0

ماشین لباسشویی دوو ساخت کجاست؟

ماشین لباسشویی دوو

ماشین لباسشویی ازجمله پرطرفدارترین محصولات برند دوو است که در انواع مختلف تولید می‌شود. همان‌طور که می‌دانید، امروزه لباسشویی یکی از وسایل کاربردی و موردنیاز در هر منزلی است که افراد به دنبال بهترین برند تولید‌کنندهٔ آن هستند.

از آنجا که لباسشویی برند دوو از کیفیت بالایی برخوردار است، خریداران بسیاری ماشین لباسشویی دوو را برای منزل خود انتخاب می‌کنند. اما گاهی برای افراد این سؤال پیش می‌آید که ماشین لباسشویی دوو ساخت کجاست؟ در ادامهٔ این مطلب به بررسی تاریخچه برند دوو می‌پردازیم و توضیحاتی دربارهٔ ماشین لباسشویی دوو خدمت شما ارائه خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

 

نگاهی بر تاریخچهٔ برند دوو

همانٔطور که اشاره کردیم، برند دوو از تولید‌کنندگان لوازم خانگی است که محصولات متنوعی از آن در بازار وجود دارد. ابتدا تولید این لوازم خانگی در کره جنوبی صورت گرفت. در سال ۱۹۶۷ در شهر سئول برندی با نام دوو شروع به فعالیت کرد.

کیم وو چونگ نام پایه‌گذار این شرکت لوازم خانگی در کره جنوبی است و درواقع برند دوو را از نام بنیان‌گذار آن گرفته‌اند. فعالیت این شرکت در گذشته بسیار گسترده بود به حدی که در رتبهٔ دوم شرکت‌های بزرگ کره جنوبی قرار داشت.

تاریخچهٔ برند دوو

در حال حاضر کشور‌های بسیاری دارای کارخانه‌جات تولید محصولات دوو هستند که زیرمجموعهٔ این شرکت محسوب می‌شوند. محصولات این کارخانه‌ها توسط شرکت اصلی واقع در کره جنوبی، موردتأیید قرار می‌گیرند.

ماشین‌لباسشویی دوو ساخت کدام کشور است؟

برای اکثر خریداران ماشین لباسشویی دوو این سؤال پیش می‌آید که این محصول ساخت کجاست؟ همان‌طور که در تاریخچهٔ این برند بیان کردیم، دوو یک برند تولید لوازم خانگی مانند ماشین لباسشویی در کره جنوبی است. شرکت اصلی این برند هم در همان کشور واقع شده‌است. در ابتدا ساخت دوو ماشین لباسشویی، به‌طور کامل در کره جنوبی انجام می‌شد. در این کشور تمام مراحل تولید را انجام می‌دادند و سپس ماشین لباسشویی دو را به ایران صادر می‌کردند.

اما چندین سال است که مجموعهٔ صنعتی انتخاب در ایران، برای تولید محصولات دوو با این برند همکاری می‌کند. کارخانهٔ تولید لباسشویی دوو در شهرک صنعتی مورچه خورت قرار دارد. مجموعه انتخاب تولید محصولات باکیفیت خود را با برند دوو در اصفهان انجام می‌دهد. معمولاً بیشتر تجهیزات و قطعات موردنیاز برای ساخت لباسشویی دوو از تولیدات داخلی کشور بهره می‌برند. گاهی برای تأمین بعضی از لوازم و قطعات از تولیدات چین و کره استفاده می‌کنند.

با توجه به این‌که ماشین لباسشویی این برند در ایران و توسط گروه انتخاب تولید می‌شود، در پاسخ به سؤال شما که ماشین لباسشوی دوو ساخت کجاست، باید گفت که این محصول ساخت ایران محسوب می‌شود.

دوو لباسشویی و مدل‌های آن

انواع مدل ماشین لباسشویی دوو در فروشگاه‌های لوازم خانگی وجود دارد که هر کسی با توجه به نیاز خود، می‌تواند مورد مناسبی را انتخاب کند به‌عنوان مثال، شخصی که قصد خرید لباسشویی دوو ۷ کیلویی گیربکسی را دارد، می‌تواند به‌راحتی در سایت دوو لباسشویی این مدل لباسشویی دوو ۷ کیلویی را مشاهده کند و پس از بررسی بودجهٔ خود و مقایسهٔ آن با قیمت لباسشویی دوو ۷ کیلویی، برای خرید اقدام کند.

قیمت ماشین لباسشویی دوو در ظرفیت‌های مختلف متفاوت است و هر کدام با توجه به مدل و ظرفیتی که دارند، قیمت‌گذاری می‌شوند به‌طور مثال، قیمت ماشین لباسشویی دوو ۱۲ کیلویی در برابر ماشین لباسشویی دوو ۸ کیلویی بیشتر است. در ادامه ظرفیت‌های انواع مدل لباسشویی دوو را بیان می‌کنیم:

  • ماشین لباسشویی دوو ۷ کیلویی
  • ماشین لباسشویی دوو ۸ کیلویی
  • انواع ماشین لباسشویی دوو ۹ کیلویی
  • ماشین لباس شویی دوو ۱۲ کیلویی
  • لباسشویی ۱۵ کیلویی دوو

در سایت دوو ماشین لباسشویی، انواع مدل‌های آن را با این ظرفیت‌های بیان‌شده می‌توانید پیدا کنید.

دوو لباسشویی

مزایای لباس شویی برند دوو

این محصول از برند دوو در انواع مختلف با رنگ‌های سفید و نقره‌ای ارائه شده‌است که در سایت ماشین لباسشویی دوو قابل مشاهده هستند به‌عنوان مثال، اگر برای هماهنگی با دیگر وسایل منزل قصد خرید لباسشویی دوو به رنگ سفید با ظرفیت ۷ کیلو را دارید، می‌توانید پس از مشاهدهٔ قیمت ماشین لباسشویی دوو ۷ کیلویی سفید، آن را خریداری کنید. به‌طورکلی ماشین لباسشویی برند دوو از مزایای بسیاری برخوردار است که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • قیمت پایین‌تر در مقایسه با دیگر برند‌های لوازم خانگی در کره

یک ماشین لباسشویی دوو ۸ کیلویی گیربکسی را فرض کنید، برای خرید ماشین لباسشویی دوو در این مدل، شما قیمت کم‌تری را نسبت به خرید سایر برند‌های لوازم خانگی که به‌خاطر تحریم‌های ایران گران‌تر شده‌اند می‌پردازید، بنابراین قیمت لباسشویی دوو ۸ کیلویی گیربکسی برای شما بسیار به‌صرفه‌تر خواهد بود.

  • مرغوبیت و کیفیت بالا:

علاوه‌بر قیمت لباسشویی دوو، مورد دیگری که برای خریداران اهمیت دارد، میزان کیفیت لوازم خانگی است. در ساخت این محصول، بهترین و باکیفیت‌ترین قطعات به‌کار برده می‌شود که سبب افزایش کیفیت آن خواهد شد.

  • خدمات پس از فروش و گارانتی:

یکی دیگر از مزایای محصولات این برند، دارا بودن آن‌ها از خدمات پس از فروش با کیفیت بالاست. علاوه‌بر این، شما پس از خرید محصولی مانند لباسشویی دوو ۸ کیلویی و نصب آن به کمک پشتیبانی شرکت، می‌توانید از طریق سایت لباسشویی دوو از جشنواره لباسشویی دوو ۸ کیلویی اطلاع پیدا کنید و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

قابلیت‌ها و مشخصات ماشین لباسشویی دوو

ماشین لباسشویی برند دوو در انواع مختلف و ظرفیت‌های متنوع از لباسشویی دوو ۸ کیلویی و ۷ کیلویی تا ۱۵ کیلویی همگی قابلیت‌ها و مشخصات خاصی دارند. در زیر به برخی از این مشخصات اشاره می‌کنیم:

  • دارا بودن هیتر سرامیکی برای پایین آوردن صدا و مصرف انرژی؛
  • سرعت در شستشو؛
  • زیبایی ظاهری؛
  • مدل‌های مختلف در ظرفیت‌های گوناگون (مانند لباسشویی ۸ کیلویی دوو)؛
  • اضافه کردن لباس در حین کار؛
  • استحکام و دوام بالا؛
  • دارا بودن امکان تأخیر برای شستشو.

مشخصات ماشین لباسشویی دوو

 

جمع‌بندی

در این مطلب سعی کردیم با بیان توضیحاتی دربارهٔ این‌که ماشین لباسشویی برند دوو ساخت کجاست؟ شما را با این برند بیشتر آشنا کنیم. ماشین لباسشویی daewoo یکی از محصولات باکیفیت و کاربردی این شرکت است که مزایا و برخی مشخصات آن را برای شما نام بردیم.

خرید از فروشگاه لوازم خانگی پاکخصال

با خرید از نمایندگی رسمی دوو فروشگاه لوازم خانگی پاکخصال در صورت هر گونه مغایرت در جنس و مدل یخچال، امکان عودت یا تعویض کالا وجود دارد. یکی دیگر از مزایای خرید از نمایندگی به جای خرید از فروشگاه‌های متفرقه، امکان دریافت کارت‌های هدیه دوو و استفاده از تخفیف‌های ویژه جشنواره دوو است. برای خرید آنلاین هر یک از وسایل خانگی دوو مانند یخچال دوو ، تلویزیون دوو ، کولر گازی دوو و لباسشویی دوو ابتدا باید مشخصات محصولات را به همراه قیمت مورد بررسی قرار دهید. به‌عنوان مثال اگر قصد خرید یخچال دوو، کولر گازی و لباسشویی دوو را دارید، ابتدا قیمت یخچال دوو ، قیمت کولر گازی و قیمت لباسشویی دوو مورد نظر خود را در سایت نمایندگی فروش لوازم خانگی دوو مشاهده کنید و با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید، محصولات مورد نظر خود را انتخاب کنید‌‌.

قبل از ثبت سفارش امکان مطالعه نظر مشتریان قبلی درباره محصولات دوو نیز وجود دارد. خواندن نظر مشتریان باعث می‌شود که مشتری با اطمینان بیشتری برای خرید اقدام کند. از مهم‌ترین مزایای فروشگاه پاکخصال با مدیریت مهندس امیر محمد پاکخصال می‌توان به مواردی مانند اولویت قرار‌‌دادن رضایت مشتریان، ارائه خدمات شبانه‌روزی با بهترین کیفیت به مشتریان، اعزام بهترین و باتجربه‌ترین تکنسین‌ها و تعمیرکاران برای نصب، تعمیر و سرویس دوره‌ای محصولات شرکت لوازم خانگی دوو، ارائه گارانتی تضمین کیفیت خدمات و فاکتور به مشتریان اشاره کرد. با وجود این مزایا مشتریان به‌راحتی و با اطمینان خاطر می‌توانند برای خرید یخچال دوو ، تلویزیون دوو ، ماشین لباسشویی دوو و کولر گازی دوو اقدام‌کنند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *