0

 مضرات واکس چرم مبل مصنوعی بر روی چرم طبیعی چیست؟

واکس چرم مبل مصنوعی

یکی از ملزومات و وسایل کاربردی در زمان نگهداری از چرم استفاده از واکس چرم طبیعی می باشد که باعث مانع شدن از هرگونه عیب و نقصی در وسایل چرمی شما می گردد.

تشخیص چرم طبیعی از مصنوعی به جهت ویژگی های خاص هر کدام از اهمیت ویژه ای برخوردار است، زیرا از نظر مقیاس دوام، ماندگاری متفاوتی دارد و در صورت دوام کوتاه مدت نیاز به مراقبت بیشتری دارید.

در حقیقت می توان گفت که این محصول با ایجاد لایه ی محافظتی قوی بر روی چرم طبیعی از پارگی زودرس آن جلو گیری کرده و تا حد زیادی سبب زیبایی و جلا در محصولات چرمی شما می شود.

شما می توانید با مشاورین فروش با تجربه مجموعه آراد برندینگ ارتباط برقرار کنید و تمامی سوالات خود را در رابطه با خرید این محصول بپرسید و همچنین با مراجعه به سایت آراد برندینگ می توانبد اطلاعات مورد نیازتان را دریافت نمایید و با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

برای تمیزی و درخشندگی مبل چرم استفاده از واکس چرم مبل برای براق کردن و حفظ لطافت مورد استفاده قرار می گیرد و معمولا سبب افزایش طول عمر مبلمان می شود.

شایان ذکر است که هرگز نباید به جای استفاده از واکس مخصوص مبل از مواد دیگری جهت جلوگیری از آسیب به مبل استفاده کنید، زیرا تنها به کار گیری این واکس ها با بستن منافذ سبب جلوگیری از ترک و صدمه به این مبلمان می گردد.

 

واکس چرم مصنوعی مبل

به صورت عمومی واکس چرم به ماده ای اطلاق می شود که با کشیدن بر روی چرم ایجاد لایه ی شفاف کرده که وظیفه ی محافظت را به وضوح انجام می دهد.

باید روغنی مناسب و کاربردی در این واکس ها به کار رفته باشد که باعث برقراری و جایگزین چربی موجود در چرم طبیعی و مصنوعی باشد.

بر اساس معیار های مختلفی از قبیل کیفیت و میزان تاثیرگذاری واکس ها می توان این محصول را به لحاظ سطح کیفی طبقه بندی کرد و از جمله موارد مهمی است که به هنگام خرید واکس مبل چرم مصنوعی مورد توجه قرار می گیرد.

از آنجایی که مراقبت از مبلمان چرم کار سختی است بنابراین در برخی موارد استفاده از این واکس ها از جنس پارچه چرمی شما بسیار موثر عمل کرده و کار را برای شما آسان کرده است.

واکس چرم مبل مصنوعی

برای تمیزگی و پاک کردن چرم مصنوعی تحت هیچ شرایطی نباید از مواد شوینده که دارای آمونیاک است است استفاده نمایید زیرا موجب ایجاد شکستگی در سطح آن می شود، بهتر است از واکس چرم مبل مصنوعی استفاده شود تا چرم از بین نرود.

این محصول در جهت پیشگیری از لکه ها و ساییدگی نیز مورد استفاده قرار گرفته و با پدید آوردن تهویه مناسب و مطبوع از طریق منافذ، پیشگیری از ترک را مهیا می سازد.

واکس چرم محصولی فرآوری شده از مشتقات و مواد نفتی بوده وسبب انعطاف پذیری و نرمی محصول مورد نظر شما می گردد و بهترین واکس برای چرم مصنوعی است. برای مراقبت از چرم مصنوعی به نحو موثر همچنین برق انداختن آن، باید از واکس چرم استفاده نمایید.

استفاده از مواد اولیه استاندارد در تولید این محصول بسیار حائز اهمیت بوده زیرا استفاده از واکس مرغوب عمر مفید چرم مصنوعی را افزایش می دهد، از این رو چنانچه قصد خرید این محصول را دارید به شما توصیه می کنیم تا با مراجعه به نمایندگی های معتبر محصول خود را سفارش دهید.

 

واکس چرم مشهد

باید بدانید که واکس چرم مشهد انواع مختلفی دارد که شامل: واکس های اسپری، کفی، جامد کرمی و مایع می شود. نوع اسپری آن در محفظه ای با یک سری مخصوص که برای اسپری کردن می باشد این نوع واکس را قبل از مصرف کردن باید به خوبی تکان دهید و از فاصله ی حدودا 14 سانتی متری بر روی کفش یا کیف خود بریزید و بعد از این کار به مدت 2 ساعت باید بگذارید خشک شود.

واکس های جامد کرمی یکی از واکس های قدیمی چرم می باشد که به کمک یک فرچه آن را بر می داریم و روی سطح کفش می کشیم. این نوع واکس را همه ی ما دیده ایم و نحوه ی استفاده از آن را بلدیم.

همان طور که در بالا اشاره شد، چرم به مرور زمان پیر می شود و استفاده از واکس کیف چرم برای مراقبت از آن ها استفاده می شود که در مشهد و سراسر این می توان آن را تهیه کرد.

واکس چرم مبل مصنوعی

برای بیشتر شدن عمر کیف، کفش و وسیله های دیگر چرم خود می توانید با خرید واکس چرم مشهد از آن ها محافظت کنید. برای کفش چرم انواع مختلفی واکس وجود دارد مانند: تمیز کننده چرم، مراقبت کننده، براق کننده های فوری و ضد آب کننده نیز می باشد. که در ادامه به توضیحات بیشتر آن ها خواهیم پرداخت.

زمانی که چرم پیر می شود روغن های طبیعی موجود در آن به مرور از بافت خارج می شود و مثل پوست انسان که پیر و چروک می شود چرم هم به همین صورت خواهد شد. برای نرم کردن چرم می توان از روغن طبیعی یا نرم کننده استفاده کرد استفاده از وازلین برای چرم می تواند خوب باشد.

برای بیشتر شدن عمر کیف، کفش و وسیله های دیگر چرم خود می توانید با خرید واکس چرم مشهد از آن ها محافظت کنید. برای کفش چرم انواع مختلفی واکس وجود دارد مانند: تمیز کننده چرم، مراقبت کننده، براق کننده های فوری و ضد آب کننده نیز می باشد. که در ادامه به توضیحات بیشتر آن ها خواهیم پرداخت.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *