0

دمپایی زنانه ژله ای مجلسی  

دمپایی زنانه ژله ای مجلسی

مشخصات و قیمت دمپایی ژله ای زنانه به صورت عمده بحثی بسیار گسترده و مفصل می باشد که در اینجا ما به معرفی مشخصات و قیمت تعداد اندکی از دمپایی های ژله ای که فروش زیادی دارند می پردازیم، حتما ما را همراهی کنید. دمپایی ژله ای چیست؟ در همین ابتدا برویم به سراغ اینکه اصلا دمپایی ژله ای چیست؟ و به چه نوع دمپایی، دمپایی ژله ای می گویند.

دمپایی ژله ای به گروهی از دمپایی ها می گویند که از موادی به نام (پی وی سی) تحت فرآیند خاصی که بعضی به آن ایربولینگ می گویند تولید می شود. این دمپایی دارای ویژگی هایی می باشد که ارتباط مستقیمی با مواد سازنده و فرآیند تولید آن دارد. در صورتیکه شما نیز خریدار عمده دمپایی ژله ای هستید می توانید همین الان با مراجعه به سایت آراد برندینگ اقدام به خرید کنید و در سریعترین زمان ممکن آن را ها دریافت کرده و از سود فروش آن لذت ببرید.

دمپایی زنانه ژله ای  

از جمله ویژگی های دمپایی ژله ای درجه یک می توان موارد زیر را نام برد:

بسیار نرم و منعطف

قابلیت رنگ پذیری بالا در هنگام تولید

تنوع بالا در مدل

قابلیت استفاده در محیط های مختلف

بعضا ضدلغزش هستند. براساس نوع تولیدی بعضی از آن ها ممکن است آب جذب کنند یا نکنند.

قیمت مناسب اما خصوصیت بسیار خوبی که این دسته دارند این است که به علت خاصیت شکل پذیری فوق العاده بالا آن است که باعث شده تولیدکنندگان این محصول بتوانند مدل های بسیار زیادی با طرح و رنگ متنوع از این جنس تولید نمایند. دمپایی ژله ای پلاستیکی زنانه به صورت عمومی و باور کلی دمپایی های ژله ای در زمره و گروه دمپایی های پلاستیکی قرار می گیرند. اما اگر به صورت تخصصی در این باره جستجو کنیم می بینیم که دمپایی های پلاستیکی به دمپایی های فیبری یا ای وی ای می گویند که کمی خسک و پلاستیک مانند هستند اما این دمپای نرم و زیبا دمپایی ژله ای هستند.

دمپایی زنانه ژله ای

در مدل های موجود در این شرکت دمپایی زنانه ژله ای پلاستیکی وجود دارند که این دمپایی ها در واقع ترکیبی از مواد : • Pvc • Eva می باشند یعنی هم ژله ای هستند و هم پلاستیکی مثل مدل کژال زنانه که رویه آن ژله ای هست و زیره ای وی ای (پلاستیکی) دمپایی ژله ای طبی زنانه دمپایی طبی سرچشمه از علم طب دارد یعنی با بدن و سلامتی ارتباط دارد. در میان دمپایی های ژله ای نیز مدل هایی را طراحان فعال در این حوزه طراحی کرده اند که علاوه بر مسئولیت اصلی یعنی پوشش و محافظت از پا در مقابل آسیب های محیط بتوانند به سلامتی بدن نیز کمک کنند. این دمپایی های ژله ای طبی زنانه دارای ویژگی های زیر می باشند:

ضخامت پاشنه آن ها بسیار مناسب هست

کفش مطابق با آناتومی پا

قوس پا را می پوشانند

فشار را در تمامی نواحی پا پخش می کنند

نرم بوده و هنگام را رفتن اذیت نمی کنند.

دمپایی زنانه مجلسی  

هر ساله با شروع فصل تابستان و بالا رفتن دما، استقبال مردم از خرید انواع دمپاییهای مجلسی نیز به شدت بالا می رود و در این بین بسیاری از افرادی که دوست دارند استایلی زیبا و مطابق با مد روز داشته باشند، به دنبال جدیدترین مدل دمپایی روفرشی مجلسی می گردند. در سالهای اخیر طراحان مد به سمت طراحی دمپاییهای مجلسی بدون پاشنه و نگین دار رفته اند. این مدل دمپاییها که اصولا جلو بسته نیز می باشند، به دلیل شیک و زیبا بودن قابلیت استفاده در تمامی محیطها را دارند و با توجه به بدون پاشنه بودنشان، می توان ساعتها به راحتی و بدون اذیت شدن پا، از آنها استفاده کرد.

دمپایی زنانه مجلسی

از این رو برای داشتن یک دمپایی زنانه مجلسی و دمپایی هتلی اصفهان که مد روز بوده و قابلیت استفاده در محیطهای بیرون از خانه را نیز داشته باشد، باید به سراغ خرید یک دمپایی مجلسی جلو بسته بدون پاشنه که دارای نگینهای ریز یا درشت مرواریدی است بروید. این روزها طراحان صنعت مد و فشن برای دمپاییهای روفرشی شیک مجلسی نیز مدلهای بسیار گوناگونی طراحی می کنند که هر یک از مدلها در بازه های خاصی از سال ترند شده و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و به همین دلیل اگر شما نیز قصد خرید یکی از این دمپاییهای روفرشی را دارید، بهتر است پیش از خرید ابتدا به خوبی با مدلهای ترند شده و مد روز آشنا باشید تا بتوانید یک استایل زیبا و در عین حال راحت را با این دمپاییها برای خود بسازید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *