1

کد تخفیف دیجی کالا را از کجا پیدا کنیم؟ (آسان ترین روش ها)

در مقاله کد تخفیف دیجی کالا: از سیر تا پیاز ، کلیتی در مورد کدهای هدیه دیجی کالا صحبت کردیم. حالا سوال این است که چطور می شود کدهای تخفیف دیجی کالا را پیدا کرد؟

برای اینکه به این کدهای رایگان دسترسی داشته باشید، در این مقاله به چند روش مطمئن و امتحان شده می پردازیم و به شما هم توصیه می کنیم برای دوری از سردرگمی، از همین روش ها استفاده کنید :

1. سایت دیجی کالا (digikala.com)

صفحه اصلی دیجی کالا هرازگاهی کدهای تخفیف خود را در قالب اسلاید قرار می دهد. بهتر است هرازگاهی به صفحه اصلی سایت سری بزنید.

خرید با کد تخفیف دیجی کالا

این تصویر برای اسلاید صفحه اصلی سایت دیجی کالا در تاریخ 99.04.20 است. در این تخفیف کاربر می تواند با خرید بالاتر از 70 هزار تومان از سوپرمارکت دیجی کالا،30 هزار تومان تخفیف بگیرد.

2. کد معرفی دوستان

دیجی کالا برای عضویت کاربران جدید در سایت خود، مزایایی را برای آنها در نظر می گیرد. یکی از این مزیت ها، کد تخفیف معرفی دیجی کالا به دوستان است.

بعد از انجام فرایند ثبت نام و عضویت در سایت، اگر به حساب کاربری خود بروید، قسمتی را تحت عنوان دعوت دوستان به دیجی کالا می بینید.در این صفحه، شما کدتخفیف برای دوستتان را می بینید. اما این کد چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟
فرض کنید دوستی دارید که به هردلیلی تا بحال از دیجی کالا خرید نکرده است. با دادن این کد به او، اگر دوستتان اولین خرید خود را از دیجی کالا نهایی کند ، پس از گذشت 7 روز از زمان دریافت کالا (زمان مرجوعی کالا) هم شما و هم دوستتان کدتخفیف 25 هزار تومانی میگیرید.
این کد تخفیف 25 هزار تومانی برای خریدهای بالای 100 هزار تومان قابل ثبت است، به این معنی که مجموع سبد خریدتان باید از 100 هزار تومان بیشتر باشد.
البته این کد بعد از گذشت 7 روز (زمان مرجوعی کالا) برای شما فعال می گردد.

3. سایت های کد تخفیف

در چند سال اخیر با گسترش فرهنگ تخفیف های اینترنتی و کدهای هدیه، سایت هایی برای ارائه این کدها به کاربران ایجاد شدند که صرفا کارشان ارائه انواع کدهای تخفیف از سایت های فروشگاهی و خدماتی است. عمده این سایت ها با الگو گرفتن از سایت های بزرگ تخفیف دنیا مثل coupons.com  و  rakuten.com جایگاه خود را در وب فارسی باز کرده اند.

یکی از سایت های مطمئن و به روز در این زمینه، سایت تاپ کوپن است. این سایت با راه اندازی سیستم همکاری در فروش (Affiliate) در دسته بندی های مختلف فروشگاه اینترنتی، سفارش غذا، تاکسی آنلاین و … به صورت روزانه کدهای تخفیف را از شرکت های بزرگی همچون کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف دیجی استایل، کد تخفیف فیلیمو، کد تخفیف نماوا، کد تخفیف اسنپ مارکت و … ارائه می دهد. (لینک سیستم همکاری در فروش دیجی کالا)

حتما سری به دسته بندی کد تخفیف دیجی کالا بزنید.

کد تخفیف دیجی کالا تاپ کوپن

اگر مشغله روزانه تان زیاد است یا وقت کافی برای گشتن و جستجوی کدهای تخفیف ندارید هم مشکلی نیست. کاربران تاپ کوپن می توانند برای گرفتن آخرین کدهای تخفیف در خبرنامه سایت عضو شده و هر روز آخرین تخفیف ها را در ایمیل خود داشته باشند.

4. دیجی کلاب (Digiclub)

باشگاه مشتریان دیجی کالا یا دیجی کلاب یکی دیگر از جاهایی است که می توانید در آن انواع کدهای تخفیف را پیدا کنید. در دیجی کلاب می توانید با کسب امتیازهای مختلف، سطح امتیاز خود را بالاتر ببرید و بسته به امتیازهایی که کسب کردید، کدهای تخفیف مختلفی را بدست بیاورید. جالب اینجاست که در دیجی کلاب علاوه بر کدهای تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف سایر شرکت ها مثل بیمیتو، آچاره، سینما تیکت، بیمه بازار و … هم قرار دارد و شما با یک بازار نسبتا بزرگی سر و کار دارید.

اما چطور می شود امتیار جمع کرد؟ در حال حاضر سه روش برای کسب امتیاز در دیجی کلاب وجود دارد:

— هر 10 هزار تومان خرید، یک امتیاز (سقف امتیاز در هر خرید 150 امتیاز)

— با دعوت از دوستان علاوه بر 25 هزار تومان تخفیفی که برای خرید شما منظور می شود (بالاتر صحبت کردیم)، 20 امتیاز هم برای شما منظور می شود (سقف امتیاز در هر سال 300 امتیاز)

— اگر شما کالایی را خریداری کنید و در قسمت نظرات آن نظر خود را ثبت کنید (در صورت تایید نظر) 5 امتیاز دریافت می کنید. ( سقف امتیاز در هرسال 240 امتیاز )

کد تخفیف دیجی کالا خرید

پس با یک حضور فعال در دیجی کلاب و خریدهای دوره ای، به راحتی می توانید کدهای تخفیف (حتی رایگان) بگیرید.

5. اپلیکیشن های موبایل

یکی از سیاست های جالب دیجی کالا در جذب مشتری هرچه بیشتر، دادن کدهای تخفیف به اپلیکیشن های معروف موبایلی در قالب تبلیغات بنری است.

به عنوان مثال در نرم افزار باد صبا (تقویم شمسی) شما کد هدیه 35000 تومانی دیجی کالا را مخصوص کاربران این نرم افزار دریافت خواهید کرد.

البته این نوع کد هدیه صرفا برای برخی از  اپلیکیشن های ایرانی (نرم افزار و بازی) است.

6. باشگاه های مشتریان

سامانه ها و اپراتورهای بزرگ اینترنتی کشور معمولا هر کدام باشگاه مشتریان مخصوص به خود را دارند. مثلا باشگاه مشتریان بانک ملت، باشگاه مشتریان بانک پارسیان، باشگاه مدار فیروزه ای همراه اول، اپلیکیشن ایرانسل و باشگاه مشتریان بعضی از اپراتورهای اینترنتی مثل شاتل. در باشگاه های مشتریان، شما با کسب امتیاز می توانید از طرح ها و جوایز مختلف استفاده کنید. یکی از این امتیازها، همان کدهای تخفیف است.

خب تا اینجا روش هایی را به شما آموزش دادیم که به راحتی کدهای تخفیف دیجی کالا را پیدا کنید. البته این روش ها در طول زمان تغییر می کنند و دائم عوض می شوند. ما سعی می کنیم این مقاله را به روز نگه داریم و آخرین روش های روز را به شما اطلاع دهیم.

حالا وقت این است که از کدهای تخفیفی که بدست آورده اید استفاده کنید. پس با ما در مقاله چگونه از کد تخفیف دیجی کالا استفاده کنیم همراه باشید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *