0

فروش عمده انواع لوبیا به قیمت کف بازار با کیمیا تجارت

فروش عمده لوبیا

 

حبوبات انواع مختلفی دارد و هر دسته از این حبوبات نیز دارای انواع متعددی هستند که هریک خواص مربوط به خود را دارد. لوبیا نیز یکی از همان حبوبات است که دارای مدل های متنوعی است جزو غذاهای اصلی در سبد غذایی محسوب می شود. همه با لوبیا آشنایی دارید و می دانید که دارای انواع مختلفی است. از انواع لوبیا می توان به لوبیا چیتی، لوبیا قرمز، لوبیا چشم بلبلی، لوبیا سفید و … اشاره داشت. در صورتی که قصد خرید لوبیا به صورت عمده را دارید و می خواهید آن را به مناسب ترین قیمت تهیه کنید می توانید به مجموعه کیمیا بینز مراجعه کنید و با قیمت کف بازار محصولات خود را تهیه کنید.

خرید عمده لوبیا در بازار روز

تولید و کشت انواع لوبیا در ایران جزو مواردی است که برای تامین نیاز بازار از اهمیت ویژه ای برخوردار است. لوبیا یکی از پرمصرف ترین حبوبات محسوب می شود که در اغلب غذاها از آن استفاده می شود. بنابراین خرید لوبیا در بازارهای داخلی با استقبال خوبی همراه است. خریداران عمده به دانبال مراکزی هستند که بتوانند حبوبات مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت تهیه کنند. چرا در صورت خرید غیر مستقیم هزینه زیادی را باید پرداخت کنند.

قیمت روز لوبیا وارداتی و خارجی

بخش عمده ی لوبیا در ایران کشت می شود اما برخی از آن ها نیز وارد می گردد. هرچند که خرید عمده لوبیا به صورت مستقیم و بدون واسطه امر مهمی در کاهش قیمت این محصول می باشد. اما لوبیای وارداتی به دلیل هزینه جابجایی قیمت بالاتری از لوبیای ایرانی دارد. برای دریافت لیست قیمت عمده لوبیا چیتی، قیمت عمده لوبیا قرمز، قیمت عمده لوبیا سفید، قیمت عمده لوبیا چشم بلبلی می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و لیست قیمت روز را دریافت کنید.

بسته به نوع ایرانی و یا خارجی بودن محصول و همچنین نوع لوبیا قیمت ها می تواند متنوع باشد. اما به عنوان خریدار عمده انواع لوبیا در ایران لازم است به برخی از نکات دقت کنید تا خرید مطمئن تری داشته باشید. برخی از این پارامترها به شرح زیر می باشد:

  • تازه و سردخانه ای بودن محصول
  • میزان ضایعات بار
  • فصل خرید
  • حجم خرید عمده لوبیا
  • نوع و کیفیت بار
  • سایز دانه های لوبیا
  • میزان یکدستی محصول

بهترین لوبیای ایرانی را از کیمیابینز بخرید

همانطور که گفته شد لوبیا تنوع بالایی دارد و اگر شما نیز به دنبال این سوال هستید که بهترین انواع لوبیا ایرانی و خارجی را از کجا تهیه کنید می توانید در ادامه با کیمیا بینز همراه باشید تا بتوانیم با معرفی و مقایسه نمونه های موجود در بازار بهترین گزینه را برای خود خریداری کنید.

خرید لوبیا چیتی ایرانی: یکی از پرمصرف ترین لوبیاها لوبیا چیتی ایرانی است که با نام لوبیا چیتی خمین شناخته می شود. این نوع لوبیا در دو نوع بوجار و دستچین در بازار عرضه شده است و ظاهر آن نسبتا گرد است. طعم این لوبیا منحصر به فرد است و جزو بهترین لوبیاهای ایران شناخته می شود. لوبیا چیتی زنجان نیز جزو نمونه های درجه یک محسوب می شود که نسبت به لوبیا چیتی خمین در سطح بالاتری قرار دارد.

خرید لوبیا چیتی خارجی و وارداتی: لوبیا چیتی خارجی به دو دسته تقسیم بندی می شود. لوبیا چیتی ازبک و لوبیا چیتی چینی. اما نسبت به لوبیا چیتی ایرانی کیفیت پایین تری دارند. اما از نظر ظاهری لوبیای ازبک درشت تر می باشد و برای لوبیای کنسرو بهترین گزینه می باشد. برای خرید لوبیا چیتی وارداتی می توانید به کیمیابینز مراجعه کنید.

 

لوبیا چشم بلبلی ایرانی: این محصول در خوزستان کشت می شود و کیفیت بسیار بالایی دارد. از لوبیا چشم بلبلی در انواع سوپ و سالادها استفاده می شود. از نظر تمیزی این نوع لوبیا دستچین نمی باشد و دانه های شکسته نیز درون آن دیده می شود. اما جزو مغذی ترین ها محسوب می شود و می توانید آن را در وعده های غذایی خود بگنجانید.

لوبیا چشم بلبلی وارداتی: این نوع لوبیا از میانمار و ماداگاسکار وارد می شود و کاملا تمیز و درجه یک می باشد. از نظر ظاهری کاملا مشابه نوع ایرانی می باشد. در ازبکستان نیز لوبیا چشم بلبلی کشت می شود که سایز درشت تری دارد ولی از نظر یکدستی دارای دانه های شکسته نیز می باشد. برای خرید لوبیا چشم بلبلی می توانید به وب سایت کیمیابینز مراجعه کنید.

استعلام لیست قیمت آنلاین لوبیا

این روزها با سهولت بیشتری می توانید قیمت عمده انواع حبوبات را بدست آورید. تنها کافیست سرچ کوتاهی در اینترنت بزنید و وب سایت کیمیابینز را باز کنید. به راحتی می توانید لیست انواع حبوبات و انواع لوبیا را مشاهده کنید و در صورت تمایل سفارش داده و درب منزل دریافت کنید. از این روز دیگر لازم نیست که مانند گذشته راه دور و درازی را طی کنید تا به بازارهای عمده فروشی حبوبات دسترسی پیدا کنید. با چند کلیک ساده می توانید اطلاعات مورد نیاز خود را بدست آورید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *