0

میوه های زرد رنگ کدامند؟ معرفی 16 میوه زرد

میوه را در انواع رنگ های زیبا همواره می بینیم، و ما در این مطلب به معرفی تعدادی از میوه های زرد رنگ می پردازیم:
1- موز: یک میوه گرمسیری شیری و بدون هسته. وقتی صحبت از میوه های زرد می شود احتمالا موز اولین گزینه باشد که به ذهن تان می رسد. موز میوه ای با پوست زرد روشن با شکل استوانه ای بلند و خمیده است. برخی فواید موز که شاید نمی دانستید
2- خربزه کاناری یا قناری: میوه ای گرمسیری با طعمی شیری و با دانه هایی در میان خربزه. این یک میوه تقریبا بزرگ با پوستی ضخیم و چرمی مانند است که طعم و عطری شیرین و بسیار خوشمزه دارد.
3- لمیو: دارای دو طعم مختلف (لیمو ترش و لیمو شیرین) با اندازه کوچک و متوسط و دارای هسته درون میوه. این میوه تقریبا کوچک و متوسط محسوب می شود که هم نوع ترش و هم نوع شیرینش در بازار یافت می شود.
4- انبه: یک میوه گرمسیری دیگر با طعمی شیرین و یک هسته درون میوه. البته انبه رنگ های دیگری مانند رنگ سیر و قرمز نیز دارد ولی معمولا در بیشتر موارد انبه را به رنگ زرد می بینیم و اینکه درون انبه ها معمولا زرد رنگ است.
5- آناناس. یک میوه گرمسیری با طعمی شیرین با اندازه بزرگ و بدون هسته. آناناس میوه است که طعم شیرین، خوشمزه داشته و یک میوه آبدار است. این میوه پوستی ضخیم و سیخ دار دارد.

6- سیب زرد: سیب زرد میوه ای شیرین با اندازه متوسط می باشد که هسته دار نیز است. این میوه نیز یکی از میوه هایی است که زیاد در بازار دیده می شود و طعم شیرینی نیز دارد. البته این میوه نیز در رنگ های دیگری مانند قرمز و سبز نیز موجود می باشد. مصرف یک عدد سیب هر روز چرا توصیه می شود؟
7- گیلاس زرد: میوه ای در اندازه کوچک و دارای هسته. گیلاس را بیشتر به رنگ قرمز می شناسیم، اما نوع دیگری از گیلاس به رنگ زرد نیز وجود دارد.
8- گلابی زرد: میوه ای با طعم شیرین، در اندازه متوسط و مانند سیب هسته دار. گلابی را بیشتر با همین رنگ زرد می بینم، میوه ای شیرین، خوشمزه و آبدار که طرفداران بسیاری دارد.
9- زردآلو: میوه ای شیرین، کوچک و بسیار خوشمزه. این میوه اصلا اسمش آلوی زرده، یک میوه زرد رنگ و با طعمی عالی. زردآلو چه فوایدی داره و برای چی خوبه؟
انواع دیگر میوه های زرد رنگ:
10. هندوانه زرد (البته پوست این میوه سبز و درونش زرد است) – 11. انجیر زرد – 12. آلو زرد – 13. گریپ فروت – 14. کیوی زرد که کیوی طلایی نیز گفته می شود – 15. خربزه – 16. شلیل (این میوه نیز درونش زرد است و خود میوه معمولا پوستی قرمز دارد) شلیل منبع فیبر و ویتامین C
البته میوه های زرد رنگ دیگری نیز هستند کهدر این مطلب 14مورد از آنها معرفی شدند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *