0

کپسول آتش نشانی پودری یونیورسال

امروزه در اکثر خانه یا ساختمانها کپسول آتش نشانی یک کیلویی وجود دارد که این نوع کالا از مدل و برندهای مختلفی برخوردار است که یکی از این برندها دژ می باشد که افراد زیادی اقدام به خرید آن برای خانه یا ساختمان مورد نظر خود کرده اند. یکی از مهم ترین وسایلی که در هر ساختمان باید وجود داشته باشد کپسول آتش نشانی نیز می باشد از همین رو شرکتهای زیادی این نوع محصول را تولید کرده اند اما برخی از آنها کیفیت لازم را ندارند که همین موضوع باعث می شود تا در آتش سوزی به خوبی و درستی کار نکند.

برخی از افراد ترجیح می دهند این نوع کالا را خریداری نکنند زیرا اعتقاد دارند در هنگام آتش سوزی می توانند به راحتی آن را خاموش نمایند اما اشتباه رایجی را نیز انجام خواهند داد. همانطور که می دانید کپسول و شیلنگ آتش نشانی جزو وسایلی برای خاموش کردن آتش به شمار خواهد رفت و بهتر است بدانید این نوع کالا در زمانهای گذشته به هیچ عنوان در بین مردم رایج نبوده است، اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی افراد زیادی به این محصول روی آوردند به همین منظور کلاهبردارن از این فرصت استفاده کرده و اقدام به تولیدات بی کیفیت این نوع کالا نموده اند. بهتر است برای خرید این نوع محصول به کمپانی یا سایتهای معتبر نیز مراجعه نمایید.

کپسول آتش نشانی یونیورسال

با توجه به فرا رسیدن فصل گرما و بالا رفتن میزان آتش‌سوزی در انواع مکانها و استفاده از کپسول آتش ‌نشانی فوق العاده لازم و ضروری می باشد. کارخانه تولید کپسول آتش‌نشانی یونیورسال اقدم به تولید باکیفیت‌ترین انواع کپسولهای آتش‌نشانی کرده‌ایم که به ‌راحتی می ‌توانند شعله ‌های آتش را مهار و خاموش کنند. امروزه با استفاده از کپسول سپهر خوشبختانه توانسته شده از آتش گرفتن امکان‌ و جنگلهای بسیاری جلوگیری شود و جان انسانهای زیادی نجات داده شود.

برای تمامی افراد بالغ لازم است تا نحوه استفاده و کار کردن با کپسولهای آتش‌نشانی را به‌ خوبی فرا بگیرند با توجه به اهمیت بالای استفاده از کپسولهای آتش‌نشانی برای نجات جان انسانها و جنگلها و ساختمانها از شعله ‌های بی‌رحم آتش کارخانه‌ های بسیاری اقدام به تولید باکیفیت و درجه یک کپسول آتش‌نشانی کرده ‌اند که کارایی بسیار بالایی در مهار شعله ‌های آتش دارند. همانطور که قبلاً هم گفتیم هر کدام از کپسولهای آتش ‌نشانی کارکرد و کارایی خاص خود را دارند و برای مهار کردن آتش خاصی بکار می ‌روند. از آن‌جا که شعله ‌های آتش با توجه به عوامل مختلفی ایجاد می ‌شود برای هر نوع حریق کپسول مخصوص به تولید و روانه بازار فروش شده ‌است.اگر در اداره، کارگاه و یا هر جای دیگه ‌ای مشغول به فعالیت هستید حتما در نزدیکی خود یک عدد از این کپسولهای اطفاء حریق را در نزدیکی خود داشته باشید.

کپسول اتش نشانی پودری

می دانید که برای خاموش کردن آتش از کپسول اتش نشانی پودری استفاده می کنند که کپسول آتش نشانی پودری دژ 6 کیلویی یکی از انواع کپسولهای آتش نشانی می باشد. آتش سوزی یکی از حوادثی است که می تواند آسیبهای جانی و مالی جبران ناپذیری را به وجود بیاورد در هر مکانی باید یک سیستم اعلام حریق و یک کپسول آتش نشانی موجود باشد تا در هنگام خطرات احتمالی آتش سوزی از آن برای اطفای حریق استفاده شود. بسیاری از افراد هنگام آتش سوزی به دنبال آب، خاک و ماسه برای خاموش کردن آتش می باشند تا آتش را خاموش کنند اما برای اینکه بخواهید برای خاموش کردن آتش از اینها استفاده کنید هم استرس زیادی را خواهید کشید هم زمان زیادی صرف خواهد شد که باعث می شود به موقع آتش خاموش نشود و خسارات زیانباری وارد شود به همین خاطر استفاده از کپسول آتش نشانی در این مواقع بسیار کاربرد دارد.

کپسول آتش نشانی پودری، گاز دی اکسید کربن و آب می باشند و در اندازه های 1 کیلویی، 2 کیلویی، 3 کیلویی و غیره وجود دارند که استفاده از هر یک از آنها با توجه به نوع آتش و حجم آتش صورت می گیرد. از کپسول آتش نشانی پودری برای مهار کردن آتش مایعات آتش زا مثل نفت و گاز استفاده می شود. از آنجایی که ممکن است هر لحظه به هر دلیلی آتش سوزی رخ بدهد بهتر است حتما یک نوع از کپسولهای آتش نشانی را در منزل یا محل کار یا خودروی خود داشته باشید تا هنگام آتش سوزی از آن استفاده کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *