0

مرکز خرید و فروش گندم در تهران

آیا تابحال به صورت حضوری و یا غیر حضوری گندم خریده اید؟ اگر دارای نانوایی، مرغداری و یا دامداری باشید حتما با خرید و فروش گندم نیز اشنایی دارید. گندم در خانه های ایرانی جایگاه ویژه ای دارد. قوت غالب بسیاری از افراد نان می باشد و به همین دلیل گندم در تمامی سفره های ایرانی دیده می شود. بنابراین طبیعی است که استان های زیادی در زمینه کشت گندم فعالیت کنند. همین امر باعث می شود که واسطه های زیادی در زمینه خرید و فروش گندم شروع به فعالیت کنند. در این راستا مجموعه کیمیا زرین برای جلوگیری از فعالیت دلالان و گران فروشی اقدام به ایجاد ارتباط مستقیم با خریداران کرده است. شما عزیزان برای خرید و یا فروش گندم می توانید بدون واسطه به وب سایت کیمیازرین مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را به قیمت عمده بازار خریداری کنید.

گندم جایگاه ویژه ای در جیره غذایی دام و طیور نیز دارد و استفاده های بسیار زیادی می توان از آن داشت. این محصول یک خوراکی مفید برای دام و طیور می باشد. البته گندم کیفیت های مختلفی دارد و متناسب با کیفیت قیمت آن نیز تغییر می کند. بهترین کیفیت گندم برای نانوایی ها می باشد و پس از آن می توان از کیفیت های پایین تر برای خوراک دام و طیور استفاده کرد. این محصول قطعا یکی از شناخته شده ترین خوراک ها در جیره غذایی دام و طیور می باشد.

نمایندگی پخش گندم در سراسر کشور

شاید برای شما هم جای سوال باشد جایی وجود دارد که انواع گندم را با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتری قرار دهد؟ قیمت گندم در بازار به قدری متنوع است که مشتریان برای خرید سردرگم می شوند و نمی دانند کدام گندم با توجه به قیمت کیفیت بهتری دارد. بهتر است وقت خود را تلف نکنید و برای خرید گندم به نمایندگی پخش گندم در سراسر کشور مراجعه کنید تا محصول مورد نظر خود را به صورت مناسب و مقرون به صرفه تهیه کنید. کیمیازرین محصولات را به طور مستقیم از کشاورزان دریافت می کند و در اختیار مشتری قرار می دهد. بدین ترتیب بدون واسطه می توانید گندم مورد نیاز خود را تهیه کنید. این محصول در سراسر کشور توسط کیمیازرین به قیمت واحد عرضه می شود. برای سفارش و یا دریافت قیمت می توانید به وب سایت کیمیازرین مراجعه کنید و این محصول را به قیمت مناسبی دریافت کنید.

مرکز فروش گندم مرغی در تهران

همانطور که در بخش های پیشین نیز بیان شد یکی از مراکزی که استفاده زیادی از گندم دارد مرغداری می باشد. یکی از غذاهای اصلی مرغ و خروس ها گندم محسوب می شود. اما گندم دارای کیفیت های متنوعی می باشد و لازم نیست که برای غذای مرغ از بهترین کیفیت گندم استفاده شود. گندم مرغی و یا گندم داه شکسته یکی از گزینه های مناسب برای خوراک مرغ است که می توانید با کیفیت ترین گندم مرغی را از کیمیا زرین تهیه کنید. در کف بازار برای گندم مرغی قیمت های متنوعی در نظر گرفته شده است و قیمت رقابتی باعث شده است که این محصول قیمت واقعی خود را از دست بدهد. اکثر مرغداران به دنبال گندم مرغی باکیفیت و با قیمت مناسب هستند. برای خرید گندم شکسته باکیفیت می توانید به وب سایت کیمیا زرین مراجعه کنید و این محصول را با قیمت مناسب تهیه کنید.

مرکز فروش گندم دامی در تهران

گندم توسط مراکز پخش کننده مانند کیمیا زرین وارد بازار می شود و یکی از تهادهای اصلی خوراک دام و طیور می باشد. این محصول دارای انرژی متابولیسم بالایی می باشد و پروتئین خام آن بین 10 تا 15 است. گندم در بسیاری از مناطق جهان کشت می شود و از ارزش بالایی برخوردار است. گندم دامی در تهران نیز خرید و فروش بالایی دارد و برای دامداری ها مورد استفاده قرار می گیرد. ارزش غذایی بالای این محصول باعث شده است که بسیاری از احتیاجات غذایی خوراک دام و طیور رفع شود.

برای دام نیز از گندم شکسته استفاده می شود. در نظر داشته باشید که گندم نسبت به گندم شکسته از قیمت بالاتری برخوردار است. گندم دارای ۵ تا ۸ درصد از انواع مختلف پنتوزان ها می باشد که اصلی ترین آنها آرابینوگزیلان ها هستند. این مواد قادرند تا ده برابر وزن خود، آب جذب کرده و موجب افزایش ویسکوزیته یا گرانروی مواد و کاهش قابلیت هضم و افزایش رطوبت بستر می شوند.

در نظر داشته باشید که چون گندم گلوتن زیادی دارد اگر بیش از حد آسیاب شود خمیر چسبانکی از آن تولید می شود که زمینه ساز بروز تورم نکروتیک روده در پرندگان و اسیدوز متابولیک در نشخوارکنندگان است. بنابر این به هنگام استفاده از این محصول در غذای دام حتما جانب احتیاط را رعایت کنید. شما برای خرید گندم دامی باکیفیت می توانید به مجموعه کیمیازرین مراجعه کنید و این محصول را با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت تهیه کنید.

خرید گندم برای تغذیه گاو

گاو نیز جزو دام هایی می باشد که برای تغذیه آن می توان از گندم استفاده کرد. البته برای گاو نیز باید جانب احتیاط رعایت شود چرا که در صورتی که گندم بسیار ریز اسیاب شود ماده ناخوشایندی بدست می اید که ممکن است ناراحتی گوارشی برای گاو ایجاد کند. در صورتی که می خواهید از گندم برای جیره بندی غذایی گاو استفاده کنید لازم است که در ابتدا با مشاورین مجموعه کیمیازرین مشورت کنید و بهترین گزینه را برای خوراک دام خود استفاده کنید.

به هر حال هر شخصی میزان مشخصی بودجه را برای خرید هر چیزی اختصاص می دهد، از همین منظر همه افراد و شمایی که پس از آشنایی با فواید گندم دامی قصد خرید و تهیه آن برای دام و طیور خود را دارید هم، این سوال را در ذهن دارید که باید چقدر برای این کار هزینه کنید. باید گفت که متاسفانه به این علت که قیمت ها دائما در حال تغییر می باشند و ثبات اقتصادی وجود ندارد، نمی شود میزان مشخصی را برای قیمت گندم دامی اعلام کرد و در صورتی که قیمتی در اینجا اعلام شود، ممکن است تنها تا چند دقیقه یا نهایتا چند ساعت اعتبار نداشته باشد. از همین رو به شما عزیزان توصیه می شود که برای اطلاع از قیمت گندم دامی و خرید گندم  دامی و گرفتن مشاوره های تخصصی در حوزه محصولات دامی، به سایت کیمیازرین که از مراکز بنام فروش محصولات دامی می باشد مراجعه کنید و با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *