0

این سوال جالب زندگیم را زیرورو کرد

فلفل دلمه ای ریز

اگر هیچگاه در زندگی تان شکست نمی خوردید، آن وقت چه تصمیمی می گرفتید؟ پاسخ به این سوال باعث شد فکری به حال زندگی پر از بدهی و فقرم کنم. اکنون من با تجارت به این سوال پاسخ گفتم و توانستم درآمدم را به چندین برابر افزایش دهم. در ادامه دوست دارم شما را با محصولاتم بیشتر آشنا کنم.

فلفل دلمه ای ریز

به طور کل فلفل دلمه ای ریز طعم خاص و مطلوبی داشته و به همین دلیل هم به صورت خام و هم به صورت پخته و سرخ کرده در غذا استفاده می شود.

اگرچه تنوع رنگ این محصول بسیار است و در انواع سبز رنگ، زرد و قرمز تولید می شود اما، مزه آنها با هم تفاوتی ندارد.

از لحاظ اندازه هم تفاوت چندانی میان آنها دیده نمی شود با این وجود برخی به محصولات ریز و کوچک تر علاقه بیشتری نشان می دهند.

علاوه بر خوشمزگی و بوی خوشایند، فلفل از نظر ارزش غذایی هم دارای ویتامین های c فراوانی است.

خواص این محصول رشد مو و تقویت فولیکول است به صورت خام و پخته می توان استفاده کرد و دارای طعم های تلخ، تند و شیرین است.

فلفل دلمه ای سفید

از مشخصات فلفل دلمه ای سفید باید به طعم بسیار شیرین و بافت کاملاً آبدار آن اشاره کنیم، به همین علت مصرف آن برای تهیه انواع سالاد و سرو همراه با سبزی و غذا بهترین گزینه است.

از دیگر مشخصه های این نوع فلفل، سایز متوسط تا بزرگ آن است، چرا که به علت فرآوری در شرایط گلخانه ای اندازه میوه های آن از فلفل های سبز رنگ اندکی درشت تر هستند و طعم شیرین تری دارند.

فلفل های سفید رنگ دارای میزان قابل توجه ای ویتامین C هستند، بنابراین مصرف مداوم آن در تقویت سیستم دفاعی بدن و جلوگیری از ابتلا به بیماری های ویروسی و عفونی نقش بسزایی دارد.

قیمت خرید و فروش فلفل دلمه ای رنگ سفید نسبت به ارقام سبز و قرمز اندکی گرانتر است زیرا ضمن محدودیت تولید، عرضه آنها در برخی از شهرهای کشور نیز بسیار کم و اندک انجام می گیرد.

فلفل دلمه ای سفید

فلفل دلمه ای سبز

از مشخصات فلفل دلمه ای سبز باید به طعم شیرین آنها نسبت به دیگر انواع فلفل اشاره کنیم، به همین علت مصرف خام خواری این رقم همراه با سبزی در بین ما ایرانیان بسیار مرسوم است.

از دیگر مشخصه های فلفل سبز باید به طعم و نوع مصرف ارقام نر و ماده اشاره کنیم که بر این اساس نمونه های ماده طعم شیرین تر اما دانه های سفید رنگ بیشتری دارند و برای پخت و پز توصیه نمی شوند.

انواع فلفل های دلمه ای به واسطه داشتن ویتامین C و همچنین فیبر گیاهی انتخاب مناسبی برای کاهش وزن و بهبود گردش خون و جلوگیری از رشد میکروب های معده هستند.

فلفل دلمه ای سبز

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *