه آموزش زبان برای مهاجرت شناخته می‌شود. در این مؤسسه 14 زبان مختلف توسط اساتید مجرب تدریس می‌شود.

مهاجرت کاری و یادگیری زبان

این روزها اغلب افراد، مهاجرت را وسیله‌ای برای تحقق آرزوهای شخصی می‌دانند. افراد پس از گذراندن مقاطع تحصیلی مختلف، به دنبال یافتن موقعیت شغلی در کشورهای دیگر هستند. دلایل مختلفی برای این موضوع وجود دارد؛ برای مثال رسیدن به درآمد بیشتر، پیشرفت کاری و … از جمله مهم‌ترین این دلایل هستند. برای اخذ پذیرش کاری در کشورهای پیشرفته از لحاظ اقتصادی، باید مهارت‌هایتان را در حوزه‌های مختلف تقویت نمایید. برای مثال شما موظف هستید بر زبان کشور مقصد تسلط کافی داشته باشید و همچنین اصطلاحات مهم در حوزه شغلی موردنظرتان را بدانید.

اگر می‌خواهید در کمترین زمان ممکن بر زبان کشور موردنظرتان مسلط شوید، پیشنهاد ما به شما شرکت در دوره‌های آموزش زبان برای مهاجرت است که در آکادمی آموزش آنلاین زبان تیکا برگزار می‌گردد. از جمله دوره‌های پرطرف‌دار در مؤسسه تیکا، کلاس زبان ویژه مهاجرت کاری و تحصیلی است. این دوره‌ها هم به شکل گروهی برگزار می‌شود و هم به‌صورت خصوصی. پس از ثبت‌نام در دوره‌های خصوصی این مؤسسه، یک استاد خصوصی به انتخاب خودتان؛ تمام مهارت‌های لازم را به شما آموزش خواهد داد.

مهاجرت تحصیلی و یادگیری زبان

مهاجرت تحصیلی و یادگیری زبان

مهاجرت تحصیلی نیز یکی دیگر از روش‌های پرطرف‌دار برای مهاجرت به‌ویژه در بین دانش‌آموزان و دانشجویان است. برای اخذ پذیرش در مؤسسات آموزشی معتبر، باید یک رزومه قوی بسازید. داشتن گواهی معتبر مبنی بر تسلط بر زبان کشور مقصد، از جمله مواردی است که باید در رزومه‌تان وجود داشته باشد. برای تقویت مهارت‌های زبانی خود، توصیه می‌کنیم در دوره‌های آموزش زبان برای مهاجرت در آکادمی آموزش آنلاین زبان تیکا، شرکت نمایید. در این آکادمی حدود 14 زبان زنده دنیا تدریس می‌شود. دوره‌های آموزشی این مؤسسه بسیار متنوع است و به دو صورت گروهی و خصوصی ارائه می‌گردد. از جمله خدمات ویژه این مؤسسه، ارائه گواهی پایان دوره معتبر است که در مؤسسات بین‌المللی نیز قابل‌قبول است.

کلاس زبان ویژه مهاجرت کاری و تحصیلی در تیکا

کلاس زبان ویژه مهاجرت کاری و تحصیلی در تیکا

همان گونه که پیش‌ازاین نیز اشاره کردیم، برای داشتن یک مهاجرت کاری یا تحصیلی موفق، باید روی مهارت‌های زبانی خود کار کنید و بر زبان کشور مقصد تسلط کافی داشته باشید. لازمه رسیدن به این تسلط، شرکت در دوره‌های باکیفیت آموزش زبان است. دوره باکیفیت، دوره‌ای است که جامع و اصولی باشد و متناسب با توانایی و مهارت زبان‌آموز، به او آموزش داده شود. خوشبختانه دوره‌های آموزشی تیکا از این ویژگی برخوردار هستند. دوره‌های آموزش زبان برای مهاجرت در تیکا به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که تقریبا تمامی نیازهای زبانی شما برای برقراری ارتباط در محیط کار و محیط آموزشی را برطرف می‌نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر از این دوره‌ها می‌توانید با واحد پشتیبانی تیکا در تماس باشید.

پس از ثبت‌نام در دوره‌های تیکا، یک پنل کاربری شخصی برای شما ایجاد می‌شود که می‌توانید به ویدیوهای ضبط شده دوره‌ها دسترسی داشته باشید و بارهاوبارها آن‌ها را مشاهده نمایید. همچنین پس پایان یک دوره 16 جلسه‌ای (یک ترم)، می‌توانید از طریق پنل شخصی خود، درخواستتان را برای دریافت گواهی پایان دوره ثبت نمایید. کارشناسان تیکا پس از انجام بررسی‌های لازم، گواهی را برایتان صادر می‌نمایند.

اساتید تیکا

یکی از افتخارات تیکا همکاری با اساتیدی حرفه‌ای و باتجربه است. برخی از اساتید تیکا در همان کشوری زندگی می‌کنند که در حال تدریس زبان آن هستند. این موضوع به‌ویژه برای افرادی که قصد مهاجرت دارند، بسیار مثمرثمر است؛ زیرا می‌توانند از تجربیات اساتید درمورد کار، تحصیل و زندگی در کشور موردنظرشان بهره بگیرند.

دوره‌های تیکا هم به‌صورت خصوصی و هم به شکل گروهی برگزار می‌شود. اگر کلاس‌های گروهی برایتان خسته‌کننده است، می‌توانید یکی از اساتید را به‌عنوان استاد خصوصی خود انتخاب کرده و به یادگیری زبان دلخواهتان بپردازید.

هزینه کلاس‌ها آموزش زبان برای مهاجرت

هزینه کلاس‌ها آموزش زبان برای مهاجرت

آکادمی آنلاین آموزش زبان تیکا فرصتی را فراهم آورده تا تمامی افراد، با هر سطحی از درآمد، بتوانند در دوره‌های آموزش زبان برای مهاجرت این آکادمی شرکت کنند و با خیالی آسوده زبان دلخواهشان را بیاموزند. اگر قصد مهاجرت دارید و به دنبال دوره‌های فشرده، باکیفیت و کم‌هزینه هستید، پیشنهاد ما به شما شرکت در کلاس‌های آموزش زبان تیکا است.

هزینه کلاس‌ها را می‌توانید از طریق پلتفرم آنلاین وب‌سایت تیکا پرداخت نمایید. درضمن اگر در حین پرداخت به هر دلیلی همچون قطعی اینترنت دچار مشکل شدید و بدون اینکه واریزی صورت بگیرد، وجهی از حسابتان کم شد اصلا نگران نباشید؛ زیرا، وجه کم شده، مجددا به حساب شما برگشت داده می‌شود. خوشبختانه، تیکا تمامی مجوزهای لازم را از سازمان‌های مربوطه همچون اینماد، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و … دریافت نموده است؛ بنابراین، پرداخت شما کاملا ایمن خواهد بود.

سخن پایانی

با افزایش نرخ مهاجرت کاری و تحصیلی و به دنبال افزایش تقاضا برای یادگیری زبان‌های مختلف، افراد سودجو از این موقعیت سو استفاده می‌کنند و دوره‌های بی‌کیفیت را با هزینه هنگفت ارائه می‌نمایند. برای یادگیری اصولی یک زبان جدید، پیشنهاد می‌کنیم، دوره‌های آموزش زبان تیکا را در اولویت قرار دهید. این آکادمی آنلاین آموزش زبان، دوره‌های آموزش زبان برای مهاجرت را نیز ارائه می‌نماید.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *