0

ارگانیک چیست؟ محصولات ارگانیک انتخابی مطمئن

چه لذتی بالاتر از این‌که در طول روز غذا، سبزیجات و یا میوه‌های سالم مصرف کنیم. طی تحقیقات اخیری که صورت گرفته، اکثر افراد به مصرف محصولات ارگانیک روی آورده‌اند. این هم بدین دلیل است که مصرف مواد خوراکی ارگانیک باعث می‌شود تا طول عمر زیاد همراه با بدنی سالم داشته باشیم. پس اگر به دنبال خوراکی‌های ارگانیک هستید، پیشنهاد می‌شود برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر تا پایان مقاله ما را همراهی کنید.

ارگانیک چیست؟

هنگامی که نام ارگانیک مطرح می‌شود، برای برخی افراد این‌ سوال پیش می‌آید که ارگانیک چیست؟ خیلی وقت‌ها افراد اطلاعات درستی از محصولات ارگانیک ندارند. همین مورد باعث می‌شود تا در انتخاب دچار خطا و اشتباهات زیادی شوند. در اصل باید گفت در مرحله تولید محصولاتی که ارگانیک هستند، از هیچ مواد شیمیایی که باعث تغییر و تحول در اصل طبیعی محصولات می‌شود، استفاده نشده است. مبدا و پیدایش این محصولات به صورت صد در صد طبیعی و بدون دخالت کود، آفت، هورمون، مواد رنگی و یا نگهدارنده‌های شیمیایی است.

به طور کل باید گفت محصولاتی ارگانیک هستند که در آن دخالت و دستکاری ژنتیکی وجود ندارد. ارگانیک‌ها بسیار سالم، مغزی و مقوی محسوب می‌شوند. در حال حاضر محصولات خوراکی زیادی را می‌توان به شکل ارگانیک تولید کرد که هر کدام از خواص و مزایای زیادی بهره می‌برند. برخی از این محصولات شامل میوه، سبزیجات، پروتئین، حبوبات، شیره انگور و یا حتی کنجد نیز است.
هر کدام از محصولاتی که به شکل ارگانیک و طبیعی تولید می‌شوند، دارای استانداردهای خاصی هستند. این استانداردها در مراحل تولید، باید به طور کامل رعایت شوند. به همین جهت ارگانیک‌ها ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند.

ویژگی های محصولات ارگانیک چیست؟

اخیراً محصولاتی که به شکل ارگانیک تولید می‌شوند، مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. پس این سوال مطرح می‌شود که ویژگی محصولات ارگانیک چیست؟ توصیه می‌شود قبل از خرید و مصرف از ویژگی‌های محصولاتی که به صورت ارگانیک هستند، اطلاع کافی به دست آورید تا در زمان انتخاب دچار اشتباه نشوید.

در صورتی که محصولی به شکل ارگانیک تولید شده باشد، عطر طبیعی و مخصوص به خود را دارد. از ویژگی مهم دیگر ارگانیک‌ها، طعم محصولات است که طعم اصیل خود را حفظ می‌کند. در این نوع محصولات، منابع و ارزش غذایی به طور کامل حفظ و به هیچ عنوان کم نشده است. پس می‌توان نتیجه گرفت یکی دیگر از ویژگی‌ها داشتن حد اکثر ویتامین‌ها، مواد معدنی و یا مغذی‌ها است.

از ویژگی بارز ارگانیک‌ها، رنگ‌های طبیعی خود محصولات است. پس فاقد رنگ‌های افزودنی هستند. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم ارگانیک‌ها، صدمه نزدن به محیط زیست است. حال که متوجه شده‌ایم ارگانیک چیست و چه ویژگی‌هایی دارد، اجازه دهید با دو مثال مطلب را ادامه دهیم تا برتری محصولات ارگانیک بیشتر آشنا شویم.

در شیره انگور ارگانیک، خواص زیادی وجود دارد. یکی از این خواص قند طبیعی و یا طبع گرم آن است. مقوی و مفید بودن این شیره خوشمزه از خواص دیگر محسوب می‌شود. شیره انگور ارگانیک حاوی مواد معدنی مانند کلسیم، آهن، پتاسیم و یا منیزیم است. پس به درمان پوکی استخوان، کم خونی و یا خستگی کمک زیادی می‌کند. در صورتی که قصد جلوگیری از پیری زودرس را دارید، شیره انگور مصرف کنید تا بدن شما شروع به جوان‌سازی کند.

از خواص کنجد ارگانیک نیز باید گفت که دارای منبع زیاد اسیدفولیک است. علاوه بر آن‌که در این نوع کنجد، انواع ویتامین‌ها مانند ب و یا ای وجود دارد. در کنجدی که به صورت ارگانیک تولید شده، آنتی اکسیدان زیادی موجود است که از مبتلا شدن به بیماری قند، سرطان و یا کلسترول بد جلوگیری می‌کند. در صورتی که همیشه خسته هستید و به دنبال انرژی زیادی می‌گردید، مصرف کنجد ارگانیک را فراموش نکنید.
در کنجدی که ارگانیک تولید شده منبع غنی آهن، کلسیم و یا روی وجود دارد. در این خوراکی ارگانیک، امگا سه به اندازه‌ای وجود دارد که بدن را از استرس و افسردگی دور می‌کند. لازم به ذکر است که خواص شیره انگور و کنجد ارگانیک، بیشتر از مطالبی هست که گفته شد.

محصولات ارگانیک را با تخفیف از سلوا بخرید

محصولات ارگانیک علاوه بر سلامتی طعم و مزه بهتری دارند. به همین جهت با درخواست‌های مکرر مواجه و فروشگاه‌های زیادی شروع به فروش خوراکی‌های ارگانیک‌ کرده‌اند. یکی از این فروشگاه‌ها که در مدت زمان کمی بسیار معروف شده است، سلوا نام دارد. اگر بخواهیم به بررسی این فروشگاه بپردازیم، باید گفت سلوا فروشگاهی است که تمام محصولات خود را به صورت آنلاین و از طریق سایت و اپلیکیشن سلوا به فروش می‌رساند.
این فروشگاه اینترنتی تمام خوراکی‌های ارگانیک از جمله پروتئین، حبوبات و یا انواع تنقلات را در معرض فروش قرار می‌دهد تا افراد بتوانند خوراکی‌های ارگانیک مورد نیاز خود را پیدا و خریداری کنند. در صورتی که قصد خرید از فروشگاه سلوا را داشته باشید، باید گفت که با خرید به مزایای زیادی دست پیدا خواهید کرد.

با اولین خرید از این فروشگاه اینترنتی، به شما تخفیف ویژه‌ای تعلق خواهد گرفت. به طوری‌که اگر قیمت‌ها را با قبل تخفیف مقایسه کنید، به این موضوع پی خواهید برد. به دلیل آن‌که در فروشگاه ارگانیک سلوا تمام محصولات ارگانیک هستند، بر روی تمامی محصولات تاریخ تولید و مصرف ذکر شده است. در صورتی که این محصولات تا تاریخ مقرر به فروش نرسند، از انبار خارج و به هیچ عنوان در معرض فروش قرار نمی‌گیرند. امروزه بسته بندی محصولات نیز از اهمیت زیادی برخوردار است که سلوا نهایت تلاش خود را به کار برده تا محصولات با بسته بندی مناسب به دست خریدار رسد. محصولاتی که به صورت ارگانیک هستند، در مقایسه با محصولات معمولی قیمت بیشتری دارند. اما سلوا سعی کرده تا تمام محصولات خود را به صورت مستقیم و بی‌واسطه از تولیدکنندگان و یا کشاورزان خریداری کند تا با قیمتی ارزان و مناسب‌تر عرضه شود.

تمام محصولات این فروشگاه، توسط کارشناسان مورد بررسی و سپس در قسمت فروش اپلیکیشن قرار خواهند گرفت. در پایان به این نتیجه می‌توان رسید که فروشگاه سلوا سلامتی را در الویت کار خود قرار داده است. پس با انتخاب این فروشگاه ارگانیک، بدنی همیشه سالم و به دور از امراض خواهید داشت.

 

 

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *