0

لامپ هالوژن سقفی ضد آب

انواع مختلفی لامپ هالوژن سقفی 8 وات در بازار وجود دارد که یکی از بهترین مدل های آن cob pam3 می باشد.

هالوژن در کل به سه دسته، ال ای دی، سی او بی و اس ام دی تقسیم می شوند.هالوژن مدل سی او بی مانند مدل ال ای دی دارای نور قوی می باشد، طول عمر این  لامپ بالا می باشد و مصرف انرژی کمی دارد، در نتیجه بهترین انتخاب برای هالوژن سقفی می باشد.

مدل اس ام دی دارای چند چیپ ال ای دی می باشد که به واسطه ی یک سیم نازک به هم متصل شده اند و مانند دو مدل دیگر دارای نور زیادی می باشد و گرمای کمتری تولید می کند.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت محصول و شرایط  خرید از طریق فرم موجود در سایت آراد برندینگ اقدام کنید.

یکی از بهترین تولید کنندگان لامپ هالوژن سقفی شرکت بروکس می باشد که تمامی محصولات خود را با به روز ترین تکنولوژی ارائه میدهد.

مصرف این نوع لامپ ها نسبت به مدل های پر مصرف و قدیمی بسیار بیشتر شده است.  انواع هالوژن بروکس ضرری برای سلامتی بدن ندارد به دلیل این که در تولید این نوع لامپ ها اشعه فرا بنفش وجود ندارد.

نوع دیگر لامپ های بروکس، هالوژن سقفی می باشد که با مناسب ترین قیمت و درجه کیفی عالی ارائه می شوند.جنس بدنه ی این لامپ ها از آلمینیوم می باشد و تشعشعات یو وی و جیوه در آن ها وجود ندارد.

لامپ هالوژن سقفی پارس شهاب

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با یک سری از مزیت های لامپ هالوژن سقفی پارس شهاب با ما همراه باشید.

هالوژن ها نوردهی بسیار استاندار و مناسب دارند و مانند لامپ های رشته ای که کیفیت قابل قبولی دارند لامپ های هالوژنی نیز در مقایسه با دیگر لامپ ها از کیفیت خوبی برخور دار هستند.

این لامپ ها به دلیل سایز های کوچکی که دارد می توان در وسایل و دستگاه های متفاوت از آن استفاده کرد.

یکی دیگر از قابلیت های لامپ هالوژن سقفی کاهش نور می باشد به عنوان مثال اگر شما صاحب یک رستوران باشید و بخواهید روی نور محیط کنترل داشته باشید می توانید از تعدادی هالوژن PAR استفاده کنید.

شما می توانید انواع مختلف لامپ هالوژن سقفی پارس را با وات های متفاوت از جمله 6 وات در مکان های متفاوت مثل فروشگاه ها، وسیله ها و منازل استفاده کنید.

این لامپ ها نوعی از لامپ های رشته ای محسوب می شوند که دارای گاز های خنثی و فشرده هستند و گاز های هالوژنی مانند برم و ید می باشند.

این لامپ ها بخاطر داشتن گاز هالوژن سمی می باشند و زمانی که می شکنند نباید به آن  دست زد و در آن محیط  تنفس کرد.

کم مصرف بودن و نور مناسب این لامپ ها سبب شده تا کاربرد های زیادی داشته باشد که این لامپ ها در خودرو ها بیشترین کاربرد را دارد، همچنین از این لامپ ها می توان برای روشنایی انواع محیط ها از جمله جواهر فروشی و فروشگاه ها استفاده کرد که انعکاس نور آن ها در جواهری سبب درخشان شدن بیشتر جواهرات می شود.

لامپ هالوژن ضد آب

بسیاری از افراد هستند که به دنبال لامپهایی می باشد که قالبیت تنظیم نور دارند لامپ هالوژن ضد آب بسته به طراحی که بر روی آنها انجام شده است قابلیتی دارند که با استفاده از آنها می توان نور را به اندازه ی دلخواه تنظیم کرد.

عملکرد گازهای هالوژن در این نمونه از لامپ هالوژن ضد آب موجود در بازار به این گونه می باشد که گاز در قسمتهای با دمای به نسبت پایین تر از حبابها با بخار تنگستن موجود ترکیب می شوند.

بطوریکه این ترکیب با رسیدن به نقاط با دمای بالا دوباره به صورت گازهای نوع هالوژن و همچنین بخار تنگستن در خواهند آمد که به این صورت گاز هالوژن موجود، تنگستن بخار شده را در ترکیب را دوباره به رشته باز میگرداند.

لامپهای ضد آب همچون لامپ ال ای دی بسته به کاربرد و همچنین وات قیمت گذاری می شوند به طوریکه هر چه طیف گسترده ای از کاربرد را در اختیار شما قرار دهد قیمت به نسبت بالاتری خواهد داشت نوع لامپ و همچنین تعداد لومن از دسته مواردی می باشد که بر نورپردازی این نوع از لامپها تاثیر می گذارد.

لازم به ذکر است که بدانید لامپهای نوع هالوژنی بسته به دمای بالایی که دارند بیشتر در معرض مشکلاتی همچون آتش سوزی هستند به همین خاطر باید از قرار دادن آنها در محیطهایی که احتمال آتش سوزی وجود دارد خودداری کرد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *