0

تاثیر سابلیمینال بر روی افزایش قد چقدر است؟

انسان متشکل از ذهن و بدن است که هر دوی آن ها روی تغییرات تاثیر یکسان دارند. چقدر از قدرت ذهن راجع به تغییرات فیزیکی می دانید؟ آیا با کنترل ذهن می توان افزایش قد داشت؟ تاثیر سابلیمینال بر افزایش قد حقیقت دارد؟ در این مقاله روی این سوالات تمرکز داریم و سعی داریم شما را با قدرت ذهن انسان برای تغییرات فیزیکی همچون افزایش قد آشنا کنیم پس حتما تا انتها با ما همراه باشید.

تاثیر ذهن روی تغییرات انسان

تغییرات فیزیکی و روحی انسان بیشتر از همه تحت تاثیر ذهن انسان هستند. اگر با قدرت ذهن آشنایی ندارید بهتر است تا پایان با ما همراه باشید زیرا بسیاری از تغییرات زندگی شما تحت تاثیر ذهن شما صورت می گیرد. ذهن قابلیت کنترل کردن تمام اجزای بدن را دارد و شما برای تغییر بدن خود نیازمند کنترل ذهن خود هستید. تغییرات فیزیکی همانند بدن سازی، ورزش و افزایش قد واقعی همگی تحت تاثیر ذهن هستند. فعالیت های فیزیکی همچون ورزش های کششی به افزایش قد کمک می کنند ولی بدون داشتن تفکر ذهنی درست در راستای افزایش قد تمام تلاش های شما بیهوده است.

ذهن می تواند بدن را کنترل کند پس هرکاری و هر تغییری تحت کنترل ذهن صورت می گیرد. ذهن شما را مجاب به انجام ورزش می کند تا شما تغییر کنید. ذهن شما را به پرخوری یا کم خوری مجاب می کند که باعث افزایش وزن و کاهش وزن می شود. ذهن شما را در یک برنامه ورزشی و غذایی مناسب قرار می دهد تا افزایش قد داشته باشید. ذهن مهم ترین عامل تمام تغییرات در بدن شما است و این تغییرات ذهنی و تفکرات ذهنی به صورت ناخودآگاه صورت می گیرند و شما برای کنترل کردن آن به آموزش نیاز دارید. با مراجعه به سایت 1ghad.com می توانید اطلاعات بیشتری راجع به قدرت ذهن روی تغییرات فیزیکی مطالعه کنید.

سابلیمینال چگونه باعث افزایش قد می شود؟

همانطور که گفتیم هر تصمیمی و هر تغییری در بدن با دستور و اراده ذهن صورت می گیرد. افزایش قد یک تغییر فیزیکی در بدن است که برای عملی شدن به یک ذهن مثبت نیاز دارد. در روش افزایش قد با سابلیمینال شما آموزش هایی دریافت می کنید که با استفاده از آن ها می توانید ذهن خود را پرورش دهید و در جهتی مدیریت کنید تا به اندام ها و اجزایی که روی افزایش قد تاثیر دارند دستور فعالیت دوباره دهد تا شما دوباره شروع به بلند قد تر شدن کنید. بدن انسان از یک رویه طبیعی پیروی می کند که در آن بعد از دوران نوجوانی رشد قد متوقف می شود. در روش سابلیمینال شما ناخودآگاه ذهن خود را طوری تربیت می کنید که حتی بعد از پایان دوران رشد، ذهن شما هورمون ها و صفحات رشد را فعال کند تا شروع به افزایش قد کنید. ناخوداگاه ذهن شما، شما را کنترل می کند و به همین دلیل تمامی تغییرات از جمله پیشرفت ها، پسرفت ها، مشکلات، موفقیت، ذهن سالم و اعتماد به نفس به ناخوداگاه ذهن بستگی دارند. شما برای اطلاعات بیشتر راجع به ناخودآگاه و سابلیمینال ذهن می توانید به سایت وان قد سر بزنید و اطلاعات مفیدی برای شروع کسب کنید. در کل سایت وان قد و سایت اسنپ دکتر می توانند دو سایت مفید باشند.

آیا سابلیمینال به تنهایی برای افزایش قد کافی است؟

شما با استفاده از سابلیمینال ذهن، خود را برای افزایش قد متقاعد می کنید و هورمون های رشد خود را باری دیگر فعال می کنید اما بعد از آن که ذهن شما، شما را متقاعد به افزایش قد کرد باید شروع به انجام حرکت های ورزشی و فیزیکی مورد نیاز از جمله حرکات کششی همانند طناب زدن و کشش پا کنید. باید برنامه های غذایی سالم و مفید برای خود مهیا کنید تا تمام نیاز های بدن و استخوان ها برای افزایش قد را تامین کنید. در سایت 1ghad.com می توانید بهترین برنامه های غذایی همراه با ورزش های مورد نیاز برای افزایش قد را مطالعه و استفاده کنید.

افزایش قد با سابلیمینال را چگونه دریافت کنیم؟

افزایش قد با روش سابلیمینال یکی از بهترین و مطمئن ترین راه های افزایش قد است که در تمام دنیا نتیجه بخش بوده است. پیشنهاد ما به شما پکیج های افزایش قد سایت وان قد است که با سرچ کردن آن در گوگل می توانید اقدام به دریافت کنید. این پکیج به صورت تخصصی روی سابلیمینال و درمان های ذهنی فعالیت دارد و شما را به قد دلخواه خود می رساند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *