0

ارزان ترین بلیط هواپیما را از کجا تهیه کنم؟

ارزان ترین بلیط هواپیما را از کجا می توان خرید

طبیعتا برای هر فردی که به دنبال سفارش آنلاین بلیط هواپیما باشد سوالی پیش خواهد آمد که ارزان ترین بلیط هواپیما را از کجا تهیه کنم؟ در صورتی که شما نیز به دنبال پاسخی برای پرسش مطرح شده می‌گردید، همراه با تاپ کوپن باشید تا علاوه بر معرفی بهترین سرویس‌دهندگان در زمینه سفارش آنلاین بلیط هواپیما کمی نیز در مورد شرایط و نحوه دریافت کد تخفیف سفارش بلیط هواپیما صحبت کنیم.

ما در این مقاله می‌خواهیم داستان خرید بلیط ارزان هواپیما را برایتان بگوییم. فرقی نمی‌کند چه نوع سفری در پیش دارید؛ درواقع می‌تواند سفری کاری، دانشجویی، گردشگری و حتی سفری زیارتی باشد، در هر صورت نیاز دارید تا هزینه سفر را کنترل کنید و اولین قدم نیز برای مدیریت بهتر هزینه سفر، خرید بلیط ارزان هواپیما خواهد بود.

امروزه کسب و کارهای آنلاین، بسیاری از کارها را برای ما آسان‌تر ساخته‌اند. درواقع دیگر نیازی نیست که برای سفارش هرگونه خدمات یا کالایی به دفتر سرویس‌دهنده مراجعه کنیم یا پشت خط تلفن منتظر بمانیم تا اپراتور ما را به کارشناس مربوطه متصل کند. حال، دنیای وب بسیاری از کارها را برای ما ساده‌تر ساخته است.

یکی از این خدمات دنیای جدید مبتنی بر صفر و یک نیز امکان سفارش بلیط هواپیما است. حال، مسئله‌ای که پیش رویمان قرار می‌گیرد این است که ارزان ترین بلیط هواپیما را از کجا تهیه کنیم؟ درواقع بهترین سرویس‌دهندگان برای رزرو بلیط هواپیما کدام شرکت‌ها هستند و برای سفارش بلیط باید به کدامیک رجوع کرد؟ با این حال قبل از معرفی سرویس‌دهندگان بهتر است کمی در مورد انواع بلیط ارزان هواپیما صحبت کنیم.

انواع بلیط ارزان هواپیما

دریافت کد تخفیف خرید بلیط هواپیما - سفر با هواپیما

اگر تاکنون تجربه خرید بلیط هواپیما را داشته باشید حتما مطلع هستید که اصولا بلیط ارزان هواپیما در دو حالت سیستمی و چارتری فروخته می‌شود. البته نوع دیگری نیز وجود دارد که به آن بلیط لحظه آخری می‌گویند. بلیط لحظه آخری اشاره به مسافرانی دارد که به هر دلیل قبل از پرواز تصمیم به لغو سفر خود کرده‌اند و حال، شرکت هواپیمایی در نظر دارد بلیط مدنظر را به مسافر دیگری بفروشد. خرید بلیط ارزان هواپیما در حالتی رخ می‌دهد که دانش نسبی به انواع بلیط‌ها داشته باشید و بتوانید با توجه به نیازتان، گزینه مناسب را انتخاب کنید.

بلیط سیستمی هواپیما: اگر برایتان سوال پیش آمده که بلیط سیستمی هواپیما چیست باید بگوییم که تفاوت اصلی این نوع با بلیط چارتری در قیمت‌گذاری آن است. درواقع قیمت بلیط سیستمی توسط شرکت هواپیمایی مشخص می‌شود. با این حساب فرقی نمی‌کند بلیط را از سایت‌های فروشنده تهیه کنید یا مستقیما از خود شرکت هواپیمایی بخرید، قیمت بلیط سیستم هواپیما همواره ثابت خواهد بود.

بلیط چارتری هواپیما: برخلاف بلیط سیستمی که اصولا قیمتشان ثابت است، نوع دیگری نیز وجود دارد که اصولا ارزان‌تر از بلیط سیستمی به فروش می‌رسد. این نوع بلیط که چارتری نیز نام دارند درواقع همان بلیط ارزان هواپیما محسوب می‌شوند که هر یک از ما پیش از مسافرت با هواپیما به دنبال خریدشان هستیم. در این مدل، شرکت فروشنده بلیط چارتری، تعدادی از بلیط‌ها یا تمامی آن‌ها به مقصد خاصی را از شرکت هواپیمایی خریداری کرده و سپس اقدام به فروششان می‌کند.

بلیط لحظه آخری هواپیما: بلیط لحظه آخری یکی از ارزان ترین بلیط هواپیما محسوب می‌شود. درواقع قبل از خرید این نوع بلیط باید بدانید زمان بسیار کمی تا پرواز باقی مانده است و آژانس هواپیمایی برای اینکه صندلی‌های پرواز، خالی از مسافر نباشند اقدام به فروش لحظه آخری کرده است.

چه تفاوتی میان بلیط چارتری و سیستمی وجود دارد؟

همانطور که در معرفی بلیط چارتری و سیستمی ذکر کردیم، تفاوت اصلی در زمان سفارش و قیمتشان است و تفاوت دیگری ندارند. درواقع اگر نگران هستید که با خرید بلیط چارتری تفاوتی در خدمات‌رسانی به وجود آید باید بگوییم که هیچگونه نگرانی وجود ندارد و فرقی نمی‌کند در زمان خرید بلیط ارزان هواپیما به سراغ بلیط چارتری رفته باشید یا سیستمی. شما با خرید هر یک از این دو بلیط، خدمات کاملا یکسانی را دریافت خواهید کرد.

فهرست فروشندگان ارزان ترین بلیط هواپیما

فهرست فروشندگان ارزان ترین بلیط هواپیما در ایران

حال که کمی در مورد انواع بلیط‌ها صحبت کردیم، بهتر است به سراغ معرفی بهترین خدمات‌دهندگان فروش بلیط ارزان هواپیما برویم.

خرید بلیط ارزان هواپیما از سفر مارکت

سفر مارکت علاوه بر امکان سفارش بلیط ارزان هواپیما شرایطی را فراهم کرده که بتوانید بلیط قطار تهیه کنید یا در تورهای سیاحتی ثبت نام کنید. همچنین امکان رزرو هتل، ویلا یا اقامتگاه نیز از طریق وب سایت سفر مارکت در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. با رجوع به سایت سفر مارکت تنها چند دقیقه با تهیه بلیط هواپیما فاصله دارید.

تنها کافی است که از بخش جستجوی بلیط هواپیما، مقصد خود را مشخص کنید و سپس دسترسی به بلیط‌ها داشته باشید. سفر مارکت، آخرین پروازها را بر اساس قیمت به شما نمایش می‌دهد. حال می‌توانید با کلیک روی دکمه خرید به سایت آژانس مسافرتی مدنظر هدایت شده و فرایند خرید را تکمیل کنید. البته پیشنهاد می‌دهیم بدون برخورداری از کد تخفیف سفر مارکت که تاپ کوپن در اختیارتان قرار می‌دهد سفارشتان را تکمیل نکنید.

خرید بلیط ارزان هواپیما از علی بابا

شرکت علی بابا از شناخته شده‌ترین شرکت‌های فروش بلیط هواپیما و رزرو هتل است که سابقه طولانی نیز در این زمینه دارد. علی بابا علاوه بر اینکه انواع بلیط‌های چارتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد امکان خرید بلیط لحظه آخری را نیز فراهم کرده که قیمتی به مراتب کمتر نسبت به مدل‌های دیگر دارند.

علی بابا تقویم قیمتی نیز برای علاقه‌مندان فراهم کرده است تا بتوانند پیش از رزرو بلیط، مقصد مدنظر را جستجو کرده و قیمت بلیط هواپیما طی روزهای آتی را داشته باشند و طبق برنامه مدنظرشان اقدام به سفارش بلیط هواپیما با کمترین قیمت را داشته باشند. پس اگر علاقه‌مند به سفری ارزان قیمت و مقرون به‌صرفه هستید به سایت علی بابا سر بزنید.

خرید بلیط ارزان هواپیما از اسنپ تریپ

کمتر کسی است که نام مجموعه بزرگ اسنپ را نشنیده باشد و از خدمات مختلف آن استفاده کند. اسنپ مجموعه‌ای است که از سفارش غذا تا انواع خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در میان خدمات انبوه اسنپ نیز می‌توان به زیرمجموعه آن یعنی اسنپ تریپ اشاره کرد که فرصتی برای خرید بلیط ارزان هواپیما را در اختیار مسافران می‌گذارد.

در مثالی ساده بگوییم خرید بلیط هواپیما در اسنپ تریپ به راحتی و آسانی سفارش غذا خواهد بود و با چند کلیک می‌توانید برای مسافرت آتی خود بلیط هواپیما تهیه کنید. البته بگوییم تاپ کوپن می‌تواند سفرتان را شیرین‌تر کند. درواقع کافی است که در سایت تاپ کوپن به دنبال کد تخفیف اسنپ تریپ بگردید تا سفری به مراتب مقرون به‌صرفه‌تر و ارزان‌تر را تجربه کنید.

خرید بلیط ارزان هواپیما از فلایتیو

فلایتیو به علاقه‌مندان فرصتی می‌دهد که زمان بیشتری را برای بستن چمدانشان یا خرید لوازم مورد نیاز سفر بگذارند. درواقع نیازی به سپری کردن وقتتان جهت خرید بلیط ندارید و فرایند انتخاب و سفارش بلیط ارزان هواپیما به سرعت خاتمه می‌یابد. شما می‌توانید در فلایتیو از اطلاعات کامل سفرتان مطلع شوید و از میان انبوهی از پروازهای موجود به مقصد مدنظرتان، گزینه‌ای متناسب با نیازتان را انتخاب کنید.

فلایتیو علاوه بر پرواز داخلی، شرایط سفارش بلیط پرواز خارجی را نیز فراهم کرده است. البته می‌توانید به خدماتی مانند سفارش بلیط قطار تا رزرو هتل داخلی و خارجی نیز از طریق وب سایت فلایتیو اقدام کنید. پس تا خرید بلیط هواپیما یا استفاده از خدمات دیگر فلایتیو تنها یک کلیک فاصله دارید. پیشنهاد می‌دهیم ابتدا سری به صفحه کد تخفیف فلایتیو بزنید تا آخرین کوپن‌ها را از دست ندهید.

سفر ارزان با هواپیما

خرید بلیط ارزان هواپیما از فلای تودی

در صورتی که می‌خواهید کنار خرید بلیط هواپیما فرصتی نیز برای رزرو هتل داشته باشید بهتر است سری به فلای تودی بزنید. درواقع فلای تودی به شما اجازه می‌دهد به سادگی بستن چمدانتان از میان پروازهای مختلف، ارزان ترین گزینه را انتخاب کنید و حتی دغدغه رزرو هتل نیز نداشته باشید. با این حساب می‌توانید با خیال آسوده برای سفری زیبا و پر از خاطره برنامه‌ریزی کنید. البته می‌توانید با سر زدن به صفحه تاپ کوپن و دریافت کد تخفیف فلای تودی هزینه‌های سفرتان را اقتصادی‌تر کنید.

خرید بلیط ارزان هواپیما از قاصدک 24

از سفارش بلیط قطار و هواپیما گرفته تا رزرو هتل، امکاناتی هستند که قاصدک 24 در اختیارتان قرار می‌دهد. شما حتی می‌توانید سری نیز به صفحه تورهای سیاحتی قاصدک 24 بزنید و گزینه دلخواهتان را برای مسافرت برگزنید. یکی از خدمات با ارزشی که قاصدک 24 دارد پشتیبانی 24 ساعتی آن محسوب می‌شود. مسافران می‌توانند در تمامی مراحل سفارش بلیط تا رزرو هتل از کارشناسان قاصدک 24 کمک بگیرند.

قاصدک 24 تمامی خدمات خود را به‌صورت آنلاین به کاربران ارائه می‌دهد به این صورت که بلیط خریداری شده به‌صورت آنلاین صادر شده و در اسرع وقت در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. همچنین از نظر قیمت بلیط‌ها نیز می‌توانید با خیالی آسوده از قاصدک 24 خرید کنید؛ زیرا ارزان ترین بلیط هواپیما در اختیارتان قرار خواهد گرفت. شما می‌توانید با استفاده از کد تخفیف قاصدک 24 در سایت تاپ کوپن، خرید خود را دلچسب‌تر کنید و پول بیشتری برای سفرتان داشته باشید.

اگر دنبال خرید بلیط ارزان هواپیما هستید به تاپ کوپن سر بزنید!

حال که کمی با شرکت‌ها و سرویس‌دهندگان فروش انواع بلیط چارتی و لحظه آخری آشنا شدید، کمی در مورد تاپ کوپن بخوانید. تاپ کوپن سرویسی برای ارائه کد تخفیف انواع خدمات و کسب و کارهای آنلاین است که پیشنهاد می‌دهیم قبل از سفارشتان به دنبال کدهای تخفیفمان بگردید. شما می‌توانید قبل از سفارش بلیط هواپیما به تاپ کوپن مراجعه کنید و از کد تخفیف خرید بلیط هواپیما برای کاهش هرچه بیشتر هزینه سفرتان استفاده کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *