0

عنوان پوشک بچگانه و درصدهای سود بالای آن

پوشک بچگانه

در بازار پوشک قیمت ها بشدت صعودی است و باید تفاوت های عطری با شورتی را  در مقایسه با مای بیبی بدانیم و مای بیبی بخاطر برند شدن گران قیمت تر است مگرنه تایید کیفیت آن نیست.

پوشک عطری

همانطور که مستحضر هستید پوشک عطری در تهران، مشهد و یزد از بهترین نوع مواد اولیه و کیفیت تولید و به سراسر کشور ارائه می شوند. از این رو، مادران به دنبال راحتی فرزندانشان هستند و پوشکی را تهیه می کنند که فرزندشان در آن راحت باشند و همچنین دارای بوی معطر باشد که پوشک عطری این ویژگیها را بطور کامل دارد و می توان از آن برای فرزندان خود تهیه نمایید و از مزایای آن بهره مند شوید. همچنین این نوع پوشک جذب فوق العاده ای را دارند که می توان از آن بخوبی استفاده نمود زیرا نم را به مدت طولانی نشان نمی دهد که از ویژگیهای مهم این محصول محسوب می گردد و مورد توجه افراد قرار گرفته است. لازم به ذکر است که مواد اولیه ی بکار رفته در این پوشک به گونه ای است که نرمی خاصی را ایجاد می کند و هیچگونه حساسیتی را برای کودک ایجاد نمی کند که می توان از آن بسیار استفاده نمود. بنابراین این نوع پوشک و شورت بچه گانه فوق العاده می باشد و برای خنک کردن بدن کودک بسیار مناسب است که افراد متعددی از آن تهیه می نمایند. ما سعی نموده ایم در این مطلب بطور جامع از این محصول به شما شرح بدهیم، برای افزایش اطلاعات خودتان می توانید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

پوشک مای بیبی شورتی

امروزه در زندگی روزمره کودکان پوشاک نقش مهمی را دارد شاید در حالت کلی این موضوع ساده به نظر برسد اما نیاز آن بسیار مهم بوده و باعث آرامش کودک می شود همچنین پوشک مای بیبی شورتی آپ یکی از بهترین نوع بوده که سایز 5 بسته 26 عددی آن را می توانید انتخاب کنید.

پوشک مای بیبی آپ یکی از بهترین گزینه ها بوده که می توان با استفاده از آن راحتی را به کودکانتان هدیه دهید البته توجه داشته باشید این پوشک به راحتی در بدن کودک سوار می شود.

و هنگامی که در حال حرکت است جابه جا نمی شود یکی از نکات مهم در این خصوص این است که تعویض آن بسیار ساده بوده و شما را به درد سر نمی اندازد و در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید این کار را انجام دهید. این پوشک در بسته بندیهای مختلف و سایزهای متفاوتی در بازار عرضه می شود تا بتوان به راحتی سایز مورد نیازتان را انتخاب کنید.

پوشک مای بیبی شورتی


پوشک شورتی

خوشبختانه امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی انواع پوشک شورتی به بازار آمده که کار مادران را راحت کرده است و با قیمتهای مختلفی در بازار به خرید و فروش می رسد. در ایام قدیم مادران برای کودکان خود از قنداق استفاده می ‌کردند که عبارت بود از چند لایه پارچه پنبه ای و آبگیر که آنها را بر روی‌ هم می‌ گذاشتند.

و پاهای کودک تا ناحیه کمر او را بوسیله آنها می‌ پیچیدند. استفاده از قنداق حرکت کودک را محدود می ‌کرد و گاهی اوقات مادران تا دو سالگی کودک را قنداق می ‌کردند که استفاده از آن هم دارای محاسن و هم دارای معایبی بود. بعد از قنداق استفاده از کهنه برای کودکان باب شد که یک پارچه مستطیلی از جنس لطیف و آبگیر بود.

که آنرا همانند شورت به دور بچه می پیچیدند و با استفاده از سنجاق محکم می کردند. در کشورهای اروپایی بر روی این کهنه ها شورتهایی پشمی به کودک می پوشاندند که غالبا ایجاد حساسیت و عفونتهای پوستی در پای کودکان می کرد. استفاده از کهنه به دلیل اینکه مادران مجبور بودند ساعاتی از وقت خود را صرف شستن و تمیز کردن آنها کنند سخت و مشکل بود و علاوه بر آن امکان نم دادن به لباس و تشک کودک هم وجود داشت.

 

پوشک شورتی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *