0

با این روش کسب و کار خود را رونق بخشیدم

من با تمام وجودم مانع تراشی‌های بیرونی و اطرافیان خودم را دیدم و باور دارم که وقتی شما رشد می‌کنید، واقعا نگاه اطرافیان به شما عوض میشود و شروع به تشویق میکنند انگار نه انگار که تا دیروز مخالف بودند، من با خودم شفاف و صادقم و بدون ترس از قضاوت شما می‌نویسم که اطرافیانم به شدت مخالف بودن که مستقل کار کنم. اما در نهایت حرکت کردم و مستقل شدم در ادامه شما را با حوزه کاری خود بیشتر آشنا خواهم کرد.

جوانه یونجه

جو خشک ادرار آور است و از این طریق می تواند با کاهش قند موجود در خون به کمتر شدن عوارض دیابت کمک نماید این گیاه هیچگونه قندی نداشته و می توان آن را به صورت خام همراه غذا استفاده نمود تا از ارزش تغذیه ای این محصول بهره برده شود.

برای افزایش سطح سلامتی افراد بهتر است از مواد ارگانیک استفاده شود به کار بردن همزمان جو و یونجه می تواند بیشتر مواد مورد نیاز برای بدن یا افزایش سلامتی شما را تامین کند.

خواص جو را می توان در ترکیب آن با یونجه دو چندان نمود به طور مثال یک نان جو همراه با یونجه تهیه نمود و در رژیم غذایی به جای نانهای ساده از این محصول استفاده نمود و از این طریق مواد مغذی دریافتی بدن در طول روز را افزایش داد.

همچنین می توان یونجه را در ترکیب با ماست استفاده نمود که یکی از رایج ترین انواع مصرف این محصول محسوب می شود و از طرفداران زیادی برخوردار است.

جو دوسر

فیبر موجود در جو دوسر برای تقویت سیستم ایمنی بدن شما بسیار مناسب بوده و اکثر سلولهای حیاتی بدن را بازسازی می کند بسیاری از بی خوابیها ناشی از نابود شدن سلولهای بدن انسان است که با مصرف مداوم جو دوسر و وجود آمینه اسیدهای ضروری بدن خوابی ملایم و راحت را برای شما به ارمقان خواهد آورد سیلیکون برای پوکی استخوان و تقویت آنها بسیار مفید است که در جو دوسر به وفور یافت می شود همچنین تولید انسولین را بسیار زیاد می کند و برای آرامش اعصاب بسیار حاعظ اهمیت است. امروزه از این محصول در تولید انواع ماسک صورت و محصولات آرایشی بهداشتی استفاده می کنند جو دوسر یک مرطوب کننده طبیعی پوست است که به داخل پوست نفوذ می کند و از بسته شدن منافذ آن نیز جلوگیری می کند.

جو خشک

جو خشک از جمله محصولاتی می باشد که در کشور به تولید انبوه می رسد. این نمونه از غلات در مناطق سردسیر رشد و نمو پیدا می کند. جو از خواص بیشماری برخوردار می باشد ، از این رو استفاده از این غلات به افراد بسیار پیشنهاد می شود. صادرات جو مرغوب ایران توجه بسیاری از کشورها را به خود جلب نموده است.

Image result for صادرات جو مرغوب ایرانهمانطور که می دانید ، صادرات محصولات کشاورزی در ایران از درصد بسیار بالایی برخوردار می باشد. جو نوعی از غلات می باشد که از فواید بسیار زیادی برخوردار است . استفاده از جو در برخی از کشورها بسیار زیاد می باشد . جو از جمله محصولاتی می باشد که در کشور به تولید انبوه می رسد. این نمونه از غلات در مناطق سردسیر رشد و نمو پیدا می کند. جو از خواص بیشماری برخوردار می باشد ، از این رو استفاده از این غلات به افراد بسیار پیشنهاد می شود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *