0

روش‌های نوین تبلیغات کدام‌اند؟

همان‌طور که می‌دانید با اپیدمی شدن ویروس کرونا کسب‌وکارها به سمت فروش آنلاین رفته‌اند. پس با این حساب رقابت بین کسب‌وکارها افزایش یافته، توجه داشته باشید، در این میان کسی برنده است که با روش‌های نوین تبلیغاتی مانند سفارش تولید محتوا، سفارش تولید محتوا انگلیسی و… به آژانس‌های تولید محتوا مخاطب خود را سرگرم کند.

حالا شاید برای شما سؤال پیش بیاید روش‌های نوین تبلیغاتی چیست؟

در ادامه انواع روش‌های مؤثر جهت رونق کسب‌وکار را برای شما توضیح می‌دهیم.

  1. تولید محتوا در سایت یا شبکه ی اجتماعی کسب و کار خود
  • تولید محتوا متنی

کسب‌وکارها می‌توانند با تولید محتوا به صورت متنی محصول و خدمات خود را معرفی و مشتری جذب کنند. توجه داشته باشید اگر اصول نگارش را رعایت نکنید، تمام مشتریان خود را از دست می‌دهید.

اصول نگارش تولید محتوا متنی

  • انتخاب عنوان جذاب و مناسب بر اساس سلیقه و سرچ افراد
  • نگارش محتوا بر اساس اصول سئو، اصول علائمی نگارش

این‌گونه هم در بین موتورهای جست‌وجو رتبه دریافت می‌کنید و هم محتوای اصولی تحویل مخاطب می‌دهید. توجه داشته باشید رعایت علائم نگارشی بسیار مهم است، چرا که ممکن است شما با جابه‌جا گذاشتن یک کاما مخاطب خود را گمراه کنید.

شاید این مثال معروف را شنیده باشید که می‌گوید:

  • بخشش لازم نیست، اعدامش کنید.
  • بخشش، لازم نیست اعدامش کنید.

اینجاست که می‌توانید به اهمیت استفاده از علائم نگارشی پی ببرید.

  • تولید محتوا انگلیسی

سفارش تولید محتوا انگلیسی می‌تواند راه حلی جهت دیده‌شدن کسب‌وکارتان در سایر کشورها باشد. شما می‌توانید جهت صرفه‌جویی در وقت، محتوای خود را به آژانس‌های تولید محتوا همچون محتوا هفت سفارش دهید.

برون‌سپاری محتوا مزایای دیگری هم دارد؛ در ادامه هرکدام را برای شما توضیح می‌دهیم.

  • نگارش محتوا به دست افراد متخصص و حرفه‌ای
  • تولید محتوا یونیک و منحصربه‌فرد
  • تشخیص کلمات کلیدی و مترادف آن
  • و…

نکته: حتما برای تولید محتوای خود، تقویم محتوایی داشته باشید. تقویم محتوایی به برنامه‌ریزی دقیق محتوا بر اساس زمان نگارش و زمان انتشار، موضوع، نوع محتوا (تصویری، متنی، صوتی و…)، نوع نویسنده و… تقویم محتوایی می‌گویند. این‌گونه می‌توانید براساس نظم و به صورت پیوسته محتوا تولید و منتشر کنید.

2. تبلیغات بنری یک روش تبلیغاتی جدید

یک روش تبلیغاتی دیگر، استفاده از بنر است. در واقع شما برای استفاده از این روش باید بنر زیبا، کاربرپسند، با فونت و تصویر چشم‌نواز طراحی کنید؛ حالا می‌توانید این بنر را در سطح شهر یا در سایت‌ها و پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذارید.

3. تبلیغات ادز

کسب‌وکارها می‌توانند با تبلیغات در ادوردز گوگل، سایت خود را خط اول کنند. این‌گونه با پرداخت هزینه‌ای مناسب فروش خدمات و محصولات خود را تا چندین برابر افزایش می‌دهند.

4. تبلیغات وبلاگی

قرار دادن پست در بلاگ و سایت خود و دیگران می‌تواند هم در رتبه گرفتن از گوگل مؤثر باشد و هم دیگران با شما و کسب‌وکارتان آشنا شوند. توجه داشته باشید به این نوع تولید محتوا رپرتاژ هم می‌گویند.

5. تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

کسب‌وکارها می‌توانند خدمات و محصولات خود را در قالب بنر و استوری به دیگران معرفی کنید. شما در این روش می‌توانید از بلاگرها و اینفلوئنسرهای معروف بخواهید در صفحه خود پیج شما را معرفی کنند. توجه داشته باشید برای این که از این روش جواب بگیرید باید برای خود تقویم محتوایی طراحی کنید.

6. تهیه ویدئوهای تبلیغاتی

این روزها آژانس‌های زیادی سفارش تولید محتوای ویدئویی قبول می‌کنند. این نوع محتوا چون همراه با تصاویر جذاب، انیمیشن‌ها، و مهم‌تر از همه موزیکال است بر مخاطب تأثیر زیادی دارد چرا که شما با این روش توانسته‌اید در حافظه تصویری آن ماندگار شوید.

7. استفاده از پک ها و بسته بندی جذاب

چیزی که شمارا نسب به دیگران متمایز می‌کند تنوع در ارائه محصول است.

مثلاً شغل اگر شغل شما فروش آجیل است. شما نباید آجیل‌ها را در یک پلاستیک بریزید و برای مشتری ارسال کنید. بلکه باید برای خود با استفاده از بسته‌بندی زیبا و چشم‌نواز برندسازی انجام دهید. به عنوان مثال باید آجیل‌ها را در ظروف چوبی با درب شیشه‌ای و طرح خاتم بریزید و دور آن را یک ربان طلایی به صورت پاپیون ببندید و بعد برای مشتری ارسال کنید.

8. برگزاری کمپین و مسابقه

شما می‌توانید در سایت و شبکه‌های اجتماعی خود یک مسابقه طراحی کنید و از مخاطب بخواهید کسب‌وکار شما را به دیگران معرفی کنند؛ برنده مسابقه هم کسی است که کسب‌وکار شما را به تعداد نفرات بیشتری معرفی کرده باشد.

9. ارائه کارت تخفیف

اگر در فروشگاه‌ها دقت کرده باشید، اکثر قیمت‌ها با عدد 9 هستند. مثلاً 29، 59 از نظر روان‌شناسی این موضوع بر مخاطب این تأثیر را دارد که جنس 60 هزارتومانی را 50 تومان خریده است. شما هم از این تکنیک جهت قیمت‌گذاری‌ها استفاده کنید همچنین به کاربران خود کارت تخفیف، کارت هدیه و… ارائه دهید. این‌گونه آن را تشویق به استفاده از خدمات خود می‌کنید.

سخن پایانی

تا اینجای مقاله روش‌های مؤثر تبلیغاتی را توضیح دادیم. امیدوارم با استفاده از این روش‌ها کسب‌وکار خود را رونق دهید و مشتری‌های بیشتری داشته باشید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *