0

نکاتی در خرید شیشه شیر خوب برای کودک

یکی از محصولات می شود گفت واجب که در قریب به اتفاق لیست های سیسمونی امروزی یافت می شود شیشه شیر خوب برای نوزاد است چون حتی چنانچه مادر بخواهد از سینه خود شیر طبیعی را به فرزند بدهد باز هم به احتمال زیاد برای مقاطع زمانی که به دلایل مختلف ساعاتی از او دور خواهد بود نیاز به شیشه احساس خواهد شد مثل مادرانی که پس از مدتی به سرکار خود برمیگردد و نیاز است شیر خود را دوشیده ، ذخیره کرده و با خرید شیشه شیر ی که داشتنده اند در طول روز به بچه بدین طریق داده شود . اما این روزها تنوع در بازار وسایل کودک بسیار است و شما با انواع و اقسام مدلها روبرو می شوید ما به شما چند نکته مهم را میگوئیم تا بتوانید انتخاب راحتتر و مناسبتری داشته باشید .

بودجه

پیش از تهیه هر وسیله ای مشخص کردن میزان هزینه کرد میتواند بازه کالاهای مورد انتخاب ما را مشخص کند البته اینجا در خرید شیشه شیر اینقدر بین یک مدل معمولی و درجه یک اختلاف قیمتی نیست که شما مجاب شوید مارکهای کم نشان تر را انتخاب کنید و توصیه ما هم این است که چند صد هزار تومان بیشتر خرج کرده و اگر نیاز است از دیگر وسایل غیرضرور سیسمونی چشم پوشی کنید تا کالاهای مهمی چون پستانک شیشه را از برند خوبی داشته باشید . شما هم بهتر می دانید که خرج کردن اضافه تر برای داشتن یک شیشه شیر خوب مهمتر از تقسیم کردن پولمان برای داشتن مثلا یک وسیله تزئینی اتاق بچه است .

جنس

دو دسته کلی اینجا داریم یکی بدنه شیشه ای که به آن پیرکس یا گلس هم می گویند و دیگری بدنه پلاستیکی که طلقی یا پلی پروپیلن هم از اسامی دیگرش هست . البته دسته جدیدتری بنام بدنه سیلیکونی هم در کشورهای مدرن عرضه شده و اتفاقا” محبوب هم گردیده ولی هنوز زیاد در بازار سیسمونی ایران عرضه زیادی نشده یا قیمت غیرمنطقی دارد ، شما پس باید مشخص کنید که سبکی راحت در دست گرفتن را ترجیح می دهید یا سنگینی را برای دوام بیشتر تحمل میکنید . این انتخاب کاملا” سلیقه ای است . البته لازم به ذکر است که اگر نگاهی به مدلهای تولید شده توسط کارخانجات و موجود در فروشگاه ها بیندازید خواهید یافت که انواع طلقی پلاستیکی پرشمارتر هستند و اکثر خرید شیشه شیر از این نوع جنس هست . فقط باید توجه کنید مدل طلقی مدنظرتان بدون بی پی ای باشد .

سرپستانک یا همان سر شیشه شیر

مهمترین بخش محصول همین قسمت است . امروزه تقریبا همه انواع کارخانجات ، جنس را برای سرشیشه سیلیکون در نظر گرفته اند اما خوب در کیفیت ساخت باهم متفاوت هستند بهترین نوع آن است که عاری از مواد مضر باشد و بی بو مزه هم باشد تا توسط نوزادان پذیرش شود انعطاف پذیری خوبی هم داشته باشد . از نظر شکل اما تنوع سر شیشه بالاست و هر سازنده ای شکل خاص خود را طراحی می کند ولی محبوب ترین شکل این روزهای بازار سیسمونی که ترند هست نوع شبیه سینه مادر است که در مارکی مثل فیلیپس اونت آنرا دیده اید و بدلیل موفقیت بسیار دیگر برندها هم در سبد محصولات خود این شکل را ارائه کرده اند . شما بخصوص اگر بخواهید هم از شیشه هم از سینه فرزند خود را شیر دهید ، شیشه شیر خوب مناسب شما همین شکل است که به اسم نچرال مثلا شناخته می شود و از ظاهرش هم شباهت به مدل سینه کاملا” مشخص است این فرم خیلی مورد طبع نوزادان بوده است و سیسمونی فروش ها حتما از آن برای فروش دارند .

حجم و سایز

تولیدکننده ها از حجم های کوچک حدود 60 میلی تا بزرگ بیشتر از 300 میل شیشه تولید کرده اند تا نیاز ماه های متفاوت را پوشش دهند شما با توجه به اینکه فرزندتان در چه سنی هست به این موضوع توجه میکنید یعنی برای بدو تولد کوچکترین سایز مصرف میشود و بمرور سراغ سایزهای بالاتر می روید .  ضمنا” معمولا اینطور هست که سرشیشه ای که روی اینها قرار گرفته نیز متناسب با حجمشان است بدین صورت که هر چه حجم کوچکتر خروجی سر شیشه یا همان شماره اش نیز کمتر و بالعکس . پس وقتی خرید شیشه شیر دارید باید به راهنمای سنی سازنده که روی جعبه اشاره می کند توجه کنید و مدنظر داشته باشید که آن نیز نمیتوانید قطعی دقیق باشید چون یک میانگین هست و نوزاد ها شرایط جسمی و وزنی متفاوتی در نقاط مختلف زمین داشته و کمی ممکن است از بازه های سنی مورد اشاره بالا پایین باشند و شما با اولین استفاده و توجه به راحتی حین شیر خوردن فرزندتان برای او انتخاب مناسبی خواهید داشت . یعنی ممکن است پس از مصرف متوجه کم یا زیاد بودن خروجی شوید و نیاز باشد از یک سایت خرید سیسمونی آنلاین برایش سرشیشه ای شماره پایین تر یا بالاتر برای نصب خریداری کنید .

راهنمای استفاده

شما هر چند یک شیشه شیر خوب و سطح بالا خریداری کرده باشید باید دفترچه حاوی نکات مهم سازنده را که همراه شیشه هست مطالعه کرده تا از شرایط مناسب حین استفاده مطلع شوید . خیلی از خانواده ها این مورد را رعایت نمی کنند و این بروشور را مطالعه نمی کنند . مثلا” تولیدکننده میگوید پیش از اولین استفاده از شیشه شیر آنرا به این طریق استریل کنید . یا عمر مفید بخش پستانک سری این قدر است و اگر شما اینها را ندانید محصول بهترین بازدهی خود را نخواهد داشت . این نکته ای که گفتیم در مورد اکثر وسایل سیسمونی نوزاد صدق میکند و شما باید با طریقه صحیح استفاده آن آشنا باشید . کمی شاید وقتتان را بگیرد اما به تجربه بهتر استفاده از محصول می ارزد.

نگهداری

حتی اگر بهترین خرید شیشه شیر هم داشته باشید موضوع نگهداری امری تعیین کننده است اینکه شستشو و استریل به چه شکلی انجام شود . برای استریل میتوانید به کاتالوگ محصول یا دستور پزشک متخصص تان رجوع کنید که به چه میزان باید برای شیشه شیر انجام شود اما شستشو نیز پس از هر بار تغذیه مقوله ای خیلی مهم است که باید بدرستی انجام شود این روز های در سیسمونی فروشی ها انواع فرچه برس و مایعات مخصوص وجود دارد که شما باید با دقت مدلهای معتبر مجوزدار را برگزینید و برای تمیز کردن شیشه شیر از آنها بهره ببرید تا پیش از هر وعده با محصولی تمیز و آماده بکار روبرو باشیم . قبلا” هم گفتیم حتما به عمرمفید محصولتان دقت کنید چون دیده شده خیلی از مادران توجه کافی ندارند و ماه ها از یک محصول عمرگذشته استفاده می کنند که قطعا درست نیست .

امیدواریم توانسته باشیم برای خرید شیشه شیر خوب نکات اصلی را برای شما عنوان کرده باشیم تا بتوانید انتخاب صحیحی داشته باشید شما این روزها با وفور سایت های اینترنتی در این زمینه می توانید از امتیاز محصولات و مهمتر از آن نظرات خریداران پیش از شما مطلع شده و با اطمینان خاطر بیشتری خرید خود را انجام دهید چه سایتهای ایرانی و چه اگر زبان مسلط هستید فروشگاه های آنلاین سیسمونی متعددی در فضای اینترنت وجود دارند که در پایین هر محصول تعداد زیادی از نظرات خریداران وجود دارد و شما با مطالعه آنها می توانید به جمع بندی خوبی برسید .

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *