0

کدام محصولات دایان‌شاپ برای سال 1401 تخفیف نوروزی خوردند؟

خب امروز با یک پیشنهاد طلایی از فروشگاه دایان‌شاپ پیشتان آمده‌ایم؛ به نظر شما این پیشنهاد چه می‌تواند باشد؟! بله درست حدس زدید. تخفیف نوروزی. برای سال 1401، دایان‌شاپ قیمت خیلی از محصولاتش را حتی تا 60 درصد شکسته و با تخفیف چشمگیر برای فروش گذاشته است؛ می‌توانید در پنل کالای شگفت‌انگیز قیمت و ویژگی این محصولات را مشاهده کنید. توصیه می‌کنیم این فرصت بی‌نظیر را از دست ندهید؛ چون دیگر چیزی هم به عید نمانده است! اما بهتر است برویم سر اصل مطلب؛ یعنی معرفی جدیدترین تخفیف‌ها در فروشگاه معتبر دایان‌شاپ.

تخفیف نوروزی کالاهای دایان‌شاپ چه محصولاتی را دربرمی‌گیرد؟
در این قسمت با محصولاتی مواجه می‌شوید که تخفیف نوروزی فوق‌العاده دارند:

کفش مردانه

 

بهترین ترندهای کفش دایان‌شاپ که تخفیف نوروزی زیادی را دربرگرفتند در زیر آمده است:

کفش روزمره مردانه پوما

به عنوان یک آقا نیاز دارید حتماً یک کفش روزمره برای پیاده‌روی و انجام فعالیت‌های خود داشته باشید. خب کفش روزمره با برند پوما یکی از شگفت‌انگیزهای دایان است؛ آن هم با 47 درصد تخفیف! منطق می‌گوید نباید این فرصت را از دست دهیم؛ چون این یک موقعیت استثنایی است. این کفش با کیفیت عالی برای نوروز امسال ارائه می‌شود.

کفش ورزشی مردانه آدیداس

یکی از «جدیدترین تخفیف‌ها» آن هم از نوع زمان‌دار متعلق به کفش ورزشی آدیداس مردانه است. با 35 درصد آف می‌توانید بهترین کفش آدیداس را برای نوروز 1401 تهیه کنید. رنگ این کفش مشکی قرمز است و یک ایده شیک و لاکچری برای آقایان خوش‌تیپ و جنتلمنی مثل شماست!

نیم‌بوت مردانه زیما

درست است که نیم‌بوت برای روزهای سرد و بارندگی پاییز و زمستان است؛ اما چه اشکالی دارد اگر الان آن را با یک تخفیف باورنکردنی، یعنی 58 درصد بخرید و برای فصل سرمای سال آینده نگه دارید؟ این نیم‌بوت چرمی با رنگ مشکی یکی از بهترین گزینه‌های تخفیف نوروزی 1401 محسوب می‌شود. به آن فکر کنید!

کفش زنانه

بهترین ایده کفش زنانه را برای خرید ارزان در زیر ببینید:

کفش راحتی زنانه مارتا

اما کفش راحتی زنانه برند مارتا با 26 درصد تخفیف یکی از بهترین محصولات دایان‌شاپ است که یک ایده فوق‌العاده برای تفریحات خیابانی و درون‌شهری محسوب می‌شود. اما نکته دیگری که باید درباره خرید این محصول خدمتتان عرض کنیم زمان‌دار بودن آن است؛ حدود 2 روز دیگر به اتمام فرصت خرید این کفش نمانده است. پس زودتر دست به کار شوید.

لباس مردانه

 

در این قسمت جذاب‌ترین لباس‌های مردانه را آورده‌ایم که بیشترین تخفیف نوروزی را دارند:

پیراهن مردانه نیویورک

یکی از زیباترین انواع پیراهن مردانه، مدل مخمل کبریتی و برند نیویورک است! این پیراهن در انبار دایان‌شاپ به رنگ اصلی خردلی وجود دارد و با دکمه بسته می‌شود. همچنین با میزان 35 درصد تخفیف نوروزی خورده است و می‌توانید برای مناسبت‌هایی مثل تفریحات شبانه در کنار دوستان آن را تهیه کنید.

سویشرت مردانه Dsquared2

یکی دیگر از «تخفیف‌های نوروزی دایان‌شاپ» به سویشرت مردانه برند Dsquared2 اختصاص دارد. بالاخره گاهی لازم می‌شود در فصل بهار هم از لباس‌هایی مثل هودی و سویشرت استفاده کنیم؛ خب اگر قصد خرید سویشرت دارید برند Dsquared2 از دایان‌شاپ بهترین گزینه است.این محصول 23 درصد آف خورده و برای یک خرید اقتصادی بهاره مناسب است.

هودی مردانهDsquared

اگر دنبال یکی از انواع کالای شگفت‌انگیز دایان هستید، هودی مردانه خز و کلاهدار Dsquared یک پیشنهاد عالی برای شماست. می‌توانید با خرید این هودی که رنگ اصلی آن خاکستری و مدل جیب‌های آن کانگورویی است یک تیپ متفاوت را امسال تجربه کنید. این هودی 24 درصد تخفیف خورده که یک تخفیف نوروزی عالی به شمار می‌آید.

شلوار اسلش مردانهKiyan

اما شلوار اسلش مردانه که جنس آن کشی بوده و دمپای آن گت است یک از ترندهای محشر دایان‌شاپ با تخفیف نوروزی 26 درصد به شمار می‌آید و می‌توانید متناسب با سایز خود خریداری کنید.

لباس زنانه

ایده‌های زیبا و متنوع برای خانم‌ها را در این قسمت آورده‌ایم:

ست دونفره بافت السا

یکی از بهترین هدیه‌هایی که می‌توانیم به همسر یا نامزد خود بدهیم و او را در روز تولد یا سالگرد آشنایی خوشحال کنیم ست دونفره بافت است. خب حالا که فرصت مناسبی برای خرید ست دونفره در فروشگاه دایان‌شاپ پدید آمده چرا آن را غنیمت ندانیم؟ یکی از بهترین انواع تخفیف نوروزی دایان‌شاپ با یک مقدار قابل توجه متعلق به این محصول است. این کالا دارای یک پلیور بافت مردانه و یک مانتوی بافت زنانه است.

شلوار لی زنانه اولیویا

الان یکی از شلوارهای مورد علاقه خانم‌ها که همچنان محبوبیت دارد شلوار لی است؛ خب حالا بیایید یک بار استایل خود را شلوار لی جذب برند اولیویا امتحان کنید. این شلوار با رنگ اصلی ذغال‌سنگی یکی از زیباترین محصولات زنانه دایان‌شاپ است و با 28 درصد تخفیف جزو بهترین محصولات دایان‌شاپ به شمار می‌آید.

شلوار زنانه مانگو

خانم‌هایی که طرفدار شلوارهای کتان هستند بهترین فرصت برایشان خرید شلوار راسته برند مانگو است که با رنگ مشکی و کلاسیک آن می‌تواند جذابیت ویژه‌ای در استایل شما مهیا سازد. این محصول 32 درصد آف خورده و اگر دنبال خرید شلوار ارزان هستید آن را فراموش نکنید.

انواع کیف

اما به دسته‌ای دیگر از محصولات دایان‌شاپ رسیدیم که بهترین تخفیف نوروزی را دربردارند:

کیف دوشی کلارک

این کیف با جنس چرم مصنوعی و رنگ قهوه‌ای یک از بهترین انواع کیف دوشی است که هم آقایان و هم خانم‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند. این کیف با تخفیف حدود 28 درصد یک فرصت عالیست تا بتوانید کیف شیک و مورد نیاز خود را خریداری کنید.

لوازم دیجیتال و خانگی

دایان‌شاپ علاوه بر کفش و پوشاک، تخفیف نوروزی را برای لوازم دیجیتال و خانگی هم در نظر گرفته است:

هندزفری بلوتوثی سامسونگ

بد نیست بین پوشاک و کفش، گریزی هم به لوازم دیجیتال بزنیم. یکی از بهترین انواع تخفیف نوروزی به هندزفری بلوتوثی سامسونگ با میزان 43 درصد تعلق دارد. این هندزفری از نوع بی‌سیم و دوگوشی است و تا 10 متر برد دارد همچنین بعد از شارژ تا 7 ساعت می‌توانید از آن برای مکالمه استفاده کنید.

ساعت دیواری آرتیست

در این قسمت با یکی از جدیدترین محصولات دایان شاپ با تخفیف 50 درصد روبه‎رو می‌شوید. ساعت دیواری چوبی آرتیست یکی از زیباترین لوازم خانگی کلاسیک است برای زمانی که بخواهید یک دکور منحصر در منزل خود ایجاد کنید. این ساعت عقربه‌ای به راحتی روی دیوار نصب خواهد شد و هیچ گونه پیچ و سوراخ‌کاری هم نیاز ندارد. سطح آن مخملی است و به راحتی با یک دستمال مرطوب تمیز می‌شود.

دایان‌شاپ علاوه بر پوشاک، کیف و کفش، بهترین انواع اکسسوری را با قیمت مناسب ارائه می‌دهد که می‌توانید در این پنل انواع عینک، ساعت مچی و زیورآلات را ببینید.

سؤالات متداول

• بیشترین میزان تخفیف نوروزی دایان‌شاپ مربوط به کدام محصول است؟
بیشتر کالاهای دایان برای امسال تخفیف‌های باورنکردنی و فوق‌العاده در نظر گرفته اما کفش و نیم‌بوت‌های مردانه از میزان آف بیشتری برخوردارند.
• چرا از تخفیف‌های سال 1401 دایان‌شاپ استفاده کنم؟
چون این فرصت‌ها طلایی و استثنایی هستند؛ البته دایان‌شاپ بهترین سایت فروشگاهی برای خرید ارزان و بهینه است و در مناسبت‌های مختلف تخفیفات ویژه ارائه می‌دهد اما نوروز 1401 یک موقعیت تکرارنشدنی فراهم کرده پس زرنگ باشید و آن را از دست ندهید.

حرف آخر

حالا که انواع کالای شگفت‌انگیز دایان‌شاپ آشنا شدید پس بیکار ننشینید؛ چشم به هم بزنید زمستان هم تمام می‌شود. پس جدیدترین تخفیف‌ها را در این سایت یادتان نرود و هرچه سریع‌تر برای خرید عید اقدام کنید. وجود تخفیف نوروزی در کالاهایی مثل کفش و نیم‌بوت را فراموش نکنید و با یک خرید ارزان و بهینه عید امسال را برای خود پرخاطره و به‌یادماندنی سازید!

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *