0

با افزایش درآمدم در زمینه کاشی طعم واقعی زندگی را چشیدم

تا وقتی که برای دیگران کار میکردم درآمدم در حد مخارجم بود ام از زمانی که با یکی از دوستانم یک کسب و کار عالی در زمینه کاشی و سرامیک ایجاد کردیم هم به درآمد های با دست یافتیم و هم جایگاه و شاءن ومنزلت و از مهم تر اینه که کارمان محدود به زمان و مکان خاصی هم نیست و حتی میتوانیم در مسافرت هم کسب درآمد کنیم.

کاشی سرامیک

در بررسی تفاوت های کاشی سرامیک معمولی با کاشی استخری، درصد جذب آب یکی از مهم ترین گزینه هاست. به این صورت که درصد جذب آب همانطور که گفتیم در کاشی استخری تا صفر درصد بوده اما در کاشی های معمولی تقریبا تا 5 درصد می­باشد.ویژگی مهم دیگر کاشی های استخری، مقاومت بالایشان در برابر یخ زدگی است که این ویژگی آن ها  را مناسب برای مکان هایی با انقباض و انبساط زیاد، می­سازد. به طور مثال اگر معمار به هر دلیلی کاشی معمولی برای بدنه و کف استخر ها استفاده کند، نهایتا یکسال مورد استفاده است و بعد از یکسال از سطح جدا شده و مجددا نیازمند به تعویض می­شود.علاوه بر همه این ها، کاشی های معمولی به نسبت استخری ها، زودتر کثیف می­شوند و پاک کردنشان نیز سخت تر است، خصوصا اگر دارای لعاب مات باشند. کاشی های استخری دارای لعاب براقی بوده و به بزرگتر نشان دادن فضا نیز کمک می­کنند.

کاشی قهوه ای

اگر به دیوار ها دقت کرده باشید برای کاشی کردن دیوار های از کاشی قهوه ای زیاد استفاده نمیود و بلعکس آن بیشتر ازکاشی های کرم طلایی به چشمتان خورده باشد. این کاشی ها برای استفاده در داخل ساختمان ها و برج ها استفاده میشود. این کاشی ها نسبت به کاشی کف توی درجه پایین تری پخته میشود چون مجاورت آن ها با اصطحکاک کمتر هست در دیوار استفاده می شود و ویژگی که دارد جذب آب بالاتری دارد و لعابی که استفاده میشود شفاف تر هست. نکته ای که باید اضافه کرد این هست که جذب آب برای کاشی دیوار امری ضروری هست و نکته ای منفی نیست و کاشی هایی مانند کاشی دیوار که جذب آب دارند به هیچ وجه نباید در نما بیرون ساختمان استفاده شود. مهم: کاشی دیوار نباید در کاشی کف به کار برود.

کاشی گرانیتی

گرانیت به عنوان سنگ آذرین تعریف شده است که محتوای کوارتز ۲۰ درصد یا بالاتر دارد. این سنگ محبوب دارای ظاهر متمایز و بافت در حالت طبیعی خود است، اما هنگامی که آن برش و پولیش بدهند، می توان از آن به عنوان یک سطح صاف مانند هر سطح دیگر استفاده کرد. موارد استفاده از کاشی گرانیتی :کفپوش گرانیت در طبقه بندی کاشی های طبیعی قرار می گیرد و به دلیل دوام و قابلیت انعطاف پذیری آن، تقاضا برای این کاشی طبیعی افزایش یافته است.سنگ طبیعی گرانیت که یکی از سخت ترین مواد روی زمین است و مقاومت گرانیت بعد از الماس در رده دوم قرار دارد. تراکم و دوام گرانیت باعث شده این سنگ بسیار مقاوم در برابر آسیب و برخورد های سایشی شود زیرا شامل کوارتز، میکا و فلدسپات می باشد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *