0

با خرید تور ژاپن به سرزمین سامورایی ها سفر کنید

تصویر پیدا نشد !

خرید تور ژاپن این امکان را به شما می‌ دهد تا بتوانید قدم در این سرزمین اسطوره‌ ای گذاشته و با فرهنگ بسیار زیبای آن آشنا شوید. شما می‌ توانید ترکیب مدرنیته و سنت را در کشور ژاپن مشاهده کنید. توکیو جزو یکی از کلان شهر های پرهیاهو در کشور ژاپن محسوب می‌ شود که دارای فرهنگ خاصی می‌ باشد. همچنین هنجار هایی نیز در این کشور و شهر وجود دارند که مسافران باید به این هنجار ها دقت کنند.
فرهنگ مردم ژاپن مملو از آموختنی‌ های مختلف می‌ باشد. شهر های بزرگ ژاپن هنوز نیز دارای رسم و رسوم سنتی می‌ باشند اما به دلیل داشتن ماهیت بین‌ المللی برخی از این شهر ها مانند توکیو تا حدودی این رسم و رسوم در حال از بین رفتن و کمرنگ شدن هستند. آشنایی با این رسم و رسوم قبل از سفر به ژاپن خالی از لطف نیست.

بررسی نکات ضروری قبل از سفر به ژاپن

زمانی که شما تور ژاپن را خریداری کردید باید به یک سری از نکات توجه ویژه‌ ای کنید. به عنوان مثال خوش آمد گویی در کشور های مختلف به گونه‌ های گوناگونی انجام می‌ شود. شما در این زمینه می‌ توانید از فردی که راهنمای شما است کمک گرفته و از او سوالات خود را بپرسید.
همچنین می‌ توانید از فردی که همراه شما می باشد آموزش‌ های اولیه را فرا بگیرید. در زمان خوش آمدگویی بهتر است در مقابل افراد مخصوصاً افراد مسن‌ تر تعظیم نمایید. البته در نظر داشته باشید که لازم نیست برای اکثر ژاپنی‌ ها تعظیم کنید. مخصوصاً جوان‌ تر ها انتظار تعظیم از شما را ندارند و شما می‌ توانید برای خوش آمد گویی و یا معرفی کردن خود با افراد دیگر دست دهید.
اگر دوستان خود را مشاهده کردید می‌ توانید از واژه اوسو استفاده کنید. این واژه به معنای سلام و یا چه خبر می باشد. در نظر داشته باشید که تشکر کردن و یا اظهار پشیمانی در مقابل افراد در کشور ژاپن دارای اصطلاحات خاصی هستند. به عنوان مثال اگر یک ژاپنی برای شما یک کار مفید انجام دهد و مثلاً درب مکانی را برای شما باز نگه دارد تا شما بتوانید به راحتی عبور کنید باید از او تشکر نمایید. شما برای تشکر کردن می‌ توانید کلمه آریگاتو را بیان کنید. این کلمه به معنای ممنون و یا تشکر می‌ باشد. حال اگر به صورت ناخواسته موجب رنجش فردی شده‌ اید، مثلاً در هنگام حرکت کردن به یک فرد ژاپنی به صورت کاملاً ناخواسته برخورد کردید می‌ توانید از کلمه سومیماسن استفاده نمایید. این کلمه به معنای معذرت خواهی می‌ باشد.

خدمات در کشور ژاپن

زمانی که شما تور ژاپن را خریداری کرده و قدم در این سرزمین اسطوره‌ ای می‌ گذارید باید با یک سری از نکات آشنایی پیدا کنید. رسم و رسوم در بعضی از کشور ها مانند کشور ژاپن اهمیت بسیار زیادی دارند‌. معمولا در بعضی از کشور ها به کارکنان فروشگاه و خدمه‌ های رستوران احترام بسیار زیادی گذاشته می‌ شود و افراد برای احترام و تشکر به آن ها انعام خوبی نیز می‌ دهند.
در نظر داشته باشید که این قانون در کشور ژاپن اجرا نمی‌ شود. نیازی نیست که شما به فروشندگان و کارکنان احترام گذاشته و یا انعامی بپردازید؛ زیرا انعام آن ها در صورت حساب شما حتماً قید می‌ شود. شما می‌ توانید در صورت تمایل یک انعام کوچک نیز به این افراد بپردازید. در نظر داشته باشید تور لیدر فارسی زبان می‌ تواند تمام این موارد را به شما گفته و راهنمایی‌ های لازم را انجام دهد.
به این صورت شما با مشکلی در کشور ژاپن روبرو نخواهید شد. هتل‌ های معروفی در کشور ژاپن وجود دارند و میزبان گردشگران زیادی از سراسر دنیا می‌ باشند. معمولاً درون این هتل ها یک فرد مسلط به زبان انگلیسی وجود دارد. شما می‌ توانید در صورت داشتن هرگونه سوال و تسلط بر روی زبان انگلیسی با این فرد ارتباط گرفته و مشکلات و سوالات خود را بیان کنید. به این صورت می‌ توانید اقامتی راحت‌ تر درون هتل مورد نظر داشته باشید. حال اگر به زبان انگلیسی تسلط ندارید هیچ جای نگرانی وجود ندارد. چون تور لیدر شما می‌ تواند به زبان ژاپنی با افراد هتل ارتباط گرفته و مشکلات و سوالات شما را بیان کند.

تور ژاپن یک تور متناسب با سلیقه تمام افراد

بدون شک کشور ژاپن یک کشور بی‌ نظیر می‌ باشد که می‌ تواند تمام سلیقه‌ ها را راضی نگه دارد. فرقی نمی‌ کند که شما به سنت علاقه دارید و یاد به دنبال دیدن آثار مدرنیته درون شهر هستید؛ زیرا کشور ژاپن یک ترکیب بسیار عالی از سنت و مدرنیته را در خود جای داده است. شما می‌ توانید علاوه بر دیدن آثار تاریخی و بسیار باشکوه در این کشور مدرنیته را نیز در گوشه و کنار آن مشاهده نمایید.
حتی می‌ توانید هتلی انتخاب کنید که سنت و مدرنیته در آن ترکیب شده و می‌ تواند جذابیت بصری بسیار زیادی را برای شما به وجود بیاورد. در نظر داشته باشید که با دریافت ویزای ژاپن شما یکی از قوی‌ ترین و بهترین ویزا های دنیا را دریافت کرده‌ اید. البته دریافت ویزای ژاپن به راحتی نمی‌ باشد. شما با انتخاب یک آژانس هواپیمایی معتبر می‌ توانید این روند سخت را برای خود آسان کرده و در سریع‌ ترین زمان ممکن ویزای خود را دریافت کنید.

کلام پایانی

بسیاری از افراد که قصد سفر به کشور ژاپن را دارند و می‌ خواهند تور ژاپن را خریداری کنند؛ اطلاعاتی در رابطه با آژانس هواپیمایی مورد نظر خود ندارند. در نظر داشته باشید که آژانس هواپیمایی نوید گشت یک همراه دلسوز می‌ باشد که می‌ تواند شما را در زمینه خرید تور ژاپن، تور مالدیو، تور تایلند و… راهنمایی کند.
تنها کافیست شما خواسته و نیاز خود را به کارشناسان این مجموعه گفته و در سریع‌ ترین زمان ممکن بدون هیچ گونه مشکلی ویزای سخت ژاپن را در دست‌ های خود مشاهده کنید. ارتباط گرفتن با آژانس هواپیمایی نوید گشت یک راه بسیار عالی برای شروع یک سفر رویایی می‌ باشد. شما می‌ توانید رویا های خود را به واقعیت تبدیل کرده و به هر کجای دنیا که تمایل داشته باشید سفر کنید.
این آژانس هواپیمایی تا پایان سفر در کنار شما می‌ باشد و مانند یک همراه دلسوز تمام نکات مربوطه را به شما یادآوری می‌ کند. شما می‌ توانید از مزایای بسیار عالی این آژانس بهره‌ مند شوید. قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا شعار همیشگی آژانس هواپیمایی نوید گشت می‌ باشد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *