0

داستان زندگی من از بچگی تا ثروتمند شدنم

روغن هسته انگور

من از بچگی تا نوجوانی زندگی معمولی داشتم که هیچگاه از زندگی خود رازی نبودم و همیشه به دنبال شغلی راحت اما پر درامد بودم بعدا فهمیدم که شغلی که بتوان با آن به راحتی ثروتمند شد وجود ندارد و برای هر کسب و کاری باید تلاش کرد در ادامه با محصولاتی که من را ثروتمند کرد آشنا شوید.

روغن هسته انگور

روغن هسته انگور حاوی یک عصاره آنتی اکسیدانی قوی به نام پروانتوسیانیدین است و مطالعات نشان داده که قدرت آنتی اکسیدانی پروآنتوسیانیدینهای انگور 20 برابر بیشتر از ویتامین E و 50 برابر بیشتر از ویتامین C است و قیمت روغن هسته انگور با توجه به غلظت آن متفاوت است.

همچنین مطالعات جدید حاکی از آن است که روغن هسته انگور در تنظیم سطح قندخون و پیشگیری از سرطان خون و بیماریهای قلبی موثر است.

روغن هسته انگور دیابت را درمان می کند سیستم ایمنی بدن را تقویت و به گردش خون سریع کمک می کند.برای متعادل کردن رنگ پوست و جوانسازی آن توصیه می شود.

همچنین برای از بین بردن آکنه و آسیبهای پوستی مفید است پوست مرده را تقویت و مرطوب می کند به عنوان یک آنتی بیوتیک عمل می کند.

روغن گردو

یکی از محصولات گیاهی که در پخت تمامی غذاهای خانگی و رستورانی از آن استفاده می شود روغن بوده که دارای انواع مختلف خوراکی می باشد که از این نمونه ها که توانایی سیاه نشدن را دارد،می توان به روغن گردو اشاره کرد که قیمت روغن گردو متفاوت است .

این نوع روغنها مثل روغن نارگیل دارای خواص بی نظیر و درمانی می باشد که امروزه مورد تایید تمامی پزشکان تغذیه و رژیمی می باشد. با این حال استفاده بسیار کمی در ایران از این محصولات می شود و افراد بسیار اندکی از خواص این نوع روغن می توانند بهره ببرند. محصولات گوناگونی از گردو تهیه می شود که مهمترین آنها روغن می باشد که تمامی خواص خود گردو درون آن می باشد.

این نوع محصولات دارای رنگ شفافی بوده و بدون بو هستند ولی طعم عالی به غذا داده و باعث خوش عطر شدن غذا می شوند. از این روغنها برای مصارف مختلف مانند پخت و سرخ کردن می توان استفاده کرد.

 

روغن گردو

 

روغن گل

از بهترین روغنهای اساسی که با انواع روغنهای حامل قابل ترکیب می باشد روغن بنفشه و روغن گل سرخ است که به بسته به درجه مرغوبیت قیمت روغن گل متفاوت است و خرید و فروش متفاوت آن انجام می شود.

این نوع روغن به دلیل ترکیبات مفیدی مانند ویتامین آ، ویتامین ای، اسیدهای چرب ضروری و غیره که دارد به سلامتی پوست کمک شایانی می کند و می تواند به خوبی پوست را تغذیه کند به همین دلیل از گذشته تاکنون یکی از محصولات مفید برای پوست محسوب می شود در ایران و کشور شیلی از این روغن استفاده می کنند.

هر نوع پوست ممکن است دچار خشکی و کمبود آب شود به همین دلیل هر فردی باید از یک آبرسان طبیعی برای مرطوب کردن پوست خود استفاده کند روغن گل سرخ می تواند به مرطوب شدن پوست کمک نماید.

چون دارای اسیدهای چرب لینولئیک و لینولنیک می باشد، که این اسیدها دیواره های سلولی پوست را مرطوب نگاه می دارند و افرادی که پوست خارش دار و خشکی دارند باید به صورت روزانه از این روغن استفاده کنند، چون ترکیبات موجود در این نوع روغن به لایه های زیرین پوست نفوذ پیدا می کنند.

 

روغن گل

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *