0

با شلوار لی مردانه چه کفشی بپوشیم؟

با شلوار لی مردانه چه کفشی بپوشیم؟

یکی از پرطرفدارترین پوشاک مردانه شلوار لی است که می‌توان آن را مطابق با هر سلیقه‌ای خرید و با هر رنگ و مدلی ست کرد. این محصول در سرتاسر دنیا طرفداران بسیاری دارد. شلوار لی تنوع بسیاری در نوع دوخت و طرح پارچه دارد که می‌تواند استایل‌های متنوعی را برای هر فردی بسازد؛ از کژوال گرفته تا اسپرت! با این حال، برای اینکه بتوانید با شلوار لی مردانه یک تیپ منحصربه‌فرد و جذاب داشته باشید، باید بدانید آن را با چه عناصری ست کنید. در ادامه می‌خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که؛ با شلوار لی مردانه چه کفشی بپوشیم؟ با ما همراه باشید.

چطور باید کفش مناسب شلوار لی مرانه را انتخاب کنیم؟

برای اینکه بتوانیم ظاهری شیک و جذاب داشته باشیم باید اصول ست کردن را بدانیم. انتخاب کفش مناسب برای شلوار لی هم یکی از همین اصول است. در ادامه می‌خواهیم کفش مناسب هر شلوار جین مردانه را به شما معرفی کنیم:

۱. کفش مناسب شلوار جین ساده

کفش مناسب شلوار جین ساده

همان‌طور که از نام این محصول پیداست، شلوار لی مردانه ساده از اجزای تیپ کژوال و ساده تشکیل می‌شود. بدین ترتیب، کفش انتخابی برای این نوع شلوار لی باید نه خیلی رسمی و نه خیلی اسپرت باشد. در هنگام خرید کفش مناسب شلوار لی ساده باید به رنگ کفش هم دقت کنید. رنگ کفش نباید خیلی چشمگیر باشد. همچنین شلوار جین خیلی اسپرت را باید با کتانی اسپرت پوشید تا تناسب جذابی در تیپ شما ایجاد شود.

۲. کفش مناسب شلوار لی مردانه اسکینی

کفش مناسب شلوار لی مردانه اسکینی

یکی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین انواع شلوار لی مردانه، مدل اسکینی است که می‌توان آن را با کفش‌های رسمی هم ست کرد. البته ناگفته نماند که اغلب آقایانی که خیلی چاق نیستند از این شلوارها استفاده می‌کنند، زیرا بسیار جذب هستند. به همین دلیل می‌توان از کفش‌های لوفر برای این نوع شلوارها استفاده کرد. کفش لوفر در رنگ و جنس‌های متنوعی تولید و به بازار عوضه می‌شود که باید توجه به استایل خود می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید. اگر استایل کژوال دوست دارید، می‌توانید کفش لوفر پنی مشکی یا بژ همراه با شلوار اسکینی مشکی بپوشید. همچنین در فصل تابستان می‌توانید از رنگ‌های روشن استفاده کنید.

۳. کفش مناسب شلوار جین جذب (اسلیم فیت)

کفش مناسب شلوار جین جذب (اسلیم فیت)

افرادی که هیکل متناسب و ورزشی دارند، بیشتر از شلوارهای اسلیم فیت استفاده می‌کنند. شلوار لی مردانه اسلیم فیت جایگزین خوبی برای شلوار اسکینی است و تنخور بهتر و راحت‌تری دارد. ترکیب کفش‌هایی مانند کیکرز با شلوار اسلیم فیت می‌تواند گزینه‌ای ایده آل و معرکه باشد. کفش مردانه اسپرت برای شلوار اسلیم فیت بسیار مناسب است. همچنین می‌توانید کفش لوفر ساده و روشت را با شلوار لی آبی روشن بپوشید. اگر تیپ کژوال دوست دارید، می‌توانید پاچه شلوار خود را تا کنید.

۴. کفش مناسب شلوار لی مردانه راسته

کفش مناسب شلوار لی مردانه راسته

شلوار جین راسته به دلیل ظاهر منحصربه‌فردی که دارد، با هر مدل کفشی ست نمی‌شود. شما می‌توانید از کفش‌های راحتی، اداری یا پرسنلی برای ست کردن با این شلوار استفاده کنید. همچنین با توجه به رنگ شلوار می‌توانید از کفش‌های نیمه رسمی هم استفاده کنید. این شلوار برای افرادی مناسب است که از تیپ آزاد و راحت خوششان می‌آید.

۵. کفش مناسب شلوار جین طوسی

کفش مناسب شلوار جین طوسی

شلوارهای طوسی ظاهری جذاب دارند و به همین دلیل افراد زیادی طرفدار این محصول هستند. با شلوار لی مردانه طوسی روشن می‌توانید کفشی با همین تن رنگی را انتخاب کنید. به عنوان مثال، کفش‌های جیر انتخابی ایده آل هستند. شلوار جین طوسی تیره را راحت‌تر می‌توان ست کرد و رنگ تیره آن باعث می‌شود استایلی رسمی‌تر داشته باشید. به همین دلیل شلوار جین طوسی تیره را می‌توان با کفش رسمی ست کرد. همچنین اگر بخواهید از ظاهر رسمی دور شوید، می‌توانید نیم بوت قهوه‌ای تیره چوکا یا کفش بورگا را با شلوار طوسی تیره ست کنید و استایل مینیمال خود را تشکیل دهید.

۶. کفش مناسب شلوار لی مردانه آبی

کفش مناسب شلوار لی مردانه آبی

متداول‌ترین رنگ شلوار جین مردانه، رنگ آبی است که خیلی راحت می‌توان آن را با هر عنصری ست کرد. تقریباً از اکثر طیف‌های رنگی‌ می‌توان برای شلوار لی آبی، کفشی مناسب انتخاب و ست کرد. بدین ترتیب، محدودیت زیادی در انتخاب ندارید و بیشتر به سلیقه شما بستگی دارد. البته کفش‌های طیف رنگی قهوه‌ای، آبی، خاکستری و سفید برای ست کردن با شلوار جین آبی پیشنهاد می‌شوند. البته به یاد داشته باشید که بهتر است کفش خود را از فروشگاه معتبر بخرید تا خیلی زود خراب نشود و پاهای شما را اذیت نکند. فروشگاه کفش سعیدی می‌تواند انتخابی مناسب برای خرید کفش با تضمین قیمت و کیفیت باشد.

۷. کفش مناسب شلوار جین مشکی

کفش مناسب شلوار جین مشکی

شلوار جین رنگ تیره را تقریباً می‌توان با همه انواع کفش‌های رسمی ست کرد. بدین ترتیب، آن‌ها را می‌توان خیلی راحت و البته بسته به سلیقه شخصی با انواع کفش‌ها ست کرد. با این حال، کفش چرم برای ست کردن با شلوار لی مردانه مشکی پیشنهاد می‌شود. کفش‌های چرم با شلوار جین مشکی هماهنگ بوده و استایلی ساده و جذاب به شما هدیه می‌دهند.

کفش رسمی با شلوار لی مردانه

کفش‌های رسمی به دلیل داشتن ظاهری منحصربه‌فرد با هر مدل شلواری ست نمی‌شوند. به همین دلیل خیلی نمی‌توان به سراغ خرید کفش رسمی مردانه برای ست کردن با شلوار لی رفت. با این حال، شلوار لی ساده و بدون زاپ را می‌توان با کفش رسمی ست کرد. این شلوارها ظاهری آراسته و رسمی‌تر نسبت به سایر انواع شلوار جین دارند.

گفتنی است که نباید شلوارهای زاپ دار و اسکینی را با کفش رسمی ست کرد، زیرا تضاد اسپرت و رسمی در آن‌ها به شدت نمایان است و ظاهری زیبا نخواهد داشت! بیشار شلوارهای اسلیم و رگولار را می‌توان با کفش‌های رسمی ست کرد.

رنگ محصول هم یکی از مهم‌ترین عوامل در ست کردن لباس و کفش است. تیره یا روشن بودن رنگ محصول بسیار اهمیت دارد. برای داشتن ظاهری آراسته و جذاب معمولاً شلوارهای تیره را می‌توان با کفش‌های روشن‌تر ست کرد. این کار توجه را به تیپ شما جلب می‌کند.

سخن پایانی

همان‌طور که گفتیم انتخاب عناصر یک تیپ، به سلیقه شخصی هر فردی بستگی دارد. همچنین معیار زیبایی و جذاب بودن هم در نظر هر فرد متفاوت است. عوامل بسیاری بر انتخاب لباس و کفش تأثیر دارند؛ روحیات، شرایط زندگی و کار و عوامل شخصی. با این حال، نکاتی وجود دارد که باید برای داشتن ظاهری جذاب و یک تیپ متناسب رعایت کنید. در این مطلب سعی کردیم کفش‌های مناسب شلوار لی مردانه را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با توجه به سلیقه خود بهترین کفش را متناسب با شلوار جین خود انتخاب و خریداری کنید. همان‌طور که گفتیم بهتر است خرید خود را از فروشگاه‌های معتبر انجام دهید تا کفش خیلی زود خراب نشود و پولتان را دور نریخته باشید. به همین دلیل می‌توانید از فروشگاه کفش سعیدی با تضمین قیمت و کیفیت، کفش مورد علاقه خود را سفارش دهید.

 

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *