0

با ایزوگام گلباران ثروت بر زندگی ام نازل شد

ممکن است شما هم این جمله معروف را شنیده باشید که اگر می‌ خواهید ثروتمند شوید باید از رمز و تجربیات یک فرد کار کشته و با ‌تجربه در این زمینه استفاده کنید، به همین منظور من در این مقاله چند نمونه از محصول ایزوگام که من را به درآمد میلیاردی رساند را برایتان آوردم تا بتوانید با اطلاعات کافی وارد این حوزه بشوید.

ایزوگام دو لایه

از موارد بسیار مهمی که در استفاده از ایزوگام دو لایه به صورت فله یا عمده وجود دارد آن است که از سایر انواع خود بسیار دوام بالایی در برابر دما دارد و همچنین لازم به ذکر است که پشم شیشه می تواند یک مقاومت ۵۵۰ درجه سانتی گرادی در مقابل هرگونه دما را داشته باشد که یکی دیگر از مزایایی که وجود دارد آن است که این نوع ایزوگام ماده گاز سمی تولید نکرده و همچنین به هیچ وجه باعث ایجاد گستردگی در آتش نمی شود و از دیگر موارد قابل توجهی نیز می توان به انعطاف پذیری بسیار بالا و همچنین خاصیت کشسانی آن اشاره کرد که ایزوگام پشم شیشه در دمای زیر صفر نیز منعطف می باشد و از شکستگی در آن جلوگیری می شود.

ایزوگام سقف

ایزوگام از پرفروش ترین عایق ها در کشورمان می باشد که ابداع انواع مختلف عایق های دیگر از کشورهای مختلف و تولید آنها در داخل هنوز هیچ کدام نتوانسته رقیب جدی برای ایزوگام سقف باشند.

دلیل این مسئله نیز مناسب بودن استفاده از ایزوگام در همه شرایط آب و هوایی است و اینکه برخلاف بسیاری از عایق های جدید پلیمری نصب آن بسیار راحت است و تضمین بیشتری برای جلوگیری از نشت رطوبت دارد.

ایزوگام انواع بسیار مختلفی دارد که همه آنها در کارخانه تولید می شوند و تفاوت آنها تفاوت در نوع مواد اولیه مورد استفاده در ساخت این محصولات نیست بلکه به دلیل تعداد لایه های آنها است.

ایزوگام گلبام

برخی از این ایزوگام گلبام به صورت یک لایه بوده و برای مناطق با آب و هوای نسبتاً گرم و بارندگی کم مورد استفاده قرار می‌گیرد و برخی دارای دو لایه بوده که در مناطق نسبتاً سردسیر و معتدل کاربرد دارد.

همچنین برخی از این عایق ها دارای سه لایه هستند و در مناطق بسیار سردسیر کشور دارای کاربرد فراوانی می باشند که همه آنها را می توان به صورت رول از کارخانه تولید کننده این محصول خریداری کرد.

این عایق ها به لحاظ نوع قیر مورد استفاده در ساخت آنها با یکدیگر متفاوتند به طوری که برخی از آنها از قیر درجه یک و برخی از قیر بازیافتی ساخته شده اند همچنین در برخی از این نمونه ها از قیر کاملا خالص استفاده شده است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *