0

سنگ ماه تولد ما چیست؟

عقیق آتشین

هر  فردی در یک ماهی به دنیا می‌آید و سنگ ماه تولد مخصوص به خودش را  دارد. سنگ ماه تولد هر فردی، با حالات روحی و جسمی آن فرد در ارتباط است. مثلاً سنگ ماه تولد فروردینی‌ها  الماس درخشان است که مانند قلب شفاف متولدین این ماه است. هر سنگی  نماد چیزی است. یاقوت کبود ، نماد دانایی است. فیروزه نماد آسمان بهشت  و مروارید نماد حیات است. سنگ گارنت نماد وفاداری و پایداری است. سنگ گارنت ، سنگ متولدین دی ماه است. سنگ گارنت، خواب آرامی را   به متولد دی هدیه می‌دهد و انرژی منفی را از او دور می‌کند. آشفتگی ذهنش را کم می‌کند و اراده‌اش را  بالا می‌برد. گارنت خواص درمانی هم دارد. خون رسانی و تسکین دردهای مفصلی از خواص سنگ گارنت هستند. هر سنگی، خاصیت ویژه‌ای دارد و به تقویت  قوای روحی و جسمی فرد کمک می‌کند. در ادامۀ مطلب، خواص عقیق آتشین ، کهربا و سنگ چشم ببر را بررسی می‌کنیم.

عقیق آتشین، سنگ یمانی لایه داری است که رنگین کمانی از رنگ‌های سبز، قرمز و طلایی را نمایش می‌دهد. عقیق آتشین میلیون‌ها سال پیش در اثر فعالیت‌های آتشفشانی ایجاد شد و امروزه در جنوب غربی آمریکا و مکزیک پیدا می‌شود. تشخیص عقیق آتشین  با لایه‌های خوشه‌ای شکلش از عقیق‌های دیگر آسان است. عقیق آتشین انرژی بالایی دارد و به صاحبش احساس امنیت می‌دهد. در انجیل از عقیق آتشین به عنوان سنگ محافظ یاد شده است. عقیق آتشین عزت نفس، خلاقیت و تحمل را بالا می‌برد. عقیق آتشین باعث می شود توجه مردم به صاحبش جلب شود. از این سنگ معمولاً انگشتر، آویز و سنجاق سینه می‌سازند. عقیق قدیمی‌ترین سنگ جواهر است. مصریان باستان از 3000 سال پیش از عقیق استفاده می‌کردند. عقیق سنگ مالکیت، طول عمر و سلامتی است. عقیق ارتباط انسان با طبیعت را بهتر می‌کند.

خواص کهربا و سنگ چشم ببر

کهربا سنگی به رنگ زرد و نارنجی است و مثل آفتاب می‌درخشد. از آنجایی که سال‌ها زیر زمین مدفون بوده، در حین شکل‌گیری و انجماد، حشراتی در صمغش گیر کرده‌اند. برای همین، عنصر حیات را همراه خود دارد. کهربای اصل، انرژی مثبت آزاد می‌کند و روحیه را خوب می‌کند. افکار سمی را از بدن و فکر پاک می‌کند. نیمکرۀ چپ و راست بدن را متوازن می‌کند و موجب تعادل و آرامش می‌شود. کهربا سنگ خلاقیت است و قدرت ذهن را بیشتر می‌کند. کهربا از صاحبش در مقابل جادوی سیاه محافظت می‌کند؛ آرزوهای صاحبش را برآورده می‌کند و به موفقیت او کمک می‌کند. کهربا خواص درمانی هم دارد. محرک سوخت و ساز است. دردهای مفصلی را کم می‌کند و در درمان سیستم عصبی موثر است. کهربا هر قدر قدیمی‌تر باشد، قدرت بیشتری دارد. امروزه بازار کهربا در بالتیک و جمهوری دومینیکن است. البته کهربای بالتیک قدمت بیشتر و ارزش بالاتری در بازار دارد.

سنگ چشم ببر به رنگ طلایی قهوه ایست. گاهی به رنگ‌های قرمز، سیاه، بنفش، سبز و سبز مایل به زرد هم یافت می‌شود. هر رنگ این سنگ یک خاصیت دارد. رنگ عسلی بالاترین کیفیت را دارد. آرزوهای صاحبش را برآورده می‌کند؛ برای او خوش شانسی می‌آورد و به صاحبش کمک می‌کند با دنیای طبیعی هماهنگ شود. بازتاب نور در این سنگ به شکل چشم ببر است. سنگ چشم ببر دسته‌ای زیبا از خانوادۀ سنگ معدنی بریل زرد است. سنگ چشم ببر احساسات صاحبش را متعادل می‌کند. این سنگ اعتماد به نفس، شجاعت و هدفمندی فرد را افزایش می‌دهد. سنگ چشم ببر ذهن آشفته را منظم می‌کند و تصمیم‌گیری را راحت‌تر می‌کند. این سنگ موقع مدیتیشن  به جذب انرژی های زمین کمک می کند و صلح و تمرکز  به همراه می‌آورد. البته خواص درمانی هم دارد. مواد سمی را دفع می‌کند و  درد گلو و گردن را تسکین می‌دهد.

فروشگاه اینترنتی ایلیا گوهر

فروشگاه اینترنتی ایلیا گوهر، انواع سنگ‌های قیمتی، نیمه قیمتی و سنگ ماه تولد را با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه عرضه می‌کند. تاکنون 526 محصول متنوع در فروشگاه موجود است. سنگ‌های این فروشگاه با کیفیت و اصل هستند. فروشگاه ایلیا گوهر همیشه در تلاش است رضایت مشتری را جلب کند. نتیجۀ عملکرد آنها، رضایت 325 نفر از مشتریان است. در این فروشگاه، انواع سنگ‌های قیمتی به صورت راف و دکوری، نگین تراش‌خورده، ست و نیم ست، آویز، دستبند و انگشتر ارائه می‌شود.

سنگ ماه تولد برای متولدین فروردین تا اسفند در این فروشگاه عرضه می‌شود. در صورت تمایل می‌توانید سنگ ماه تولد را برای خودتان تهیه کنید یا به مناسبت روز تولد به عزیزانتان هدیه بدهید. اگر می‌خواهید چاکراهای بدنتان فعال و متعادل شوند، سنگ‌های مخصوص چاکراهای 1 تا 7 را از این فروشگاه تهیه کنید. فروشگاه اینترنتی ایلیا گوهر، هر سنگی را که انتخاب کنید و به هر شکلی که دوست دارید، در اختیار شما قرار می‌دهد. از طریق راه‌های ارتباطی با فروشگاه در تماس باشید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *