0

با ریسکی که کردم ثروت بی کرانی بدست آوردم

هرکسی یک عقیده ای دارد از نظر من ریسک کردن بد نیست اگرهم موفق نشوید نگران نباشید برایتان تجربه میشود. من با ریسک کردن در حوزه اجاق گاز توانستم ثروت زیادی را جذب کنم اکنون میخواهم چند نمونه را باهم بررسی کنیم.

اجاق گاز صنعتی

این درست است که هر دومدل اجاق گاز کارشان ایجاد حرارت لازم برای پخت غذا است .اما فرق های بسیاری از نظر ساختاری دارند .میزان حرارت و قدرت شعله ها در اجاق گاز صنعتی خیلی بیشتر از نوع خانگی آن است .به علت بزرگی و سنگینی ظروف ووسایل آشپزخانه صنعتی ، اجاق گاز های صنعتی از متریالی ساخته می شوند که استحکام و مقاومت بسیار بالایی داشته باشند .

اجاق گاز طرح فر

همان طور که از اسمش پیداست اجاق گاز طرح فر اجاق گازی است مبله که شباهت بسیار زیادی به اجاق گاز های فردار دارد اما فاقد فر است. احتمالا شما هم در هنگام خرید یا بازدید از فروشگاه های لوازم خانگی به این نکته دقت کرده باشید که در یک ردیف انواع اجاق گاز های فردار وجود دارند که باوجود شباهت ظاهری همه آنها اختلاف قیمت های آن بسیار زیاد است.بله مسلما گرانترها اجاق گازهای فردار وارزان ترها اجاق گازهای طرح فر هستند.

اجاق گاز مسافرتی

اگر به دنبال یک اجاق گاز مسافرتی کوچک و جمع و جور هستید که بتوانید به راحتی آن را حمل کنید، اجاق فوق یکی از کوچکترین ها می باشد که از مزایای آن جمع شدن پایه ها و همچنین جمع شدن لبه های آن است که حجم آن را کوچک تر کرده و یک اجاق عالی برای مسافرت از نوع گازی می باشد، همچنین برای روشن کردن این اجاق میتوانید سیلندر یا همان مخزن های کوچک گاز را از اکثر کیوسک های مطبوعاتی و روزنامه فروشی ها یا لوازم گازسوز تهیه کنید و با قیمت ارزانی که دارند بسیار کم هزینه می باشند و برای مسافرت های درون شهری و بیرون شهری مناسب هستند.اگر تمایل به استفاده از این اجاق برای محل کار دارید پیشنهاد میکنیم اجاق برقی را انتخاب کنید که به راحتی بتوانید از برق محل کار خود استفاده کنید و هم یک وسیله گرمایشی (هیتر) است و هم به عنوان اجاق برقی میتوان از آن استفاده نمود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *