0

از کجا و چگونه بیت کوین BTC بخریم؟

از کجا و چگونه بیت کوین BTC بخریم؟

تعدد گزینه های موجود برای سرمایه گذاری و جزئیات مربوط به آن ها، بسیاری از سرمایه گذاران را در امر تصمیم گیری به شک می اندازد. در صورتی که شما مایل به خرید بیت کوین هستید، باید در مراحل مختلف سرمایه گذاری خود تصمیم خوبی بگیرید تا احتمال کسب سود خود از سرمایه گذاری انجام شده را افزایش دهید و سود بیشتری نیز به دست آورید. از طرفی، با انتخاب های درست می توانید جلوی ضررهای احتمالی مختلف را بگیرید و کمتر در گام کلاهبرداران یا خلافکاران اینترنتی گرفتار شوید. به همین منظور، ما قصد داریم تا امروز شما را برای تصمیم گیری بین راه های خرید بیت کوین و صرافی های ارز دیجیتالی که این امکان را به شما می دهند کمک کنیم.

بهترین روش خرید بیت کوین چیست؟

بسیاری از افراد هنوز هم به دنبال به دست آوردن بیت کوین رایگان هستند و حاضر نیستند که هزینه ای را بابت خرید آن بپردازند. این افراد معمولا به سراغ طرح های فاست یا کسب درآمد قطره ای می روند تا با دیدن یک ویدئو یا نصب چند برنامه، مقدار کمی ساتوشی به دست آورند. افرادی که ماینینگ بیت کوین را پی می گیرند، باهوش تر اند و می توانند از این راه نیز کسب درآمد بیشتری داشته باشند. کسانی هم که مستقیما به دنبال خرید بیت کوین می روند، یا آن را از صرافی ارز دیجیتال می خرند و یا یک شخص دارنده بیت کوین. در گذشته که تعداد صرافی ها کمتر بود، مورد دوم بیشتر مورد استقبال قرار می گرفت اما اکنون دیگر کمتر چنین اتفاقاتی می افتد.

صرافی های ارز دیجیتال، امن ترین و قابل اعتماد ترین گزینه های سرمایه گذاران برای خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال هستند. البته که میزان اعتبار، امنیت و قابل اعتماد بودن صرافی های مختلف هم به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد و همه صرافی ها مثل هم نیستند. در ایران نیز، چندین صرافی آنلاین وجود دارد که امکان خرید آسان ارز دیجیتال را به صورت آنلاین و بدون دردسر به کاربران می دهند. علاقه مندان به خرید ارز دیجیتال، می توانند با توجه به آموزه های بخش بعدی مقاله، بین این صرافی ها بهترین موارد را انتخاب کنند.

کدام صرافی ارز دیجیتال برای خرید بیت کوین بهتر است؟

مطمئنا صرافی ارز دیجیتالی که سابقه بهتری دارد و از سطح امنیت بالایی برخوردار است، نسبت به سایرین قابل اعتمادتر می باشد. با این حال، موارد دیگری هستند که حین خرید بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال در یک صرافی آنلاین باید به آن ها توجه کنید. برخی از این موارد را می توانید در فهرست زیر مشاهده نمایید:

  • قیمت مناسب خرید و فروش کوین
  • اختلاف کم بین قیمت های خرید و فروش
  • کارمزد کمتری که صرافی از شما می گیرد
  • ایجاد راه های درآمدزایی بیشتر برای کاربران
  • پاسخگویی مناسب و همیشگی پشتیبانی صرافی
  • عمق بالای بازار ارزها
  • داشتن زیرساخت قوی امنیتی و سرعت بالای سایت
  • استفاده از کیف پول سرد و چند امضایی
  • رابط کاربری ساده و قابل فهم برای همه کاربران

موارد فوق، نکاتی هستند که می توانند شما را در انتخاب بین صدها صرافی آنلاین ارز دیجیتال یاری کنند. به همین منظور، می توانید صرافی های مورد نظر خود را با الگوی بالا بسنجید و ببینید در نهایت چه نمره ای دریافت می کنند. صرافی های ارز دیجیتال خارجی، به دلیل موانع قانونی ممکن است حساب شما را مسدود کنند. پس پیشنهاد می شود که از جعل مدارک برای احراز هویت در صرافی های خارجی پرهیز کنید و به جای آن ها، نمونه های ایرانی باکیفیت را انتخاب کنید. در ضمن، فعالیت در یک صرافی ارز دیجیتال امکان فعالیت در سایر صرافی ها را از شما نمی گیرد و شما می توانید به طور همزمان در چند صرافی فعال باشید یا دیگر در یک صرافی فعالیت نکنید.

خرید بیت کوین چگونه انجام می شود؟

پس از این که صرافی آنلاین مورد نظر خود را با توجه به معیارهای فوق پیدا کردید می توانید در آن ثبت نام و احراز هویت کنید و به سادگی خرید بیت کوین را انجام دهید. این کار زمانی زیادی را از شما نمی گیرد و می توانید در کوتاه ترین مدت ممکن، عضو صرافی ارز دیجیتال مورد نظر خود شوید. البته که، مقایسه قیمت ها پیش از فعالیت در یک صرافی نیز می تواند شما را در انجام معاملات پرسودتر و موفقیت آمیزتر یاری کند. به همین خاطر است که روی بررسی صرافی پیش از آغاز معاملات در آن تاکید می کنیم.

البته که پس از ثبت نام و احراز هویت در صرافی، شما شخصا می توانید اطلاعات مفیدی را درباره صرافی به دست آورید و تجربه ای از کار با آن داشته باشید. در صورتی که تجربه شما از فعالیت در صرافی مناسب نباشد و ناراضی باشید، می توانید از ادامه فعالیت خودداری کنید و در صرافی دیگری مشغول به معامله شوید. به همین خاطر، سعی کنید که از ابتدا مطمئن ترین گزینه ها را انتخاب کنید تا مجبور به تغییرات مداوم کارگزاری مورد نظر خود نشوید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *