0

دیگ بخار کوچک چیست؟

دیگ بخار کوچک صنعتی

شرکت دیگ بخار تولید کننده فروش انواع دیگ بخار boiler steam pot دیگهای بخار قیمت خرید فروش بویلر دیگ دیگ بخار سازنده دیگ بخار بویلر بخار بویلر یا دیگ بخار تولید و سازنده دیگ بخار جز برترین تولید کنندگان و سازندگان دیگ های بخار در ایران می باشد.

شرکت دیگ بخار از سال 1353 فعالیت های خود را در زمینه تولید دیگ های فولادی مطابق محصولات شرکت آیوار ایتالیا (جولای آیوار) آغاز کرد.

با استفاده از کارشناسان ما شما میتوانید در کوتاهترین زمان از آخرین قیمت دیگ بخار کوچک صنعتی 100 کیلویی ، 2 تنی 3 تنی 5 تنی 10 تنی اطلاع پیدا کنید.

شرکت دیگ بخار با سابقه نزدیک به 40 سال به عنوان بهترین تولیدکننده و سازنده انواع دیگ بخار (بویلر بخار)، دیگ آبگرم ،دیگ روغن داغ ،دیگ ذغال سنگی، پکیج کارواش ،سختی گیر ،مبدل حرارتی ، دی اریتور، فیلترشنی استخر و تجهیزات مکانیکی گرمایش و تصفیه استخرسونا و جکوزی درمشهد می باشد.

آنچه که شرکت مشهد بخار را از سایر شرکت های دیگر متمایز ساخته است توجه فراوان به کیفیت کالای تولیدی و خدمات پس از فروش آن می باشد .زیرا که رضایت مشتری وکیفیت تولیدات دغدغه مدیران و پرسنل شرکت صنایع مشهد بخار می باشد. دیگ بخار

بویلرهای دیگ بخار مطابق با استاندارد و تحت بازرسی کیفیت مرحله به مرحله از خرید متریال تا جوشکاری وتستها تولید می گردد .

دیگ بخار

علاوه بر تولید ، در زمینه پروژه اجرایی وصنعتی، تأسیسات گرمایشی و سرمایشی ساختمان ها بویژه ساختمان های بلند مرتبه در تمام نقاط کشور، ازفعالیت های شرکت صنایع مشهد بخار می باشد. از طرف دیگر در زمینه صادرات نیز این شرکت با ایجاد نمایندگی در کشورهای آسیای میانه، کویت، رومانی و افغانستان و عراق محصولات خود را به این کشورها صادر نموده است.

ابعاد محل نصب دیگ بایستي با در نظرگرفتن ابعاد دیگ بخار در حالت درهای باز و نیز تجهیزات مرتبط با آن، همانند دستگاه های سختی گیر، هوازدا، منبع تغذیه آب، کلکتور، شیرها و موارد مشابه ، طراحی و لحاظ گردند.

دیگ بخار باید در محلی نصب شود که دارای هوای لازم جهت سیستم و نیز فضای کافی برای تمیز کردن لوله ها و همچنين مکان مناسب جهت نگهداری وسایل کنترل تجهیزات جانبی باشد. همچنين توصيه مي گردد كه در محل نصب ديگ، سکویی ( فونداسيون ) مناسب با وزن، اندازه ها و متعلقات دیگ بخار، ایجاد گردد.

دیگ بخار کوچک

این سکو باید حداقل 30 سانتیمتراز طول و عرض ( از هر طرف 15 سانتیمتر ) بیشتر و با اندازه 15 سانتیمتر هم از کف محل نصب بلندتر باشد.

در اطراف اين فونداسيون باید مجرایی برای هدایت آب کف به چاه و یا سیستم فاضلاب در نظر گرفته شود و حوضچه ای نیزجهت زير آب زدن ديگ بخار بايستي درنزدیکی شیر تخلیه دیگ ایجاد شود که همواره پر از آب بوده وقسمت بالای آن نيز به چاه یا مجرای خروجی آب راه داشته باشد و لوله تخلیه جهت خفه شدن بخار، به داخل آن هدایت و با درب متحرک پوشانده شود (چاه بلودان).

و از موارد مهم ديگر چنانچه مسیر کابل کشی از درون کانال انجام شده ، برای جلوگیری از بروز هر گونه اشکال الکتریکی، لازم است نکات ایمنی با دقت کامل رعایت گردد.

پوشش روی کانال باید سبک و در مقابل وزنهای سنگین دارای مقاومت کافی باشد. توصیه می شود دیگ به نحوی روی فونداسيون استقرار یابد که قسمت جلویی آن مقابل درب ورودی قرار گیرد. وجود وسایل اطفاء حریق درمحل الزامی بوده و ضریب ایمن سازی دستگاه را در مقابل آتش سوزی های احتمالی بالا می برد .

*شرایط نصب دودکش :

دیگ های بخار معمولا مجهز به دمنده مناسب بوده و بدون دودکش هم می تواند کارکنند، ولیكن براي كاركرد بهتر ، مواد حاصل از احتراق باید به نحوی به فضای بیرون هدایت شوند، که این کار توسط طراحي و نصب دودکش با ارتفاع مناسب صورت می گیرد. ارتفاع دودکش ديگ بخاربستگی به شرایط محلی دارد ولیكن موقعیت هایی مانند ساختمان های بلند مجاور، جهت باد و عوامل جغرافیایی دیگر بر آن مؤثر خواهد بود .

دوستان و علاقه مندان نصب و راه اندازی دیگ های بخار را به ما بسپارید .

و ازجمله فعالیتهای دیگر این شرکت با پروژه های بزرگ صنعتی و ساختمانی داخلی موارد ذیل می باشد:

  • شرکت نفت سپاهان اصفهان
  • پالایشگاه نفت بندرعباس
  • شرکت گازخانگیران سرخس
  • هتل 5 ستاره مجلل درویشی
  • مجتمع های تجاری قدیم ازجمله بازاررضا ، قسطنطنیه ، خاوران
  • مجتمع های تجاری جدید ازجمله گیلاس طرقبه ویلاژتوریست ، اکسین
  • بیش از 30 واحددانشگاه آزاداسلامی
  • استخرسعدآبادوتعدادزیادی مجموعه آّبی درسطح کشور
  • ایستگاههای پمپاژشرکت کیسون
  • برج پزشکان آبشار مشهد
  • شرکت های صنایع غذایی مانندشیرین عسل ،خوشگوار(کوکاکولا)، نیسان شرق (پپسی )، نوین زعفران ، مانیزان
  • شرکت اترک شیمی
  • شرکت تیراژماشین

خریدارمحترم دقت فرمایید:

  • بعضی از سایت های به ظاهر پر محتوا که در واقع فقط به عنوان دلال و فروشنده تجهیزات فعالیت می نمایند و به اسم شرکت تولیدی رزومه ها و اطلاعات این شرکت رابه نام خود ثبت نموده اند و متأسفانه از اطلاعات وعکس ها و رزومه های این شرکت در تبلیغات خود استفاده، و در زمان های مختلف از شرکت های تولیدی متفاوت فروش تجهیزات گرمایشی را انجام می دهند .

برای تشخیص دادن مدارک قانونی زیرادرخواست نمایید :

آگهی ثبت شرکت

پروانه بهره برداری

اظهارنامه مالیاتی و مدارک دارایی

لازم به ذکراست که هیچ شرکتی با نام و یا کلمه لاتین (به عنوان مثال بویلر) قابل ثبت و صدور پروانه نمی باشد .

قیمت دیگ بخار کوچک 2 3 5 10 تنی 100 کیلویی صنعتی

فروش قیمت دیگ بخار کوچک 2 3 5 10 تنی 100 کیلویی

فروش دیگ بخار

دیگ بخار,دیگهای بخار,بویلر بخار,فروش دیگ بخار,خرید دیگ بخار,سازنده دیگ بخار,تولید کننده دیگ های بخار,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *