0

کلاس زبان آموزشگاه دهخدا چه ویژگی هایی دارد؟

برای اینکه براحتی و در مسیر درست زبان را آموزش ببینید بهترین روش شرکت در کلاس زبان در یک موسسه زبان می باشد. با اینکار شما با یک برنامه ریزی مشخص و دقیق و تحت نظر یک استاد مجرب زبان را به صورت اصولی یاد خواهید گرفت.
یکی از موسسات معتبر زبان که در سال های اخیر با کادر آموزشی مجرب خود به آموزش زبان به صورت اصولی و استاندارد با متدهای نوین آموزشی پرداخته است موسسه زبان دهخدا می باشد که به صورت آنلاین و حضوری به زبان آموزان ارائه خدمت می کند که در ادامه می خواهیم بیشتر با این موسسه آشنا شویم.

کلاس های آنلاین زبان موسسه زبان دهخدا

با توجه به استقبال و فراگیری آموزش آنلاین زبان، یکی از مهم ترین اهداف موسسه زبان دهخدا ارائه آموزش با بالاترین کیفیت به صورت آنلاین بوده است. که امروزه درصد بالایی از کلاس های این موسسه به صورت آنلاین برگزار می شود که سهمی بیشتر از آموزش حضوری دارد.
آموزش آنلاین با توجه به ویژگی هایی که دارد به شما این امکان را می دهد که براحتی زبان دلخواه خود را آموزش ببینید و براحتی به هدف خود در زبان برسید.
موسسه زبان دهخدا در تمامی زبان ها و سطوح به صورت خصوصی و گروهی کلاس های آنلاین را برگزار می کند تا بتواند این نوع آموزش را به هر قشری ارائه نماید.
برای شرکت در کلاس های آنلاین موسسه زبان دهخدا شما فقط کافی است یک تعیین سطح آنلاین شوید و سپس ثبت نام کرده و در کلاس حضور یابید.

کلاس های حضوری زبان موسسه زبان دهخدا

موسسه زبان دهخدا به برگزاری کلاس های حضوری زبان در محل موسسه می پردازد که این کلاس ها به صورت خصوصی و گروهی خواهد بود که از مزایای آموزش آنلاین زبان برخوردار است.
این کلاس ها در محیطی آرام و مناسب با تمامی امکانات لازم برای آموزش برگزار می شوند تا به یادگیری شما به بهترین شکل کمک نماید.
تعیین سطح و نحوه ثبت نام می تواند به صورت حضوری و آنلاین انجام شود و حتما نیاز به حضور در موسسه نخواهید داشت.
هر جلسه کلاس های حضوری و آنلاین به مدت ۹۰ دقیقه برگزار می شوند که کلاس های گروهی در هر ترم ۱۴ جلسه و کلاس های خصوصی هر ترم ۱۰ جلسه می باشند.

مزایای آموزش زبان آنلاین موسسه زبان دهخدا

برای شرکت در کلاس های آنلاین موسسه زبان دهخدا نیازی به نصب هیچ گونه نرم افزاری نخواهید داشت و توسط پروفایل خود می توانید با هر مرورگی از طریق کامپیوتر، لپ تاپ، گوشی همراه و یا تبلت خود به محیط کلاس وارد شوید.
این کلاس ها دارای قابلیت ارتباط صوتی و تصویری بین زبان آموزان و اساتید می باشد که وبکم اساتید در تمام طول مدت کلاس روشن خواهد بود.
قابلیت تخته مجازی برای ارائه درس و نوشتن برای اساتید و زبان آموزان فراهم می باشد و همچنین فایل های متنی نیز قابل ارائه و دسترسی خواهند بود.
در طول کلاس شما از پشتیبانی فنی برخوردار می باشید که در صورت بروز هر گونه مشکلی آن را برطرف کرده تا کلاس درس را از دست ندهید.
ارزیابی پایان ترم به صورت آنلاین در پروفایل شخصی شما برگزار خواهد شد و شما باید به سوالات طرح شده در آنجا پاسخ دهید که به صورت اتوماتیک تصحیح خواهد شد.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *