0

خودروبر ارومیه و خدمات امداد خودرو

تصور کنید که در حال رانندگی هستید و ناگهان خودرو زیر پایتان خاموش می‌شود و علی‌رغم تلاش‌های زیاد، نمی‌توانید آن را روشن کنید. در چنین شرایطی باید خودرو را به نزدیک‌ترین تعمیرگاه ببرید. بهترین راه برای حمل خودرو، تماس با خودروبر ارومیه است. خودروبر حرفه‌ای با داشتن تجهیزات خاص، بدون هیچ گونه آسیبی می‌تواند ماشین شما را به نزدیک‌ترین تعمیرگاه مجهز منتقل کند. ماشین بر علاوه بر حمل خودرو، خدمات امدادرسانی متعددی از جمله تعمیر باطری، پنچرگیری، سوخت‌رسانی سیار و غیره نیز ارائه می‌دهد. برای اینکه بتوانید با خیال راحت ماشین خود را به‌دست خودروبر بسپارید با ما همراه باشید تا شما را با مهم‌ترین ویژگی‌های خودروبر ارومیه آشنا کنیم.

مهمترین ویژگیهای خودروبر ارومیه

یکی از خدمات مهمی که تمام مالکان خودرو به آن نیاز پیدا می‌کنند، خدمات خودروبر و امدادرسانی است. شما ممکن است در هر زمان و مکانی به ماشین‌بر جهت جابه‌جایی خودرو نیاز پیدا کنید. حمل ماشین باید با ایمنی کامل انجام شود تا از بروز آسیب‌ و ضربه به آن جلوگیری گردد. خودروبر ارومیه با داشتن بهترین ماشین‌برها و نیروهای متخصص جهت حمل خودرو و امدادرسانی آماده ارائه بهترین خدمات به رانندگان عزیز می‌باشد. در ادامه به مهم‌ترین ویژگی‌های خودروبر در شهر ارومیه می‌پردازیم.

داشتن نیروهای متخصص و کاربلد

استفاده از افراد آموزش دیده و مجرب جهت جابه‌جایی خودرو از بروز آسیب احتمالی جلوگیری‌ می‌کند. اگر به هر دلیلی به یک‌ خودروبر برای حمل ماشین نیاز داشتید حتما از داشتن کادر حرفه‌ای و دوره دیده مطمئن شوید‌. خودروبر ارومیه با داشتن کادر کاربلد، بارگیری و پیاده‌کردن خودرو را به‌صورت کاملا حرفه‌ای انجام می‌دهد و همین مانع از بروز خسارات احتمالی می‌شود.

استفاده از تجهیزات مناسب جهت حمل خودرو

تنها داشتن کادر حرفه‌ای و آموزش دیده جهت حمل خودرو کافی نیست، بلکه استفاده از تجهیزات مناسب هم بسیار اهمیت دارد. خودروبر ارومیه از به‌روزترین و ایمن‌ترین تجهیزات جهت حمل خودرو استفاده می‌کند و همین احتمال ایجاد خسارت را نزدیک به صفر می‌رساند. در زمان گذشته جابه‌جایی خودرو توسط یدک‌کش‌ها انجام می‌شد، که احتمال ایجاد ضربه و آسیب به ماشین زیاد بود اما امروزه خودروبرها با داشتن امکانات خاص، حمل خودرو را با ایمنی بیشتر انجام می‌دهند.

معاینه فنی تجهیزات حمل خودرو

تجهیزات حمل خودرو باید به‌صورت دوره‌ای از نظر سلامت و عملکرد صحیح بررسی شوند، تا جابجایی ماشین با کمترین خطا انجام گردد. معاینه فنی تجهیزات خودروبر در بازده‌های زمانی مشخص باعث می‌شود که ایرادات احتمالی برطرف شوند و همیشه خودروبر در سلامت کامل و بیشترین کارایی حمل خودرو را انجام دهد. یکی از تجهیزات مهمی که حتما باید چک شود، چرخ‌گیر یا همان قلاب‌هایی است که جهت ثابت نگه داشتن خودرو در حین جابه‌جایی از آن استفاده می‌شود‌.

هم‌چنین خود ماشین هم باید از نظر فنی بررسی شود تا در حین راه با مشکلی مواجه نشود. امکاناتی که جهت بارگیری و پیاده‌کردن خودرو استفاده می‌شوند هم باید بررسی شوند تا حمل ماشین بدون هیچ‌ مشکلی انجام شود. یکی از اقدامات مهم خودروبر ارومیه، معاینه فنی تجهیزات حمل خودرو به‌صورت دوره‌ای است. این مجموعه در جهت جلب رضایت مشتریان، در بازه زمانی مشخص تجهیزات خود را به‌صورت کامل چک می‌کند تا از سلامت آنها مطمئن شود.

صدور بارنامه حمل خودرو

بارنامه یکی از موارد مهم در حمل خودرو است که باید به آن توجه شود. بارنامه شامل اطلاعاتی از جمله مشخصات کامل خودرو در حال حمل، محل بارگیری و پیاده‌کردن خودرو، مشخصات مالک خودرو، اطلاعات فرد سفارش‌دهنده و تحویل‌گیرنده می‌باشد. هم‌چنین صدور بارنامه علاوه بر اینکه از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری می‌کند فایده دیگری نیز دارد: با توجه به اینکه مبدا و مقصد در آن درج می‌شود ازاین‌رو هزینه حمل به‌صورت کامل مشخص می‌شود. یکی دیگر از مزیت‌های صدور بارنامه این است که از تحویل اشتباهی خودرو به شخص دیگری جلوگیری می‌گردد. به‌علاوه مشخصات کامل شخص سفارش‌دهنده نیز در آن قید شده‌است .

صدور بیمه نامه

با وجود رعایت تمام نکات اشاره‌شده توسط یک خودروبر حرفه‌ای، باز هم احتمال ایجاد خسارت و ضربه به ماشین وجود دارد. ازاین‌رو صدور بیمه نامه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ ‌‌درصورتی‌که در حین جابه‌جایی خودرو آسیبی به آن وارد شود هزینه آن از طرف بیمه پرداخت می‌شود. درواقع بیمه‌گذار با توجه به ارزش خودرو هزینه را بابت خسارت وارد‌شده پرداخت می‌کند. خودروبر ارومیه با اینکه حمل خودرو را با بالاترین ایمنی انجام می‌دهد اما با صدور بیمه نامه این اطمینان را به مشتریان می‌دهد که در صورت کوچکترین آسیب در حین حمل، هزینه آن توسط بیمه گذار پرداخت می‌گردد.

ارائه خدمات شبانه روزی

خرابی ماشین ممکن است در هر ساعت از شبانه‌روز اتفاق بیفتد و ازاین‌رو ارائه خدمات به‌صورت شبانه‌روزی و در تمام طول هفته یکی از نکات مهمی است که خودروبر حرفه‌ای به آن توجه می‌کند. خودروبر ارومیه در تمام ایام سال و در هر ساعتی از شبانه‌روز آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی است. در صورت نیاز به خودروبر یا خدمات امدادرسانی، کافی‌ست با این مجموعه تماس بگیرید تا در کوتاه‌ترین زمان نیروی مجرب در محل حاضر شود.

سرعت عمل بالا

خودروبر ارومیه به‌خاطر داشتن ماشین‌های حمل خودرو و کادر مجرب در نقاط مختلف شهر، می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان نیروهای خود را به محل اعزام کند. مخصوصا در تصادفات جاده‌ای که جابه‌جایی خودرو باید در کوتاه‌ترین زمان انجام شود، این مسأله بسیار اهمیت دارد؛ زیرا ‌‌درصورتی‌که حمل ماشین سریع انجام نشود نه‌تنها موجب اتلاف وقت راننده می‌شود بلکه ممکن است باعث بروز خسارات دیگری نیز بشود.

نتیجه‌گیری

در این مقاله به مهم‌ترین ویژگی‌های خودروبر ارومیه https://hamlekhodrourmia.ir پرداختیم. همانطور که مطالعه کردید ماشین‌بر ارومیه با داشتن نیروهای مجرب و تجهیزات کامل و به‌روز می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان در محل مستقر شود و خدمات باکیفیتی را جهت حمل خودرو به نزدیک‌ترین تعمیرگاه و هم‌چنین امدادرسانی انجام دهد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *