0

ثروت در یک قدمی شماست پس به راحتی ثروتمند شوید

Wealth is in your step, so get rich easily

برای اینکه به ثروت دست پیدا کنید، نیاز هست تا از روشی فوق العاده استفاده کنید که در این صورت ما به شما پیشنهاد می کنیم که سرمایه گذاری روی کالاهای خارجی از جمله بلوبری خشک را از همین امروز شروع کنید.

بلوبری خشک

زغال اخته آبی را میوه بومی آمریکای شمالی معرفی کرده اند، اما این طور که پیداست، مردم امریکا تا مدت ها از خاصیت بلوبری خشک اطلاعی نداشتند. همین وضعیت در شمال ایران نیز وجود داشته است، بنابراین شاید نتوان با قاطعیت گفت که این میوه، بومی ایران نیست.

بلوبری در گیلان با عنوان ولیک یا سیاکوتی شناخته می شد، درختچه ای خود رو که بومیان شمال کشور از پوست درخت آن برای درمان تب، از رنگ میوه آن برای ترشی و مربا و از جوشانده گل آن به عنوان آرام بخش استفاده می کردند. اگرچه خوردن آن به شکل میوه، رواج نداشته است، اما این طور که پیداست گیلانیان از بخشی از خواص بلوبری، مطلع بوده اند و از آن بهره های درمانی هم می گرفتند.

به هرحال ما ایرانی ها تا همین چند سال پیش، زغال اخته آبی را مانند دیگر میوه ها در پیشخوان میوه فروشی ها ندیده بودیم و اکنون نیز عرضه آن بسیار محدود است.

بلوبری خونی

اگرچه بلوبری خونی، میوه ای گران  قیمت و کمیاب به خصوص در کشور ما محسوب می شود، اما این نوید را باید بدهیم که وزارت جهاد کشاورزی اهتمامی ویژه برای تولید انبوه این محصول در کشور با توجه به فواید بلوبری، دارد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید،بوته آن را همانند توت فرنگی می توانید در گلدان یا باغچه منزل خود نیز بکارید و از میوه خوشمزه و سراسر شگفتی آن بهره ببرید.

ضمنا اگر باتوجه به کمبود بلوبری در بازار، قصد تهیه اسانس خوراکی آن را دارید، حتما از مراکز معتبر خریدتان را انجام دهید و توجه داشته باشید که محصول ارگانیک، دارای استانداردهای لازم و تاییدیه سازمان غذا و دارو باشد.

اگرچه این میوه هم اکنون به آسانی در دسترس ما نیست، اما با دانستن خواص بلوبری، می توانید اطلاعات خود درباره این میوه شگفت انگیز را بالا ببرید، متناسب نیاز خود از آن استفاده کنید و با تجهیز قوای ایمنی بدن، به جنگ مسلحانه با امراض و بیماری ها بروید.

 

بلوبری خونی

 

بلوبری منجمد

همانطور که می  دانید شرکت های تولیدی از طعم های متفاوت ژله و پاستیل استفاده خواهند کرد که بلوبری منجمد یکی از این موارد می  باشد دسته بندی در رنگ این میوه باعث شده است در تهیه انواع شیرینی یا ژله از این محصول استفاده شود نام دیگر بلوبری که شناخته خواهد شد تمشک می باشد که بسیار بین مردم طرفدار خواهد داشت.

همچنین این محصول بهترین گزینه برای تزئین روی کیک می باشد تا ظاهر زیبا را به کیک ببخشد در ضمن باید خاطر نشان کرد که این محصول بسیار خوش طعم می باشد که حتی این میوه را خشک و بعد مورد مصرف قرار خواهند داد.

گلهای آن سفید،صورتی، رنگ پریده و یا حتی سبز دیده می شود و حالت استکانی دارند و به شکل زنگ می باشند که در غرب گیلان خودمان هم تالشیها به آن سیاکوتی می گویند. بلوبری برای سرخ پوستان میوه ای مقدس بوده از این جهت که شکوفه های آن شبیه به ستاره پنج پر می باشد.

 

بلوبری منجمد

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *