0

راهی که شما را به یک قدمی ثروت نزدیک می کند

راهی که شما را به یک قدمی ثروت نزدیک می کند

برای اینکه بتوانید پولدار شوید بهتر است امروز خود تغییر اساسی بدهید برای مثال من توانستم با دمنوش قله های مرتفع ثروت را فتح کنم و این حوزه را به شما نیز معرفی می کنم.

دمنوش چای کوهی

اغلب خانم ها به ویژه مادربزرگها معمولاً برای درمان نفخ شکم و بسیاری از بیماریهای نوزادان خود معمولاً از دمنوش گیاهی استفاده می کنند.

یکی از محبوب ترین این محصولات ارگانیک، دمنوش چای کوهی است که خواص و فواید بی نظیری دارد.

بدون شک مهمترین ابهام این است که آیا استفاده از دمنوش چای برای کودکان خطری ندارد و از سوی پزشکان متخصص مصرف این  گیاهان دارویی کوهی توصیه می شود؟ اگر در این مورد اطلاعات چندانی ندارید، با ما همراه شوید تا ضمن پرداختن به خواص چای کوهی، میزان مصرف آن در نوزادان را بررسی کنیم. با وجود پیشرفت تکنولوژی در حوزه تولید مواد غذایی و صنایع دارویی، همچنان استفاده از برخی داروهای گیاهی مانند چای کوهی برای نوزادان، کودکان و بزرگسالان مرسوم است که معمولاً دلیل این امر تاثیر فوری و خواص آنها بر روی ارگانهای مختلف بدن می باشد.

دمنوش پوست موز

نوعی میوه کشیده و دراز که زرد رنگ می باشد را موز می گویند و بسیاری از پوست زرد آن دمنوش درست می کنند در حالی که اصلا نمی دانند دمنوش پوست موز خشک شده برای چی خوبه؟ یکی از مزایا و فوایدی که دارد این است که به دلیل داشتن پتاسیم و منیزیم موجب رفع بی خوابی می گردد، همچنین این خواص سبب می شود که پف زیر چشم نیز از بین برود. امروزه شاهد این هستیم که بسیاری از میوه ها و پوست آنها را خشک می کنند و به عنوان میوه خشک به فروش می رسانند اما آیا می دانید که پوست موز خشک شده برای چی خوبه؟

 

دمنوش پوست موز

دمنوش به لیمو

می توانید به راحتی از این برگهای خوشبو در رژیم غذایی خود استفاده نمایید، اما بهترین راه مصرف آن تهیه دمنوشهای به لیمو می باشد.

در واقع به لیمو یک گیاه همه کاره بوده و در مصارف مختلفی به کار می رود که صنایع غذایی از جمله این کاربرها می باشد.

می توانید به صورت خام برگهای این گیاه را خرد کرده و آن را درون سسهایی چون سس بشامل و پستو بریزید و یا به عنوان چاشنی یا ادویه آن را درون غذاهای خود به کار ببرید و یا در تزئینات غذا از برگ سوزنی شکل و زیبای آن استفاده نمایید.

رایحه دمنوش به لیمو بسیار شیرین، آرام بخش و خوشبو می باشد و از آن می تواند به عنوان خوش بو کننده طبیعی هوا استفاده کرد. در طی آزمایشهایی که متخصصان تغذیه بر روی به لیمو انجام داده اند با نتایج شگفت انگیزی مواجه شدند و آن نتایج به این شرح بود که به لیمو از تجمع چربی در نواحی مختلف بدن کمک شایانی به لاغری می نماید.

و عملکرد میکروبهای روده را نیز بهبود می بخشد. بر روی 45 نفر مطالعات دیگری انجام شد که آنها باید هر روز به و لیمو ترش مصرف می کردند.

 

دمنوش به لیمو

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *