0

آوای خوش ثروت با باطری به گوشم رسید

باطری ماشین

برای ثروتمند شدن باید تلاش کرد. اینکه ثروتمند شدن رویا و آرزویتان باشد با اینکه بخواهید و تصمیم گرفته‌ باشید که واقعا فرد ثروتمندی شوید متفاوت است. ثروتمند شدن با باطری بسیار آسان است.

باطری ماشین 24 ولت

باطری ماشین 24 ولت برای هر خودرویی مناسب نیست و در این مطلب می خواهیم بهترین شرایط و محل مصرف آن را توضیح داده شده است. با اطلاع از این موضوع که باطری خودرو چند ولت است می توان در مورد دوام و ماندگاری آن نظر داد حال آن که انواع مختلف خودرو نیازمند باطری هایی با ولتاژ گوناگون هستند. ولتاژ باطری خودروهای سواری از 12 ولت شروع می شود و ظرفیت ولتاژی آن در خودروهای سنگین به دو برابر افزایش می یابد. بر همین اساس باطری ماشین 24 ولت عموما برای خودروهای سنگین کارایی داشته و در نمونه های معمولی نمی توان از چنین ولتاژی برای خودروهای سبک استفاده کرد.

باطری ماشین دولتی

باطری ماشین دولتی علاوه بر کیفیت از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است ما را همراهی کنید تا شما را برای خرید آن راهنمایی کنیم. باطری جزو یکی از ضروری ترین تجهیزات هر نوع ماشینی به حساب می آید و باید با مواد اولیه خاص و تکنولوژی پیشرفته ساخته شود. هزینه تهیه باطری در بازار کمی بالا است و صاحبان انواع خودرو شاید نتوانند به راحتی آن را برای خودرو خود خریداری کنند. دولت برای تنظیم بازار و کمک به صاحبان خودرو انواع باطری را به صورت دولتی در اختیار متقاضیان قرار می دهد که با آن ها باطری ماشین دولتی گفته می شود.

 

باطری ماشین دولتی

 

باطری ماشین توربو

باطری ماشین به عنوان منبع انرژی جهت به حرکت درآوردن انواع خودرو شناخته می شود و یکی از معتبرترین نام ها در این حوزه باطری ماشین توربو است. باطری ماشین توربو از نوع خشک بوده و برای انواع خودروهای سواری سبک مورد استفاده قرار می گیرد و از دوام و طول عمر بالایی برخوردار است. باطری ماشین توربو محصول شرکت دلکور کره است اما در ایران هم توسط تولیدکنندگان برتر و طبق بالاترین سطح از استانداردهای جهانی در حال تولید می باشد. هر زمان بر روی باطری ماشین توربو علامت اختصاری MF را مشاهده کردید به این معنی خواهد بود که از تعویض آب بی نیاز بوده و در فهرست باطری های خشک قرار دارد. بهترین نوع از باطری ماشین توربو نمونه های اتمی خشک هستند که نیازی نیست مراقبت های خاصی در مورد آن ها انجام بگیرد. فقط باید نشانگر سه حالته روی بدنه باطری را چک کرد که اگر رنگ سبز داشت به معنی شارژ کامل، رنگ سیاه نیمه شدن شارژ و رنگ سفید اتمام عمر مفید باطری را نشان می دهند.

 

باطری ماشین توربو

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *