0

لپ تاپ ارزان قیمت چی بخرم ؟ از کجا بخرم ؟ ( قیمت و مشخصات )

لپتاپ ارزان قیمت

خیلی از افراد دنبال خرید لپ تاپ ارزان قیمت برای امور روزمره و عادی و حسابداری هستند که نمیخواهند در این بازار اشفته اقتصادی زیاد هزینه کنند و با یک سخت افزار نه چندان قوی کارشون راه میافته .

حالا شما فکر کن یک لپ تاپ ارزان قیمت بخواهی خریداری کنی که حتی کمتر باشه قیمتش مگه ممکنه ؟ بله با خرید همون لپ تاپ قیمت ارزان از نوع استوکش میتونید تا 40 درصد پایینتر ان را خریداری کنید و به شدت در هزینه های خود صرفه جویی کنید .

سوالی که باید پرسید این است چه چیزی براتون مهمه و چقد بابتش حاضرید هزینه کنید ؟ حتی بهترین لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت در هر زمینه‌ای بی‌نقص نیستند آن‌ها دارای نقاط قوت هستند اما برای رسیدن به برچسب‌های قیمتی خود، نقاط قوت خود را کاهش می‌دهند

تقریباً مطمئناً می‌توانید یک لپ‌تاپ مقرون‌به‌صرفه با صفحه‌نمایش لمسی، شاسی با ظاهر ممتاز، پورت HDMI، صفحه‌کلید با نور پس‌زمینه یا پشتیبانی از قلم پیدا کنید ، اما ممکن است لازم باشد در نظر داشته باشید که کدام یک از این ویژگی‌ها را بیشتر می‌خواهید و می‌توانید از کدام یک استفاده کنید .

انتخاب ما برای بهترین لپ تاپ ارزان Asus Chromebook Flip CX5 است که دارای سیستم عامل Chrome است . ما احساس می کنیم که CX5 دارای کیفیت ساخت، عملکرد و عمر باتری است که با بسیاری از دستگاه های برتر مطابقت دارد .

اما پبشنهاد ما برای بهترین لپ‌تاپ ارزان ویندوز، HP’s Pavilion Aero 13 است . دیگر بهترین لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت عبارتند از Lenovo Chromebook Duet 3 و Acer Chromebook Spin 714. بسیاری از این لپ‌تاپ‌ها همچنین در فهرست بهترین لپ‌تاپ، بهترین Chromebook و بهترین لپ‌تاپ دانشجویی ما ظاهر می‌شوند.

اگر یک لپ تاپ تبلت شو بسیار به صرفه و سطح بالا میخواهید که صفحه لمسی باشد و گرافیک براتون مهم نیست لپ تاپ سرفیس میتونه بهترین پیشنهاد در رنج لپ تاپ های قیمت پایین باشه براتون

بسیاری از انتخاب های ما برای بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت در حال حاضر خرید کروم بوک هستند. ما معتقدیم که Chromebook در بسیاری از موارد، بهترین گزینه برای خریدارانی است که به دنبال لپ‌تاپ زیر 10 میلیون تومان هستند و تمایل دارند مشخصات، ویژگی‌ها و کیفیت ساخت بهتری نسبت به اکثر لپ‌تاپ‌های ویندوزی با آن قیمت ارائه کنند . امیدواریم در آینده لپ‌تاپ‌های ویندوزی زیر 10 میلیون بیشتری را به این صفحه اضافه کنیم و این نسخه‌ها را زیر نظر داشته باشیم .

لپ تاپ Asus Chromebook Flip CX5

Chromebook Flip CX5 به اندازه کافی مستحکم است که بتواند انواع تکان ها و تکان های کوله پشتی یا کیف را تحمل کند و بافت مخملی منحصر به فردی دارد که در دست گرفتن بسیار دلپذیر است . یک انتخاب پورت گسترده، یک صفحه کلید صاف و راحت و یک صفحه نمایش واضح اضافه کنید

ما هرگز در آزمایش خود صدای فن آن را نشنیدیم ، حتی زمانی که حجم کاری را فشار می دهیم که سرعت اکثر دستگاه ها را کند می کند. عمر باتری کاملاً رضایت بخش است، به راحتی یک روز دوام می آورد . و بلندگوها برخی از بهترین صدایی را که تا به حال از Chromebook شنیده ایم ارائه می دهند.

لپ تاپ Asus Chromebook Detachable CM3

اگر اندازه و فرم جداشدنی Duet را دوست دارید، اما مایلید برای چیزی مجلل تر هزینه کنید، ممکن است Asus Chromebook Detachable CM3 انتخاب بهتری باشد. مانند Duet، CM3 یک تبلت 10.5 اینچی با سیستم عامل Chrome OS با ابعاد 16:10 با روکش پارچه ای، پایه پایه و صفحه نمایش قابل جدا شدن است. اما پایه CM3 به روش‌های مختلفی تا می‌شود: می‌توانید آن را از طول تا کنید تا تبلت را مانند لپ‌تاپ بالا بیاورید یا آن را از راه کوتاه تا کنید و تبلت را به‌صورت افقی قرار دهید. بعلاوه، دارای قلم داخلی USI و کلیدهای جادار با میزان سفر شگفت انگیز است. عمر باتری نیز بسیار چشمگیر بود: ما به طور متوسط نزدیک به 13 ساعت کار مداوم را در نظر گرفتیم.

لپ تاپ ارزان قیمت HP Pavilion Aero 13

اگر به دنبال یک لپ‌تاپ ویندوزی مقرون‌به‌صرفه هستید که از Envy x360 نازک‌تر و سبک‌تر باشد و در عین حال عملکردی مشابه را ارائه دهد، HP Pavilion Aero 13 انتخاب خوبی برای شماست. این پردازنده هشت هسته ای قدرتمند Ryzen دارد که یکی از سریع ترین پردازنده ها برای لپ تاپ های نازک و سبک است که می توانید تهیه کنید. نه تنها عملکرد خوبی دارد، بلکه با وزن 2.1 پوند نیز به طرز باورنکردنی سبک است و دارای صفحه نمایش 16:10 بسیار روشن است. این در طول عمر باتری نیز برجسته است

HP برای دستیابی به این مزایا در این قیمت مجبور شد چند گوشه را کاهش دهد. صدا عالی نیست و دستگاه با تعدادی bloatware ارزان نصب شده ارسال شد. اما Pavilion Aero 13 تقریباً از هر نظر عالی است و اگر به دنبال یک رایانه ویندوزی کاربردی و ارزان باشید، ناامید نخواهد شد.

لپ تاپ ارزان Samsung Galaxy Chromebook 2

اگر به دنبال یک کروم بوک مقرون به صرفه هستید که در بین دیگر افراد متمایز باشد، گلکسی کروم بوک 2 باید در لیست شما باشد. این رنگ به رنگ “قرمز فیستا” پررنگ (و همچنین خاکستری معمولی، اگر ترجیح می دهید ترکیب شود) می آید. این یک صفحه نمایش لمسی قابل تبدیل با پشتیبانی از قلم است

در بالای طراحی، Galaxy Chromebook 2 دارای یک پنل QLED عالی است که یکی از بهترین نمایشگرهایی است که تا به حال در کروم بوک دیده ایم. همچنین یک صفحه کلید جامد، عمر باتری مناسب (به طور متوسط 7 ساعت و 21 دقیقه کار مداوم) و یک پورت انتخابی شامل دو پورت USB-C، یک اسلات microSD و یک جک هدفون دریافت می کنید. این به راحتی یکی از بهترین کروم بوک هایی است که می توانید بخرید و همچنین یکی از بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت است.

Lenovo Chromebook Duet 3

اگر به دنبال یک کروم بوک غیرمعمول ارزان قیمت هستید که کار را کاملاً انجام دهد، قطعاً باید به دنبال Duet 3 باشید. این یک لپ تاپ عالی و کوچک برای خریداران مقرون به صرفه با یک صفحه کلید جداشدنی مغناطیسی و پایه پایه است. این صفحه نمایش حتی از قلم های USI نیز پشتیبانی می کند، اگرچه قلم در این قیمت گنجانده نشده است. با این حال، صفحه‌کلید و کیبورد و پایه کیبورد نیز گنجانده شده است

در حالی که ما Duet 3 را برای استفاده در محل کار توصیه نمی کنیم، اما آن را برای استفاده در رسانه های اجتماعی، اوقات فراغت و مشاهده چند رسانه ای کاملاً قابل استفاده یافتیم. این صفحه نمایش 11 اینچی واضح و روشن دارد و صفحه کلید و تاچ پد به طرز شگفت آوری راحت هستند. به عنوان یک امتیاز، فقط 2.09 پوند است که آن را برای حمل در یک کوله پشتی یا کیف پول عالی می کند.

لپتاپ ارزان قیمت از کجا بخرم ؟

اما برای خرید لپ تاپ ارزان قیمت استوک و اکبند نوژینو بهترین فروشگاه انلاین دارای مجوز و نماد اعتماد است که تمامی محصولات این فروشگاه دارای مهلت تست می باشند.

علاوه بر ان تنوع بالایی در لپ تاپ های ارزان قیمت دارند و بیش از 60 مدل لپتاپ زیر 10 میلیون تومان در این فروشگاه موجود است.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *