0

رمز موفقیت من در تولید کوکی چه بود

شاید برایتان سوال شده باشد که من چگونه با تولید و عرضه محصولی مثل کوکی به این حجم از ثروت و درآمد رسیده ام که امروز می خواهم دلیل و رمز موفقیتم را به شما بگویم، در واقع من برای تولید این محصول از مواد با کیفیت و مرغوبی استفاده می کنم که باعث افزایش میزان مشتری هایم شده است.

خرید اینترنتی سبزی جعفری خشک

آیا خرید اینترنتی سبزی جعفری خشک از طریق سایت آی گرینز می تواند به خریداران مختلف از سراسر کشور کمک کند؟ آیا توانسته فروش عرضه کننده ها را افزایش دهد؟

سبزی جعفری خشک یکی از انواع سبزیجات پر کاربرد بوده که در ایران کشت می شود. هر چقدر در هنگام خشک کرد جعفری اصولی مهم رعایت شود، بدون شک کیفیت آن افزایش یافته و سود آوری بیشتری برای تولید کننده ها خواهد داشت.

با توجه به اینکه امروزه به منظور خشک کردن جعفری از بهترین دستگاه های مدرن استفاده می شود، کیفیت سبزی عرضه شده به بازار بسیار بالاست. به طوری که هر خریدار می تواند با توجه به انتظار خود جعفری خشک را خریداری کرده و استفاده کند.

طرز تهیه کوکی رژیمی با شیره انگور

لازم به ذکر است که بگوئیم که با این طرز تهیه کوکی رژیمی با شیره انگور می توانید حدودا ۴۰ تا ۵۰ عدد کوکی با اندازه متوسط آماده نمائید، در صورت تمایل به افزایش تعداد کوکی مواد را چند برابر کنید.

البته شاید شما نیز جزء آن دسته از افراد باشید که به دلیل وجود مواد نگهدارنده حتی در هنگام خرید خوراکی های سالم هم حساس باشید و تمایل داشته باشید که این کوکی خوشمزه و رژیمی را در منزل با مواد سالم و با کیفیت تهیه نمائید بنابراین در این قسمت ما به معرفی یک روش بسیار آسان برای پخت این کوکی در منزل میپردازیم که شما می توانید با داشتن ساده ترین مواد در دسترس تان به کمک فر، ماکروفر، آون تستر و یا حتی گاز اقدام به درست کردن آن کنید، پس با ما همراه باشید.

طرز تهیه کوکی جو دوسر با شیره انگور

در طرز تهیه کوکی جو دوسر با شیره انگور شما احتیاج به یک سوم پیمانه( لیوان فرانسوی)شیره انگور، سه قاشق غذاخوری عسل، یک چهارم فنجان روغن نارگیل، یک عدد تخم مرغ بزرگ، یک قاشق چای خوری وانیل، یک پیمانه جو دو سر پرک، نصف پیمانه آرد قنادی یا همه منظور، یک قاشق چای خوری بیکینگ پودر، یک چهارم قاشق چای خوری نمک، یک چهارم پیمانه کشمش پلویی و یک چهارم پیمانه شکلات چیپسی نسوز دارید.

قبل از آماده سازی مواد در صورت داشتن فر، ابتدا سینی فر را خارج کرده و بعد فر را روشن کرده و روی درجه ۱۸۰به مدت بیست دقیقه قرار دهید تا کاملا گرم شود و داخل سینی فر دو ورق کاغذ روغنی پهن کنید و کنار بگذارید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *