0

قیمت عمده پارچه کودری ساده + پارچه ملحفه ای نخی ایرانی

پارچه ملحفه ای درجه یک ایرانی توسط تولیدکنندگان برتر ایرانی با برندها و جنس های مختلف تولید و با کیفیت اعلا به بازار عرضه می شوند.

قیمت پارچه ملحفه ای ایرانی برخی از جنس های این نوع پارچه ها به شرح زیر می باشند:

• پنبه
• فلامنت
• پلی استر ویسکوز
• پلی استر پنبه و …

هم چنین در بازار و بعضی فروشگاه ها نیز، پارچه هایی با برند خارجی به فروش می رسند. برای مثال افرادی که به دنبال تهیه و خرید پارچه لحاف تشک ترکیه هستند، می توانند از طریق بازار و فروشگاه هایی که این محصول را با این برند خاص می فروشند اقدام به خرید خود نمایند.

بورس پارچه های ملحفه ای مختلفی در سر تا سر بازار تهران وجود دارند که انواع و اقسام این کالا را در جنس ها و با برندهای گوناگون و هم چنین با قیمت های متفاوت به مشتریان خود عرضه می دارند.
هم چنین مشتریانی که به دنبال خرید پارچه ارزان در تهران هستند می توانند با مراجعه به بازار پارچه ارزان تهران، پارچه ملحفه ای مورد نظر خود را با کیفیت خوب و در عین حال قیمت بسیار مناسب تهیه و خریداری نمایند.

پارچه های ملحفه ای با برند ایرانی ارزان تر از جنس خارجی اش در بازار است. امروزه در داخل کشور پارچه های اعلایی تولید می شوند که مشابه جنس های خارجی می باشند. علاوه بر این قیمت های مناسبی نیز برای این محصولات وجود دارند.
همانطور که گفتیم پارچه ملحفه ای بروجرد، مشهد، اصفهان، یزد و… به بیشترین مقدار در این شهرها با کیفیت اعلا و با قیمت مناسب تولید و توزیع می شوند. جهت خرید پارچه ملحفه ای با ارزان ترین قیمت در کشور و در عین حال با کیفیت بالا، بازار پارچه این شهرها می تواند بهترین انتخاب ممکن باشد.

پارچه کودری از کارخانه تولیدی

اگر شما بتوانید خرید پارچه نخی را از کارخانه های تولیدی انجام دهید، قطعا از دو مزیت فوق العاده بهره مند خواهید شد. در درجه اول خیالتان کاملا از بابت کیفیت پارچه راحت می باشد و در وهله دوم، قیمت بسیار مناسبی را نسبت به قیمت بازار خواهید پرداخت.

قیمت عمده پارچه نخی از کارخانه تولیدی در واقع یک خرید مستقیم تلقی می شود و بدیهی است که در خرید مستقیم شما با قیمت ایده آلی رو به رو خواهید بود.

کشور ما در زمینه تولید انواع پارچه نخی به رشد و شکوفایی بسیار مطلوبی دست پیدا کرده است و بر همین اساس امروزه شاهد آن هستیم که در بازار های داخلی، از انواع این پارچه ها استقبال خوب و قابل توجهی صورت می گیرد.

برای خرید این اجناس در بازار داخلی، هم می توانید به صورت حضوری اقدام نمایید و هم به صورت اینترنتی. هر یک از این انواع خرید، مزایای خاص خودش را دارد و شما باید با توجه به نوع سلیقه خود نسبت به تهیه این اجناس اقدام فرمایید. برای انتخاب یک فروشگاه معتبر پیشنهاد می شود حتما با افراد آگاه مشورت نمایید.

پارچه کودری ساده و گلدار

پارچه کودری، نوعی پارچه لباسی است که در میان مردم به عنوان پارچه نخی نیز شناخته می شود. کودری از نخ ویسکوز 100% بافته می شود که عموما الیاف آن وارداتی است. علت وارداتی بودن ویسکوز، تولید آن از تنه نوع خاصی از درخت کاج است که در ایران قابلیت رشد ندارد. البته در هند الیاف ویسکوز از پوست نارگیل گرفته شده است که کیفیت پایین تری دارد.

انواع پارچه کودری ساده را می توان از نظر موارد ذیل دسته بندی نمود:

• پارچه کودری از نظر عرض
• پارچه کودری از نظر جنس
• پارچه کودری از نظر وزن
• پارچه کودری از نظر نوع تکمیل
• پارچه کودری از نظر کارخانه تولید کننده

این پارچه ها معمولا در عرض های 90، 130 و 150 در بازار موجود هستند. البته اکثر کارهای 150 سانت خارجی بوده و ایرانی ها کمتر در این عرض کار ورود نموده اند. بهترین جنس برای پارچه کودری، جنس 100% ویسکوز است، اما بعضا از پنبه یا ریون هم به صورت ترکیبی استفاده می کنند. این کار به کیفیت نهایی پارچه آسیب شدیدی وارد می کند.

طی مصاحبه ای که با چند تن از خبرگان بازار داشتیم، مشخص شد که بهترین حالت وزنی برای کودری، این است که وزن هر یک سانتیمتر مربع آن در حالت خام، یک گرم باشد. به این ترتیب متقال 100 سانت که در تکمیل روی 90 می ایستد، باید 100 گرم وزن داشته باشد.
برای کیفیت بالای چاپ لازم است از چاپ برداشت و جایگزینی استفاده شود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *