1

دو وسیله مهم که خانم های خانه دار باید با آنها آشنا باشند!

همان طور که می دانید کلمه ی استند (STAND) معنای ایستادن را می رساند. استندها دارای انواع  و مدل های مختلفی می باشند. اگر منزل شما کوچک است و با کمبود جا مواجه هستید به شما پیشنهاد می کنیم که استفاده از استندهای آشپزخانه را فراموش نکنید. استفاده از استند آشپزخانه فضای منزل شما را بسیار زیبا و دلنشین خواهد نمود. این نوع استندها به طور معمول از جنس فولاد ضد زنگ ساخته می شوند و کف آن ها را برای زیبایی بیشتر از ام دی اف لیزری تهیه می کنند. در ادامه ی بحث با فروشگاه سلام کاشانه https://salamkashaneh.ir همراه باشید.

استندها در آشپزخانه چه کارایی می توانند داشته باشند؟ بهتر است بدانید که استفاده از استندها از آن جایی که دارای قابلیت جابجایی و هزینه ی پایین و مقرون به صرفه هستند، بسیار مورد توجه می باشد. استند های آشپزخانه کاربرد های فراوانی دارند. از جمله ی این کارایی ها می توان به قرار دادن لیوان، بشقاب، قاشق، ادویه جات، انواع اسانس ها و جای گذاری وسایل بهداشتی و پاک کننده روی آن ها اشاره نمود.

انواع استند آشپزخانه

  • استند ایستاده

این نوع از استندهای آشپزخانه برای نگهداری مواد غذایی با حجم بالا بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. استندهای ایستاده دارای مدل های پایه دار و بی پایه هستند.

  • استند پایه دار

استندهای پایه دار به منظور قرار دادن شیرینی و دسر روی آن ها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع استند اشپزخانه بسیار زیبا و شکیل است.

  • استند چوبی

از آن جایی که بافت این استند ها ساده می باشد، به شما توصیه می کنیم که در محیط منزل خود از آن ها استفاده نمایید. استند های چوبی زیبایی منزل شما را دو چندان می کند. به این نکته توجه نمایید که برای طول عمر بیشتر این نوع استند به شیوه ی صحیح از آن مراقبت نمایید.

  • استند فلزی

استند فلزی آشپزخانه از آن جایی که دارای مقاومت بیشتری می باشد، در مکان های مختلفی همچون رستوران ها کاربرد فراوانی دارند. این نوع استند ها برای مواد غذایی پر حجم و سنگین طراحی شده اند.

رطوبت گیر

همان طور که مطلع هستید رطوبت در منزل هم می تواند به وسایل شما آسیب وارد نماید و هم اینکه احساس ناخوشایندی را برای افراد ایجاد کند. پس بهتر است که استفاده از رطوبت گیر را در فضای آشپزخانه و منزل خود فراموش نکنید.

مزایای استفاده از رطوبت گیر در منزل

  • استفاده از رطوبت گیر حشرات مضر داخل منزل را از بین می برد و از رشد آن ها جلوگیری خواهد نمود.
  • استفاده از رطوبت گیر، رطوبت داخل محیط را کاهش می دهد. بهتر است بدانید که رطوبت مورد نیاز منزل شما حدود 30 تا 50 درصد می باشد.
  • رطوبت گیر از ایجاد آلرژی، آلودگی و گرد و غبار در فضای منزل شما جلوگیری به عمل می آورد.
  • استفاده از رطوبت گیر خطراتی همچون پایه های سازه، زیر زمین، کف پوش ها را به طور چشمگیری کاهش می دهد.
  • همان طور که می دانید رطوبت عامل به جود آمدن کپک در محیط می باشد. بنابراین رطوبت گیر ها مانع از رشد قارچ ها و کپک ها می گردد.

دستگاه رطوبت گیر چیست؟

همان طور که از نام این دستگاه پیداست، دستگاه رطوبت گیر رطوبت منزل شما در یک مخزن به شکل آب جمع آوری می کند. ساز و کار این دستگاه به جاروبرقی بسیار شبیه است.  دستگاه رطوبت گیر به دو طریق جذب و پاکسازی و همچنین سرد سازی عمل می کند. با فروشگاه سلام کاشانه همراه باشید تا شما را با نحوه ی عملکرد دستگاه رطوبت گیر آشنا کنیم.

  • روش جذب و پاکسازی: در این روش دستگاه رطوبت گیر، رطوبت را به یک ماده ی خشک جذب می کند.
  • روش سرد سازی: هوای محیط را خنک می کند و رطوبت را به طور چشمگیری کاهش می دهد.

یک دستگاه رطوبت گیر چه مقدار آب را از محیط حذف می نماید؟ برای پاسخ به این سوال ما باید عوامل مختلفی را در نظر بگیریم. قدرت دستگاه رطوبت گیر مورد نظر، میزان رطوبت موجود در محیط  و دمای فضای مورد نظر از جمله ی عواملی است که روی مقدار آب حذف شده توسط دستگاه رطوبت گیر تاثیر می گذارد. بهتر است بدانید آبی که توسط دستگاه رطوبت گیر جمع می شود را می توان برای آبیاری گیاهان استفاده نمود.

مراحل کار دستگاه رطوبت گیر

  1. با استفاده از فن، هوا به داخل دستگاه رطوبت گیر مکش می گردد.
  2. از روی کویل ‌های خنک شده هوا عبور می کند.
  3. با سرد شدن هوا، رطوبت به شکل متراکم جمع می گردد.
  4. آب داخل مخزن دستگاه جمع آوری می شود.
  5. با استفاده از سیستم بازیابی حرارت، هوا مجددا گرم خواهد شد.
  6. هوای مورد نظر 2 درجه ی سانتی گراد گرمتر می گردد و به صورت خشک به داخل فضا پخش می شود.
  7. سیستم یخ زدایی دستگاه رطوبت گیر به صورت اتوماتیک عمل یخ زدایی را انجام می دهد.
  8. در صورت پر شدن رطوبت گیر، دستگاه به صورت خود کار خاموش می شود.
  9. زمانی که دستگاه رطوبت گیر، به مقدار خشکی مورد نظر رسید اتوماتیک خاموش خواهد شد.

فروشگاه سلام کاشانه از سال 1398 شروع فعالیت نموده است. فروشگاه سلام کاشانه افتخار دارد که با بزرگترین و قدیمی‌ترین فروشندگان بازار بزرگ تهران و بازار صالح آباد همکاری داشته باشد. بهتر است بدانید که شروع همکاری فروشگاه سلام کاشانه با تولیدکنندگان نیز از محصول رطوبت گیر آغاز شد که امروزه بسیار گسترش یافته است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره ی رایگان به آدرس اینترنتی https://salamkashaneh.ir مراجعه فرمایید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. یونس حصاری گفت:

    سلام
    قیمت رطوبت گیرهای آویز این سایت واقعا به نسبت فروشگاه های بزرگ خیلی بهتره. انواع رطوبت گیر انباری تو این سایت پیدا میشه