0

چرا باید برای طراحی سایت از وردپرس استفاده کنیم؟

در این مقاله سعی کرده ایم که توضیحاتی راجع به CMS  وردپرس ، ویژگی های آن و دلایلی که باعث میشود برای طراحی سایت از وردپرس استفاده کنیم ، بیان کنیم. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای قدرتمند برای ساخت و ایجاد سایت در زمینه های مختلف است که تقریبا مناسب برای تولید هرگونه سایت با هر مقیاسی است. در ادامه به مزایای طراحی سایت توسط وردپرس میپردازیم.

1-کار با وردپرس راحته!                                                                        

یکی از اصلی ترین دلایلی که طراحان سایت برای طراحی سایت خود به وردپرس مراجعه میکنند ، راحتی کار و استفاده از آن است. وردپرس با رابط کاربری ساده ای که دارد برای هر شخصی به ویژه طراحان سایت به راحتی قابل استفاده است و بعضا برای اضافه کردن برخی امکانات نیازی به دانش فنی نمی باشد.

2- امکانات وردپرس خیلی زیاده!

وردپرس بدلیل اینکه بصورت ماژولار پیاده سازی شده است به راحتی میتوان برای هر امکانات و  ویژگی که مورد نیاز است یک افزونه نصب کرد و در سایت اضافه نمود. این افزونه ها در زمینه های متعددی از جمله افزونه های امنیتی ، سئو ، فروش محصولات و … توسعه داده شده اند.به وسیله این افزونه ها میتوانید هر امکانی را به سایت خود اضافه کنید.

3- وردپرس کاربران و توسعه دهندگانش زیاده!

وردپرس به دلیل همه گیری زیادی که دارد ، دارای کاربران و برنامه نویسان زیادی است به همین دلیل انجمن های برنامه نویسی و استفاده از سایت های وردپرسی که ایجاد شده باعث پیشرفت و بروزرسانی ، عیب یابی و … بهتر برای توسعه وردپرس میشود.

4- هزینه طراحی سایت وردپرسی کمتره!

وردپرس امروزه یک سیستم مدیریت محتوای قدرتمند به شما این امکان را میدهد که سایت متناسب خود را بر اساس نیاز ها و اهداف خود طراحی کرده و از تمامی مزایایی که در بالا بیان شد استفاده کنید ، لازم به ذکر است که طراحی انواع سایت با وردپرس در تمامی شرکت های برنامه نویسی دارای هزینه کمتری نسبت به سایر روش های طراحی سایت داراست.

5- هر سایتی رو میشه با وردپرس ساخت!

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای پر قدرت چند منظوره است که برای طراحی و توسعه سایت های مختف در زمینه های متفاوت کاربرد دارد . شما میتوانید با وردپرس به طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت های خبری ، شخصی ، فروشگاهی ، آگهی و … بپردازید.

6- با ووکامرس به راحتی سایتتون رو فروشگاهی کنید!

وردپرس با دارا بودن افزونه های مختلفی در زمینه فروشگاهی سازی سایت شما یکی از ابزار های قدرتمند در زمینه طراحی سایت فروشگاهی شناخته میشود. برای فروشگاهی کردن سایت خود کافیست افزونه Woocommerce را نصب کنید و محصولات خود را بفروش برسانید.

7- هر فایلی رو میشه تو وردپرس قرار داد!

سیستم مدیریت محتوای وردپرس این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است که میتوانند تقریبا هر فایل چندرسانه ای از جمله تصاویر ، ویدیو ، صوت و … را در پسوند های مختلف در سایت خود بارگزاری کنند.

8- سئو و بهینه کردن وردپرس راحته !

وردپرس به دلیل افزونه های زیاد و قدرتمندی که در زمینه سئو وبهینه سازی دارد به شما این امکان را میدهد که سایت خود را تا حد زیادی با راهنمایی های فراوان بهینه سازی کنید و در رتبه های برتر گوگل قرار بگیرید. این ابزار های در بخش های مختلف سئو از جمله سئو OFF-PAGE و سئو ON-PAGE توسعه داده شده اند.

9- پشتیبانی و توسعه وردپرس راحت تره!

وردپرس با ساختار برنامه نویسی درست و منظمی که دارد قابلیت توسعه پذیری و افزونه نویسی را نسبت به سایر پلتفرم ها راحت تر کرده است و همپنان به دلیل شماره 1 این لیست پشتیبانی از سایت وردپرسی بسیار ساده تر و راحت تر است.

10- وردپرس راحت چند زبانه میشه!

با افزونه های متفاوتی که در زمینه چند زبانه ساختن سایت در وردپرس وجود دارد شما میتوانید سایت خود را براحتی چند زبانه کنید و از این امکان به راحتی استفاده کنید.

11- وردپرس همیشه آپدیت و بروزه!

وردپرس به دلیل شماره 3 که بیان شد ، بروزرسانی مداوم و قدرتمندی برای تمامی قسمت های سایت و افزونه های توسعه داده شده برای سایت ، ارائه میدهد. به بروز نگه داشتن سایت خود از امکانات جدید امنیتی و … بهره مند میشوید.

12- مطالبتون رو در شبکه های اجتماعی به اشتراگ بگزارید!

وردپرس امکانات بخصوصی برای به اشتراک گزاری محتواها در شبکه های اجتماعی و سایر سایت ها ارائه میکند ، شما هم میتوانید تمامی محتوای تولید شده در سایت خودتان را در تمامی شبکه های اجتماعی به اشتراک بگزارید.

کلام آخر

شرکت دیجیتال مارکتینگ و برنامه نویسی ایپک با دارا بودن سابقه فراوان و نمونه کار های قدرتمند در زمینه طراحی انواع سایت ، بهترین گزینه برای طراحی سایت شما با استفاده از وردپرس است شما میتوانید برای ارتباط با ما با شماره 02191031917 در تماس باشید همچنین میتوانید به پایگاه اینترنتی ما به نشانی eepek.org  مراجعه کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *